Hihi, sorry!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alle taartjes worden gemaakt met biscuitdeeg, wat je zelf kunt maken of met een bakmix uit de webshop van o.a. deleukstetaarten. De bolvormen kunnen gewoon in de oven! Daarna doorsnijden, vullen met wat je maar lekker vindt (room, jam, vers fruit, chocola, wat jij wil) en daarna bekleden met marsepein, fondant of mmf. Vervolgens ga je los met decoraties!
Gerichtere vragen zijn iets gemakkelijker te beantwoorden..
Stap 1:quote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik dacht denk ik aan een stap-voor-stap-recept ofzo
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef Trusten het volgende:
[..]
Stap 1:
http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=Taarten&AID=49&SAID=37
Stap 2 tm 10
http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=OverOns&AID=91
Ja, jullie zijn ook zo enthousiast!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Allemaal Slankies hier!.
Phaidra, ik bekleed altijd met marsepein, en dat gaat gemakkelijk! Met fondant lijkt me lastiger omdat dat sneller scheurtjes geeft, maar geprobeerd heb ik het nog niet.
Haha, ja ik weet wat je bedoelt! Maar dan had ik 'het stuk eruit' er niet bij kunnen maken. Ik wil die nog wel ooit gaan maken hoor! maar dan wel met 'het stuk eruit' erbijquote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, Voor Mama!. Inderdaad schattig.
En oooh, wat had je een toffe 'taart met een stuk eruit' kunnen maken van jouw kapsel! Ik hoop dat je weet wat ik bedoel want ik heb er ooit eentje gezien op hetleukstetaartenforum, maar ja, vind dat maar eens terug..
Zoiets bedoel je vast wel. Helaas kon ik die van de leukste taarten niet vinden maar deze vond ik op cake central en ook gewoon helemaal tofquote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
En oooh, wat had je een toffe 'taart met een stuk eruit' kunnen maken van jouw kapsel! Ik hoop dat je weet wat ik bedoel want ik heb er ooit eentje gezien op hetleukstetaartenforum, maar ja, vind dat maar eens terug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |