Ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:48 schreef Kinga het volgende:
Ach gos, wel sneu voor Bobby natuurlijk.... had liever Amber zien gaan...
Dat zou wel gezellig zijn jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Bobby eruit? Jammer![]()
Maar nu kan hij hier mooi mee komen zeiken over Renate
Wut?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:51 schreef rene90 het volgende:
Renate er ook gelijk uit.
Beetje lacherig doen, Pim heeft meer bal dan hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:51 schreef Gootsteen het volgende:
Ik vind het leuk en triest tegelijk, ik had meer van Bobby verwacht eigenlijk.
Amber zei vanmiddag dat een vrijwillige exit een nieuwkomer betekent.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef diedirk het volgende:
Nog maals..
Weet iemand of een wegloper vervangen kan worden en of er gastspelers in kunnen komen?
Anders heeft Bart nu toch paniek lijkt me?
De redactiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Kinga het volgende:
Wie had dat bepaald, dat het tussen Bobby en Renate zou gaan?
Van de site:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Kinga het volgende:
Wie had dat bepaald, dat het tussen Bobby en Renate zou gaan?
Inderdaad nogal dom van zequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Nee, wat een domme mensen. Ze hebben zichzelf even 2500 euro door de neus geboord.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Beetje lacherig doen, Pim heeft meer bal dan hem.
als een soort van Heintjequote:
Ze hebben juist een extra concurent eruit gewerkt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Nee, wat een domme mensen. Ze hebben zichzelf even 2500 euro door de neus geboord.
Idd. Ze vinden elkaar allemaal belangrijke concurrenten, dus het had gewoon niet uitgemaakt.quote:
Ik vat het niet, wat is dan nu de strategie om dit te doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Jaaa, maar ik bedoel. Het stem complot... Renate + stemmen geven en Bobby - stemmen geven, neem ik aan... maar waarom Bobby dan? En wie?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de site:
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
idd, peuken en ze blijftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als een soort van Heintje![]()
Elke keer dreigen dat ze gaat en dan toch blijven
Heejjj.. U hier? ja belachelijk.. "Die Hackers" toch hé? Renate het zijkvarken heeft godgloeiende al op álle plekken van de poll gestaan... tijd dat ze oprotte.. met Bobby als slachtoffer!quote:
Onvoorziene omstandighedenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef rooie3 het volgende:
Ik ben te laat,om acht uur zou de exit toch zijn.
En dan gaan ze er allebei uit. Leuke show toch welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
WE HEBBEN EEN P, E, T, E, R!!!!quote:
Met De Bunker is het altijd weer anders dan ze zeggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef rooie3 het volgende:
Ik ben te laat,om acht uur zou de exit toch zijn.
Ook dat is Bullshit.... Renate heeft vaker hoger gestaan dan Bobbie. Het irriteert me mateloos dat Jeroen nu de credits opstrijkt daar hij dit idee opperde. Ze staat nu toch zelfs nummer 1?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de site:
Idd, maar die mensen "hadden Renate door" , die dachten dat ze zou blijven als ze niet weg werd gestemd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef lies1958 het volgende:
er was toch een aktie dat mensen bobby min stemmen gaven om juist renate er in te houden zodat er irritatie's onderling zouden komen. Eigenlijk is die aktie mislukt want de irri factor is nu ook weg.
Proberen ze het ineens goed te maken zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef pim-metje het volgende:
poll op de site mag bobby terug nu renate vrijwillig weg is?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, maar die mensen "hadden Renate door" , die dachten dat ze zou blijven als ze niet weg werd gestemd.
zit geen mac in de buurt daar geloof ikquote:
Nou dat is mooi.Zorg ik dat ik om 8 uur klaar zit en weg zijn ze al.quote:
Dus dan is het echt e hele domme zet van de groep en 2500 weg en een neiuwe concurrent terwijl Bobby waarschijnlijk toch weg gestemd zou worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amber zei vanmiddag dat een vrijwillige exit een nieuwkomer betekent.
Ik zie geen poll en als er een poll is dan moet dat zeker een credit kosten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef pim-metje het volgende:
poll op de site mag bobby terug nu renate vrijwillig weg is?
Dat zou nou een leuke actie zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Amber zei vanmiddag dat een vrijwillige exit een nieuwkomer betekent.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef D. het volgende:
Er ligt een bikini in maat medium, die schijnt van Renate te zijn
We zijn op tijd gered
klein en niet klikbaarquote:
quote:
Peter zei dat hij wel een hele grote concurrent zou zijn ondanks dat hij laatste stond en ineens was iedereen het daar mee eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Wat voor logica hebben ze gebruikt om Bobby er uit te stemmen?
A) het kost ze € 2500,-- aangezien Renate sowieso weg zou gaan vanavond.
B) Zo'n sterke concurrent is Bobby niet, anders had hij niet zo laag in de poll gestaan.
valt wel meequote:
Dat dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Wat voor logica hebben ze gebruikt om Bobby er uit te stemmen?
A) het kost ze € 2500,-- aangezien Renate sowieso weg zou gaan vanavond.
B) Zo'n sterke concurrent is Bobby niet, anders had hij niet zo laag in de poll gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |