quote:
ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zo.. en wie gaat er deze week weer nieuwe credits kopen?
Ja wat? Danny vraagt toch het nog een kans te geven?! Lijkt me duidelijk hoor..quote:
Toen ik steeds zijn hyves berichten kreeg had ik al mijn twijfels over hem en hier heb ik nooit anders gezegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dan nog verdient hij het respect door 8 uur in die kist te liggen, zijn woord te doen en ondertussen niet op de voorgrond en heeft ie in 1 week zijn snel opgebouwde Fok imago van zich afgeschud.
Toch niet verkeerd dacht ik zo.
quote:
Laten we met een "schone lei" beginnen... ehhh..quote:
Je doet maar, maar ge bent gewaarschuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga ervanuit dat het nu eerlijk gaat ???
Waarom dan geen credits meer kopen ?
dat kan ook heel goed iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet betaalde accounts verwijderd
als nu de kinderziektes eruit zijn (die ook zeker nogmaals gecheckt zullen worden) zie ik het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je doet maar, maar ge bent gewaarschuwd
als ze dat doen, dan ga ik de volgende keer gewoon weer stemmen. Nu waarschijnlijk niet meer héquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
En B&B zouden wel gek zijn alles terug te storten.
Precies! Hoeveel heb er jij al, of ga je er binnenkort, bij kopen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga ervanuit dat het nu eerlijk gaat ???
Waarom dan geen credits meer kopen ?
quote:
44.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Precies! Hoeveel heb er jij al, of ga je er bij kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |