quote:
ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zo.. en wie gaat er deze week weer nieuwe credits kopen?
Ja wat? Danny vraagt toch het nog een kans te geven?! Lijkt me duidelijk hoor..quote:
Toen ik steeds zijn hyves berichten kreeg had ik al mijn twijfels over hem en hier heb ik nooit anders gezegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dan nog verdient hij het respect door 8 uur in die kist te liggen, zijn woord te doen en ondertussen niet op de voorgrond en heeft ie in 1 week zijn snel opgebouwde Fok imago van zich afgeschud.
Toch niet verkeerd dacht ik zo.
quote:
Laten we met een "schone lei" beginnen... ehhh..quote:
Je doet maar, maar ge bent gewaarschuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga ervanuit dat het nu eerlijk gaat ???
Waarom dan geen credits meer kopen ?
dat kan ook heel goed iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet betaalde accounts verwijderd
als nu de kinderziektes eruit zijn (die ook zeker nogmaals gecheckt zullen worden) zie ik het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je doet maar, maar ge bent gewaarschuwd
als ze dat doen, dan ga ik de volgende keer gewoon weer stemmen. Nu waarschijnlijk niet meer héquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
En B&B zouden wel gek zijn alles terug te storten.
Precies! Hoeveel heb er jij al, of ga je er binnenkort, bij kopen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga ervanuit dat het nu eerlijk gaat ???
Waarom dan geen credits meer kopen ?
quote:
44.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Precies! Hoeveel heb er jij al, of ga je er bij kopen?
Renate daarentegen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Jimbo het volgende:
bobby vanavond op fok, we zullen hem blij verwelkomen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je doet maar, maar ge bent gewaarschuwd
Stefan heeft al een topic geopendquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Jimbo het volgende:
bobby vanavond op fok, we zullen hem blij verwelkomen
Dat was Peter, die is goed met stemmetjesquote:
Ik wel, laterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als nu de kinderziektes eruit zijn (die ook zeker nogmaals gecheckt zullen worden) zie ik het probleem niet zo.
Als het om dat pesten had gegaan, dan was die pukkel er uitgestemdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat het zo gegaan is en de groep gaat nu niet meer riskeren dat er weer iemand vertrekt.
Dus gaan ze gewoon aardig doen tegen elkaar,want Pim en Eline hadden niet gepest en staan bovenaan.
Hou nou eens op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef tonja het volgende:
Gaat men nog proberen die hackers te achterhalen? Of is er aangifte gedaan?
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef logicc123 het volgende:
[..]
als ze dat doen, dan ga ik de volgende keer gewoon weer stemmen. Nu waarschijnlijk niet meer hé
Hou nou eens op? Ik vind dit een volkomen legitieme vraag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou nou eens op.
De term hacker wordt hier wel heel snel rondgegooid.
Niet alleen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.
ik ben benieuwd of ze men post gaat tracenquote:
Daarom kunnen ze nog wel dom zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat? Danny vraagt toch het nog een kans te geven?! Lijkt me duidelijk hoor..
Zo kwam het bij de overlevers over,die denken niet dat de streamers op treiteren zitten te wachten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het om dat pesten had gegaan, dan was die pukkel er uitgestemd
vonnyquote:
quote:
idd, denk je dat danny zelf credits kooptquote:
Wie gaan het dagduel doen.?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef rene90 het volgende:
Ik ga snel even hapje eten en hopen dat ze nog niet begonnen zijn aan het extreme eating.
Het uiteindelijke resultaat is er niet anders om, als Bobby er door zijn laagste stand uitgehaald was, dan was Renate ook vertrokken.quote:
Hallo Politie! Wij organiseren een internetstream van een aantal mensen die we opsluiten in een bunker en daar mogen kijkers dan tegen betaling op stemmen. Nu blijkt dat er onverlaten op slinkse wijze tóch stemmen hebben uitgebracht waar ze helemaal niet voor betaald hebben! Kunt u die nu arresteren alstublieft? Het is namelijk niet eerlijk dat Bobby nu moest vertrekken!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef tonja het volgende:
Gaat men nog proberen die hackers te achterhalen? Of is er aangifte gedaan?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, denk je dat danny zelf credits koopt
die krijgt voor 250 euro credits teruggestort, dus die kan ff vooruitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, denk je dat danny zelf credits koopt
In ieder geval Eline....quote:
dat roepen wij heel de tijd al, die heeft werkelijk waar geen idee van wat ze aan het doen is..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, zeg... Wat kan die Eline zich aanstellen. "Jeetje seg, wat heftig dit. Waar zijn we aan begonnen?"
Ze staat om zich heen te kijken alsof ze opeens in een jappenkamp geïnterneerd is...
fijna avond ogquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef Dottey het volgende:
SOW... wat een gedoe....heeeeerlijk vind ik het! Ik ben alweer druk aan de loby voor de volgende stemmingen
Ga zo ook dus even de hort op hiervoor.. Ik wens iedereen veel kijkgenot en ik lees mij strakjes wel weer in..
Voor de NET NIET overlevers die FOK weer gaan lezen..
Nou bobby.. jammer voor je gozer .... maar niet alleen IN de bunker worden spelletjes gespeeldwij zetten natuurlijk ook allemaal een beste beentje voor om mee te doen
![]()
helaas was jij een beetje te veel lijmen dus zijn wij blij dat Peter dat ook goed op pakte
![]()
Welkom bij FOK terug alvast![]()
Beste Renate... ik heb ergens eens CV voor je weggezethoop dat je die al bent tegen gekomen
Ik hoop dat je lekker douched straks na de big mac
en dan niet al te veel inleest
das niet goed voor je meis..
HAVE FUN ALLEMAAL .. I'll be back..:)
Via dit COS-Topic gaat hem dat zeker niet worden.....quote:
Nee, ze hebben gewoon credits gejat, jatten is strafbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hallo Politie! Wij organiseren een internetstream van een aantal mensen die we opsluiten in een bunker en daar mogen kijkers dan tegen betaling op stemmen. Nu blijkt dat er onverlaten op slinkse wijze tóch stemmen hebben uitgebracht waar ze helemaal niet voor betaald hebben! Kunt u die nu arresteren alstublieft? Het is namelijk niet eerlijk dat Bobby nu moest vertrekken!
Met hartelijke groet,
B&B
Zoiets?
Ik denk dat ze vooral geschrokken is van het feit dat ze met geen mogelijkheid kunnen inschatten hoe het ervoor staat, door de laagste poll stand van Bobby.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, zeg... Wat kan die Eline zich aanstellen. "Jeetje seg, wat heftig dit. Waar zijn we aan begonnen?"
Ze staat om zich heen te kijken alsof ze opeens in een jappenkamp geïnterneerd is...
maar ze is zo lieeefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Precies!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Via dit COS-Topic gaat hem dat zeker niet worden.....
Hoop je dat of is dat al zeker.Zou balen als weer die twee andere meiden deze opdracht moeten doen.En Eline weer een spelletje.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Via dit COS-Topic gaat hem dat zeker niet worden.....
Stop eens met je gezeur hier, als je daar gebanned bent moet je daar gaan zeuren. Wij kunnen er niks aan doen iig.quote:
Mailen, open een topic, ga naar de irc chat, whatever, maar hier zal het niet snel worden opgepakt in het drukste topic van TBO.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er is ook niet echt een mogelijkheid he, dan alleen te PM'en en vervolgens reactie krijgen met: we gaan bekijken.
Dat is de Calimero-act. Ze denkt dat dat aandoenlijk isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Môôiiii 250 erbij legge en dan dan er volgende week voor ¤500 favo-bashing gepleegd worden!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
die krijgt voor 250 euro credits teruggestort, dus die kan ff vooruit
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.
De makers van de site hebben daarvoor de ruimte gegeven. Als er wordt ingebroken in je auto en je had je deur niet op slot gedaan, dan ben je onverzekerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon credits gejat, jatten is strafbaar.
Succes met dat proberen uit te leggen aan oom agent he!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon credits gejat, jatten is strafbaar.
Kniet ,geen toegang meer tot mijn account, het zich niet houden van de programmamakers aan het oorspronkelijke concept, dwz met een echte interactie tussen streamers en de spelers. Het gevoel hebben dat er geld uit je zak wordt geklopt zonder dat je er nog iets leuks voor terug krijgt.....Ik kijk het nog ff aan en als dit niet verandert haak ik helemaal af.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zo.. en wie gaat er deze week weer nieuwe credits kopen?
Die nu aardig sappig gaan worden.Ze hebben het over rode bietjes en om zich zelf te blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef D. het volgende:
Ik heb een idee
Zullen we commentaar op de streams leveren?
Ook als een auto niet op slot staat mag je er niet uit stelen. Dat blijft strafbaar. Dat de verzekering het niet vergoedt heeft hier helemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
De makers van de site hebben daarvoor de ruimte gegeven. Als er wordt ingebroken in je auto en je had je deur niet op slot gedaan, dan ben je onverzekerd.
wat een raar ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef D. het volgende:
Ik heb een idee
Zullen we commentaar op de streams leveren?
Het is ook niet juist als er gehackt wordt, dat was gebeurd, daarmee was een deel van de stemming ongeldig geworden. Zo'n drama is het allemaal niet, uiteindelijk heeft het "Renate binnenhouden" plan niet gewerkt, en is Bobby geslachtofferd door de bewoners omdat ze een kans zagen hun grootste concurrent eruit te werken.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.
mot je rug nog masseren hequote:
Ik ben het met je eens maar heb al eerder hier gezegd "geen een oplossing was de beste geweest" die is er namelijk niet. Ik denk dat B&B behoorlijk met de handen in de haren hebben gezeten. Misschien iets te vlug een beslissing hebben genomen, maar dat draai je niet meer terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.
Dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef NrTH het volgende:
Zullen we dat gezeur over de credits etc nou gewoon in 1 v/d 20 topics hierover gaan doen ipv in de COS?
Is al zeker... ze had het er een tijdje geleden over.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop je dat of is dat al zeker.Zou balen als weer die twee andere meiden deze opdracht moeten doen.En Eline weer een spelletje.
Ik ook, met mijn volkoren cracker met sambalsmeerkaasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef beequeen het volgende:
Nou, laat de koeienogen maar komen. Ik zit er klaar voor.![]()
Met of zonder Hello Kitty sokken Eline.
Als ik niet wil dat er word ingebroken,dan gooi ik de boel op slot. Als ik van huis ga en ik laat mijn voordeur wagenwijd openstaan, dan is het niet raar dat daar misbruik van wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook als een auto niet op slot staat mag je er niet uit stelen. Dat blijft strafbaar. Dat de verzekering het niet vergoedt heeft hier helemaal niets mee te maken.
Yes! Tijd voor koeieogen voor Eline! Laat maar komen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef beequeen het volgende:
Nou, laat de koeienogen maar komen. Ik zit er klaar voor.![]()
Met of zonder Hello Kitty sokken Eline.
Ik heb wel meer rare ideeënquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een raar idee...die eline is een echte mieperdemiep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |