Hou nou eens op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef tonja het volgende:
Gaat men nog proberen die hackers te achterhalen? Of is er aangifte gedaan?
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef logicc123 het volgende:
[..]
als ze dat doen, dan ga ik de volgende keer gewoon weer stemmen. Nu waarschijnlijk niet meer hé
Hou nou eens op? Ik vind dit een volkomen legitieme vraag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou nou eens op.
De term hacker wordt hier wel heel snel rondgegooid.
Niet alleen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.
ik ben benieuwd of ze men post gaat tracenquote:
Daarom kunnen ze nog wel dom zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat? Danny vraagt toch het nog een kans te geven?! Lijkt me duidelijk hoor..
Zo kwam het bij de overlevers over,die denken niet dat de streamers op treiteren zitten te wachten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het om dat pesten had gegaan, dan was die pukkel er uitgestemd
vonnyquote:
quote:
idd, denk je dat danny zelf credits kooptquote:
Wie gaan het dagduel doen.?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef rene90 het volgende:
Ik ga snel even hapje eten en hopen dat ze nog niet begonnen zijn aan het extreme eating.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |