Ik heb lily savon nog kunnen bemachtigen in Engeland, is zeker een van mijn favoriete zepen. Maar ik heb geen idee of dat een van een restantje was ofzo. Miranda vond ik ook lekker ruiken maar die werd ik toch gauw zat op een of andere manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Niara het volgende:
Bestaat de Lily Savon zeep nog?
Ik vond hem echt heerlijk..
En heeft iemand ervaring met Miranda? De zeep
Thnx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou de vorige keer dat iemand mij een jelly stuurde had die m ingepakt in huishoudfolie, ductape erom heen en in zon zipzakje gedaan, is prima aangekomen, niks geen lek o.i.d.!
Wiiieeehh ik ben echt blij met mn dingetjes! Freeze ruikt lekker (maar ik snap de associatie met medicinale geur oh-oh, vond het een beetje ruiken naar zon vieze fluorbehandeling van de tandarts) en forever in bloom is
En je hondjes zijn cute oh-oh!!!
Oh sorry, dan heb ik niet goed gelezen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
majo had net gepost dat alles weg was toch? en let them eat cake is echt te smerig..moeilijk te omschrijven verder de geur/smaak
hij leek mij ook erg lekker maar viel erg tegen. Maar je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik niet goed gelezen.
De omschrijvingen van Let them eat cake lijkt mij echt, mijn ding te zijn.
Dus niet weggooien
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:27 schreef ferrari_rood het volgende:
dan kan ik altijd vragen of mijn zus voor je in den bosch wil kijken
Miranda is echt heel lekker ja, erg fruitig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef mmascha het volgende:
Owja, Miranda(zeep) is heerlijk!
Goh, hoe zal ik die geur omschrijven zodat het nog wel lekker lijkt: Zoet en een beetje zurig.
(even mijn handen mee gewassen) Fris fruitig klinkt beter.
Ruikt vooral naar kiwi(zit er ook in lees ik nu).
Dipkip (dacht ik) zegt altijd dat ze de bars door de helft doet en dat ze er dan wel makkelijk uit te krijgen zijn. Ik heb vandaag voor het eerst tins gekregen dus ik heb het zelf nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie hier, gebruiken de shampoo bars? En bewaren deze in een tin?
Ik zou dolgraag een tip willen, waarmee de bar niet in de tin blijft plakken.
Krijg deze er alleen met geweld uit, en dat vind ik erg zonde van de bar.
Hij ligt er nu dan ook naastMisschien eerst laten drogen, en daarna terug in de tin doen.
Sorry maar is inderdaad allemaal al weg. Ging hardquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef ymme het volgende:
Ik wil smitten handcremé en de lippenbalsem wel van je overnemen
Waar ruikt/smaakt de lippenbalsem precies naar? Klinkt erg lekker namelijk.
Oh dat is een slim systeemquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou de vorige keer dat iemand mij een jelly stuurde had die m ingepakt in huishoudfolie, ductape erom heen en in zon zipzakje gedaan, is prima aangekomen, niks geen lek o.i.d.!
Wiiieeehh ik ben echt blij met mn dingetjes! Freeze ruikt lekker (maar ik snap de associatie met medicinale geur oh-oh, vond het een beetje ruiken naar zon vieze fluorbehandeling van de tandarts) en forever in bloom is
En je hondjes zijn cute oh-oh!!!
Oh shit echt is dat deze zaterdag?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dipkip (dacht ik) zegt altijd dat ze de bars door de helft doet en dat ze er dan wel makkelijk uit te krijgen zijn. Ik heb vandaag voor het eerst tins gekregen dus ik heb het zelf nog niet geprobeerd
Zaterdag is de Lush in Maastricht jarig en hebben ze een feestje ofzo, heb maar niet gekeken wat er op de flyer stond want ben er dit weekend toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |