Ha! Ik was dus niet de enige die dat dacht.quote:En waarom wordt dr Oetker eigenlijk ineensuitgesproken als dr Utker??
Lol, dat geldt dus ook voor mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Ha! Ik was dus niet de enige die dat dacht.
En daar krijg je dus best veel aanvragen door? Mocht ik namelijk ooit opdrachten willen gaan doen, zal ik toch reclame moeten gaan maken, denk ik. Ik geef nu veel taartjes weg aan familie, maar die wonen allemaal zo ver weg dat taarten maken voor anderen die daar op visite zijn gewoon totaal onpraktisch is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef Vlitsie het volgende:
Ow ja die taart was van Keetie. Die maakt zulke leuke dingen altijd.
Maar mensen kunnen inderdaad taarten via mijn website bestellen DaD.
Die verkopen ze op deleukstetaartenshop.nlquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef Taartje het volgende:
DaD, gaat dat dan niet schuiven op de plaat? Wel een mooie oplossing in ieder geval, beter dan die lelijke doos!
Iemand ook een goed idee voor het vervoeren van cupcakes? Had cadeaudoosjes besteld bij deleukstetaartenshop, maar die zijn eigenlijk net te groot. Ben op zoek naar een bak met afzonderlijke hokjes voor de cakejes. En dan het liefst ook nog een beetje betaalbaar
Inderdaad! Ik vind het nu zo pauper klinken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:12 schreef tessie het volgende:
Oh die taarten met zo´n stuk eruit zijn echt super leuk!
En waarom wordt dr Oetker eigenlijk ineensuitgesproken als dr Utker??
Ganache kan er meteen op maar door afsmeren met botercreme en daarna gladstrijken met een heet paletmes wordt ie wel strakker, ik gebruik trouwens bij witte altijd een andere verhouding.. 300 gram witte chocolade op 200 cc slagroomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil taart afwerken met (gekleurde) witte chocoladeganache. Moet ik de taart eerst afsmeren met botercreme, of kan de ganache meteen op het kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |