Wow, mooi gedaan hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:15 schreef Lips het volgende:
Gisteren een taart gemaakt voor een vriendinnetje. Blauw gemarmerd leek haar wel mooi en omdat ze Daisy heet de Daisy Plunger Cutter natuurlijk gebruikt!
Gevuld met botercreme met speculoos en aardbeienjam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plunger cutter doet inderdaad ook het motiefje. Speculoos met kersen of aardbeienjam gaat prima jaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:
Klopt Ingrid, bij de bakproducten vind je (waarschijnlijk) onderin een kapsel met drie lagen. Ik vond wel dat de lagen erg aan elkaar plakten, dus echt handig was het niet. Ik moest het alsnog met een mes lossnijden.
Een plunge cutter, is dat het reliëf dat je krijgt op je bloemblaadjes? Mooie taart! (is speculoos met jam erbij lekker?)
Waren die K&K-kapsels niet superdroog? Dat je ze moest tremperen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:
Klopt Ingrid, bij de bakproducten vind je (waarschijnlijk) onderin een kapsel met drie lagen. Ik vond wel dat de lagen erg aan elkaar plakten, dus echt handig was het niet. Ik moest het alsnog met een mes lossnijden.
Een plunge cutter, is dat het reliëf dat je krijgt op je bloemblaadjes? Mooie taart! (is speculoos met jam erbij lekker?)
Dankjewel!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, das meteen al een goede, dank je wel! Twee keer uitprinten, eentje in delen opknippen, andere in insteekhoesje, delen uitsnijden, dan zou ik een heel end moeten komen toch?
Muis, m'n vriend smste net dat 'ie de envelop met een potje crisco op de bus heeft gedaan, dus dat zou je morgen moeten hebben!
Ziet er best droog uit ja. Wil vullen met chocomengsel. Kun je zeker niet tremperen eerst. (dat is toch besprenkelen met ietsquote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waren die K&K-kapsels niet superdroog? Dat je ze moest tremperen?
Wel op de site gekeken, maar niet de show-off ontdekt. Merci!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Poezebeest het volgende:
PZE, heb je al eens gekeken op deleukstetaarten? Daar hebben ze een show-off waar dagelijks vele taarten voorbij komen en ik al veel inspiratie heb opgedaan.
Ik heb de kant en klare kapsels van de AH al een paar keer gebruikt. Ze zien er inderdaad erg droog uit, en zo voelen ze ook. Na vullen en bekleden vond ik ze echter prima smaken!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ziet er best droog uit ja. Wil vullen met chocomengsel. Kun je zeker niet tremperen eerst. (dat is toch besprenkelen met iets?)
Ah, dank je. Ook goede tips!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef Vlitsie het volgende:
@DaD: Als je plaatje klaar is deze in een luchtdicht bakje doen, anders wordt hij hard.
Wil je je puzzel op een taart overzetten, leg het plaatje eerst een paar minuutjes in de vriezer dan gaat het makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |