Voor het gemak vergeten dat Amber op 7 stond en een minuut later weer op 2?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Voor het gemak even vergeten dat Renate opeens ook boven Pim stond?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef Danny het volgende:
De mensen van The Bunker zijn momenteel bezig een passende en vooral eerlijke oplossing te vinden voor het probleem dat is ontstaan door de mogelijkheid gratis aan credits te komen. Hiervoor zijn momenteel meerdere scenarios. Laten we daar even op wachten en niet vooraf met allerlei speculaties gaan komen.
Actie-reactie. Zodra die zeekoe ging stijgen zag je bij alle andere deelnemers activiteit. Voornamelijk voor Bobby.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het over vanochtend. Er waren sinds gisteravond diverse users voor renate aan t stemmen.
Zwaktebod, Renate bepaalt niet wat wij stemmen. Dat bepalen wij zelf namelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:30 schreef snetje het volgende:
Renate exit ... gewoon omdat ze er zelf uit wil
Ha oke. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:33 schreef akveor het volgende:
Laten we maar helemaal opnieuw beginnen met nieuwe bewoners of ze blijven gewoon een weekje langer....
Laten we maar helemaal opnieuw beginnen met nieuwe bewoners of ze blijven gewoon een weekje langer....
Ik kan niet wachten op de storm die los gaat breken over de punten van de deelnemers.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef Pl0x het volgende:
Bugs gefixed - Site binnen enkele minuten online
Held!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef Pl0x het volgende:
heel de wereld geak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Pl0x het volgende:
er zit nu een veiligheids net in,
Maarja Ik ben nu bestwel beroemd op fok XD
Me F5 knop gaat kapotquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef Pl0x het volgende:
Nieuw icoontje voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Pl0x het volgende:
Post t gewoon hier in een nieuw topic ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef Pl0x het volgende:
Achja mensen lees zometeen het nieuwsbericht maar
Plaag het jochie niet zoquote:
't is dat je 15 bent anders had ik je een kusje willen geven..........quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Pl0x het volgende:
Dankzij mij he dementorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
om jou te plezieren krijgt petertje al mn creditjes nah ben ik lief nu of niet voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef Pl0x het volgende:
Mensen donaties zijn welkom
het liefste Geld / Eeuwige roem
peter in de min jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:45 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
om jou te plezieren krijgt petertje al mn creditjes nah ben ik lief nu of niet voor je![]()
zie je tagjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef Pl0x het volgende:
Mensen donaties zijn welkom
het liefste Geld / Eeuwige roem
Oeh, eeuwige roem!quote:
Je staat in het nieuwsbericht op de officiële website.quote:
Ja hoor. Flikker een eind op met die oplossing. Jesus...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:48 schreef Espabilado het volgende:
Weer online
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Als groep mogen de Overlevers nu beslissen wie blijft en wie gaat ...
Dit vind ik echt kut. Renate stond vanochtend 30 stemmen vanaf Amber en Jeroen die ook wel eens onder Renate stonden. De deelnemers stemmen zeker renate eruit. Er zijn veel mensen die 12 euro aan credits VOOR Renate hebben gekocht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef Melin het volgende:
Omdat Bobbie en Renate continu onder aan de lijst hebben gestaan, zal de eliminatie tussen deze twee Overlevers gaan.
Als groep mogen de Overlevers nu beslissen wie blijft en wie gaat ...
Familie van Laura?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:50 schreef Pl0x het volgende:
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Aangepast door sander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |