WAT? Ze willen de doodsteek geven?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:03 schreef Eg_Wel het volgende:
Er is nu een poll met de vraag of Bobby terug mag? Echt? Mag er NU een stream op de redactie? Dat lijkt me interessanter dan de bewoners daar!
Ik denk dat daar al wel frauduleuze stemmen bijzitten, maar dan niet door een hack, maar door het aanmaken van nieuwe accounts met 5 gratis credits. Maja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de stand van gisteravond tegen middernacht, Bobby vet onderaan
[ afbeelding ]
Nee, die klopt niet, maar dat geven ze ook aan, vandaar deze oplossingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Vraag me af of die hele poll klopt, Pim bovenaan
het enige dat ik klote vind is dat mn pielemuisje gecapped word danquote:
quote:
Er kan niet meer op die manier gehacked worden, maar de ongeldige stemmen zijn er niet afgehaald, vandaar dat ze de stand van de poll van 11:40 hebben gebruikt, voordat er gehacked was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neenee, die "Bug" was hersteld!! met dát flauwekulletje kunnen ze niet aankomen...
die komt terugquote:
Idd, dat is makkelijker te scripten dan de credits te hacken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat daar al wel frauduleuze stemmen bijzitten, maar dan niet door een hack, maar door het aanmaken van nieuwe accounts met 5 gratis credits. Maja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |