Dat. Geen idee waar de 11:40 uur op wordt gebaseerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef hondjes het volgende:
Gisteravond ging het toch ook al raar met stemmen.
Hacken is bijna altijd gebaseerd op fouten in de programmatuurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
DE SITE WAS NIET GEHACKT HET WAS EEN FOUT VAN DE SITEMAKER
Opletten, hij doelt op de stand die nu gehanteerd werd in het programma, dus vķķr de zogenaamde hack.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die klopt niet, maar dat geven ze ook aan, vandaar deze oplossing
Nu ben ik helemaal voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het enige dat ik klote vind is dat mn pielemuisje gecapped word dan![]()
voor de rest wil ik dr best in en ga ik de heule tijd briefjes ophangen met SusiBiancavia
Toverchick
en en de rest ook
Zie je die gasten in dat hok willen zelf ook wat meer actie en matennaaierij. Het mag dus veel harder, ik verdom het alleen om een credit te dokken om een poll in te vullen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef mazaru het volgende:
Dat Bobby een hele grote concurrent zou zijn. En dat ze hierna de kans niet meer zouden krijgen om hem weg te stemmen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die komt terug
verassing !met een big mac in zn handen
Dat is cracken, beste kerel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hacken is bijna altijd gebaseerd op fouten in de programmatuur
Het lukt mij even niet om te cappen, maar als jij erin gaat, ga ik flink me best doen om toch te cappenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor de rest wil ik dr best in en ga ik de heule tijd briefjes ophangen met SusiBiancavia
Toverchick
en en de rest ook
ik hoorde dat als dit een beetje een succes word er een 2e 'ronde ' komt met nieuwe mensen, deze is helaas tijden t festival seizoen.. maaaar als er een 3e ronde komt zal ik er zeker alles aan doen om mee te kunnen doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal voor je
En ik cap niet, ik ben lief
Als je een Mazaru-briefjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toverchick
en en de rest ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |