Ok is primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel interesse, laat t zo weten over klein half uurtje
De Woosh heb ik al aan -Peach beloofd maar zal achter de rest jouw naam zettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Smeej het volgende:
MaJo ik wil wel het een en ander van je overnemen...
100 ml Snowfairy ¤4,-
Lush Pud bruisbal ¤2,50
100 gram B Scent Electro ¤3,-
Babyface make up remover ¤3,50
en de woosh jelly
Is goed, maar gaat wel hardquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, ik bel je vanavond even hierover, ok?
Snap het helemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef GotC het volgende:
Sorry MaJo, doe het toch maar nietBen niet bekend met die producten, dus weet niet hoe t ruikt/voelt enzo, toch wel belangrijk
Euuh ik woon doordeweeks in Maastricht en in het weekend in en rond Eindhoven dus dat werkt niet denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Smeej en -Peach, ik weet niet waar jullie wonen maar misschien kunnen we ook op Utrecht of Amsterdam Centraal afspreken? Dat scheelt weer in verzendkosten
Dat valt wel mee inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euuh ik woon doordeweeks in Maastricht en in het weekend in en rond Eindhoven dus dat werkt niet denk ik![]()
De verzendkosten zullen voor mij iets van 1,76 zijn gok ik? Valt wel mee vind ik...
Centraal is handigerquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Smeej het volgende:
Oh en jaa... voor mij is centraal goed... hahaha ik wil anders ook wel in de winkel komen, maar dat is ook weer zo raar...
Is een doordeweeksedag mogelijk??quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Centraal is handigerzou zaterdag kunnen?
Kan ookquote:
maandag would be lovelyquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ookmaandag of dinsdag bijvoorbeeld?
Hoe wordt die Jelly dan verzonden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef -Peach het volgende:
De verzendkosten zullen voor mij iets van 1,76 zijn gok ik? Valt wel mee vind ik...
Nou de vorige keer dat iemand mij een jelly stuurde had die m ingepakt in huishoudfolie, ductape erom heen en in zon zipzakje gedaan, is prima aangekomen, niks geen lek o.i.d.!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |