Daar zat ik inquote:Op zondag 3 mei 2009 21:06 schreef thats-me het volgende:
Stukje verderop net buiten Wierden komt de Intercity onderweg naar Enschede langs gereden.
[ link | afbeelding ]
Jij bent echt kampioen "Bordjes-hekjes-palen-beton-in-beeld".quote:Op zondag 3 mei 2009 21:06 schreef thats-me het volgende:
De 7900 rijdt met 3x DM'90 ivm voetbal wedstijd FcTwente - Az.. en verlaat hier net station Wierden.
[ link | afbeelding ]
Nog geen minuut later verlaat 3x Plan V station Wierden als Intercity richting Rijssen.
[ link | afbeelding ]
Stukje verderop net buiten Wierden komt de Intercity onderweg naar Enschede langs gereden.
[ link | afbeelding ]
Toch maar stukje terug gefietst, en daar aangekomen kwam de volgende supporterstrein al aangereden, kon nog net van mijn fiets afstappen om deze foto te schieten.
[ link | afbeelding ]
5 min later kwam de volgende supporterstrein al aangereden.
[ link | afbeelding ]
Even later kwam van de andere kant de Sprinter richting Almelo aangereden.
[ link | afbeelding ]
Van de andere kant kwam een paar tel later de Internationale trein richting Schiphol langs rijden.
[ link | afbeelding ]
Ook de Belgen kwamen nog even langs rijden met de 7784 en 7774.
[ link | afbeelding ]
En een paar min later kwam er weer een stoptrein richting Apeldoorn langs.
[ link | afbeelding ]
Nog geen 5 min later komt de Intercity richting Enschede langs, helemaal links boven zie je de laatste supporterstrein richting Rijssen ook een DD-AR.
[ link | afbeelding ]
Weer terug in centrum van Wierden - aan de andere kant van het spoor als de eerste 2 foto's - komt de stoptrein naar Zwolle langs gereden, ook dit keer 3x DM'90.
[ link | afbeelding ]
En dan als laatste de IC richting DenHaag/Rotterdam gereden door 4x ICM(m)..
[ link | afbeelding ]
Voor nog meer andere foto's ga naar mijn Flickr
Hee hee hee bordjes in beeld is juist GOED hequote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef Duvel het volgende:
Jij bent echt kampioen "Bordjes-hekjes-palen-beton-in-beeld".
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:17 schreef Duvel het volgende:
Jij bent echt kampioen "Bordjes-hekjes-palen-beton-in-beeld".
Serieuzere noot: op mijn beeldscherm zijn je foto's vrij donker, klopt dat?
Huh?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef dennistd het volgende:
Hoe kan het dat op de een-na-laatste foto de eerste bak zoveel smeriger is dan de rest?
quote:
ICE met Den Bosch als eindpunt...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:55 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
DB ICE stel 4604 komt als ICE 126 door de boog bij Horst-Sevenum en is op weg naar eindstation 's Hertogenbosch.
ja hoor, ik heb ook altijd last van schaduw aan de zon-kantquote:
Nou hier, zie je nouquote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb ook altijd last van schaduw aan de zon-kant
Nee. De dienstregeling van ICE was aangepast waardoor veel treinen waren beperkt tot Den Bosch of Utrecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ICE met Den Bosch als eindpunt...
Hij rijdt dan toch door naar Amsterdam?
Interessant! Waar vind ik meer informatie hierover? Voornamelijk met betrekking tot de dienstregeling die dag.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week tijdens het stoomtreinweekend Sneek - Stavoren komt ook de Buffel te rijden tussen de beide plaatsen. Zo vaak hebben die treinstellen niet op dat traject gereden, dus naast de Stoomtreinen van de VSM is het redelijk uniek.
Lol met 2 pantografen omhoog, is aardig zeldzaam volgens mij of reedt die niet 100 km/h +?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Zaterdag 2 mei 2009
[ link | afbeelding ]
Door werkzaamheden tussen de Duitse plaatsen Dinslaken en Wesel, moeten alle internationale treinen tussen Amsterdam en Frankfurt(Main) worden omgeleid via grensovergang Venlo. NS Hispeed stel 4654 passeert hier als ICE 123 de kenmerkende boom ten oosten van het Limburgse Amerika.
Als het goed is, rijdt ie in Nederland altijd met twee panto's op. De ICE heeft twee tractie-installaties die niet op 1500V-niveau zijn doorverbonden.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:31 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lol met 2 pantografen omhoog, is aardig zeldzaam volgens mij of reedt die niet 100 km/h +?
Zoeen hiptequote:Op maandag 4 mei 2009 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
Zie http://www.friesestoomtreinmaatschappij.nl/Home/Stoomweekend.html
Echt een leuke pantografenlogica bij de ICE.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als het goed is, rijdt ie in Nederland altijd met twee panto's op. De ICE heeft twee tractie-installaties die niet op 1500V-niveau zijn doorverbonden.
wel eens met de mening van Wadloper. Ik vond 'm wat tegenvallen, want had er veel meer van verwacht.. Er lopen twee verhaallijnen door elkaar en het treingehalte is (zeker in vergelijking met de voorloper: Wijster) laag. Het gaat ook vooral om twee kapers die een relatie met elkaar hebben. In het bijzonder ging het om de vrouw.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:39 schreef Nightshadow het volgende:
Heeft iemand de telefilm over de Punt gezien? Was dat nog wat?
het is er weer! even om te benadrukken dat het nog regelmatig misgaat daarquote:Winterswijk-Arnhem
Maandag 4 Mei 16:03
Oorzaak Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden minder treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen Arnhem en Winterswijk kunnen omreizen via Zutphen.
Als je een euro zou krijgen voor elke voorspelling op de lijn Winterswijk-Arnhem, hoefde je niet meer tussen Arnhem en Houten te pendelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
het is er weer! even om te benadrukken dat het nog regelmatig misgaat daar
Oh, als dat eens waar wasquote:Op maandag 4 mei 2009 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je een euro zou krijgen voor elke voorspelling op de lijn Winterswijk-Arnhem, hoefde je niet meer tussen Arnhem en Houten te pendelen.
blij dat ik er gisteren goed doorheen ben gekomenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Reden de treinen een uur is er nu alweer storingquote:Maandag 4 Mei 18:39
Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden minder treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden stopbussen.
Zowel van binnen als van buiten iddquote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef ghizzer het volgende:
Koploper pwnt de VIRM keihard. Puur qua interieur en looks.
Nou maken ze het wel heel bontquote:* Reizigers tussen Zevenaar en Doetinchem kunnen omreizen via Zutphen.
Is het dan wel verstandig om de hele lijn te reizen (staat voor donderdag op de planningquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
met wat geluk is ie morgen opgelost en dan heb je hem de eerste 2 dagen ofzo niet weerquote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is het dan wel verstandig om de hele lijn te reizen (staat voor donderdag op de planning)
Dus dan treedt het donderdag gewoon opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
met wat geluk is ie morgen opgelost en dan heb je hem de eerste 2 dagen ofzo niet weer
Wat houdt een seinstoring nou exact in?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |