Leuk fimpjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.telegraaf.nl/e(...)lij_met_taart__.html
Een filmpje over Petra Achtien van de Tafel van 18 in Utrecht.
Ik heb de link trouwens van het forum van deleukstetaarten, niet dat ik zelf op de site van de Telegraaf kijk..
Wat is daar raar aan danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had eigenlijk iets spectaculairders verwacht, stiekem, van iemand die als beroep taarten decoreren heeft..
En dat ze afsmeert met slagroom vind ik ook een beetje gek..
In slagroom zit water, dus heb je grote kans dat je marsepein gaat smelten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan?
En ja dan verwacht je toch wel dat ze er op zn minst 2 op elkaar doen ofzo!
Hm dat is jammer jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In slagroom zit water, dus heb je grote kans dat je marsepein gaat smelten.
Maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeld, want ik was laatst in haar winkel en ben best een beetje teleurgesteld weggegaan..
Hm dat zou mij inderdaad ook tegenvallenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vooral het feit dat ze er eigenlijk alleen maar kant-en-klare decoraties verkopen en gebruiken, voor zover ik kon niet. Bob de Bouwers van plastic, bloemen van ouwel... Voor een taart voor 8 tot 10 personen met louter plastic poppetjes betaal je ¤37,50..
Scheelt wel weer inspiratie opdoen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zo stom geweest om m'n moeder te vragen of ze nog wensen had voor op d'r moederdagtaart...
nu kan ik dus een Feyenoordtaart gaan maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |