¤ 12 is een goeie 50 stemmen, ze ging op een gegeven moment vanmiddag in minuten tijd met 300 stemmen omhoog, en dan heb ik het nog niet over de minstemmen, die 2 credits kosten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn ook genoeg die stemden VOOR renate. Ik heb er 12 euro aan besteed toevallig.
Dus of iedereen zn credits terug en morgen een exit of zo laten. Of kijken wie er onbetaald heeft gestemd natuurlijk
Vanochtend zaten Renate, Amber en Jeroen hooguit 40 votes van elkaar af. Bobby zat er 300 onder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef Spooky4u het volgende:
Aangezien het volgens mij allemaal best dicht bij elkaar lag is het ook een mogelijkheid het gewoon weer open te gooien en de betalenden het laten herstellen. Want volgens mij was er aan beide kanten vreemd stemgedrag te zien.
Dit kunnen ze mooi uitbuiten, verwarring zaaien in de groep.quote:
er was ook niet echt heel erg veel verschil, want het werd steeds opnieuw weer rechtgezet door iemand anders die tegen ging voten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:16 schreef Spooky4u het volgende:
Aangezien het volgens mij allemaal best dicht bij elkaar lag is het ook een mogelijkheid het gewoon weer open te gooien en de betalenden het laten herstellen. Want volgens mij was er aan beide kanten vreemd stemgedrag te zien.
Weten we gelijk of ze echt wil vertrekken..... als de exit uitgesteld wordt en ze besluit dat ze dat dus niet meer trekt neem ik aan dat ze alsnog vertrekt. Voor de uitgestelde exit dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Dit kunnen ze mooi uitbuiten, verwarring zaaien in de groep.![]()
En Renate moet dan nog een dag of wat
De nummer 1 zat behoorlijk voor en de nummer 8 zat behoorlijk achter (bobby)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er was ook niet echt heel erg veel verschil, want het werd steeds opnieuw weer rechtgezet door iemand anders die tegen ging voten.
Ik denk ook, laten zo, en fix vooral die bugs...
ik denk dat het sowieso wel Renate of Bobbie word
Voor het gemak even vergeten dat Renate opeens ook boven Pim stond?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vanochtend zaten Renate, Amber en Jeroen hooguit 40 votes van elkaar af. Bobby zat er 300 onder.
Inderdaad, de verschillen waren niet de dermate extreem. Gemakkelijk op te trekken met gekochte stemmen. Rond 16 uur was verschil tussen nr. 1 en nr. 8 255 stemmen. Verschillen die geen duizenden euro's aan credits hoeven te kosten om overbrugd te worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
De nummer 1 zat behoorlijk voor en de nummer 8 zat behoorlijk achter (bobby)
De top 6 zit zo dicht bij elkaar dat je met 10 euro zo iemand naar 2 kon laten stijgen dus Renate zou heel goed erin kunnen blijven
Ik heb het over vanochtend. Er waren sinds gisteravond diverse users voor renate aan t stemmen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Voor het gemak even vergeten dat Renate opeens ook boven Pim stond?
Mooi toch? Uitstellen die hap, iedereen een wtf? gevoel en zoveel tijd als je nodig hebt om de boel in orde te krijgen, omdat het kan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weten we gelijk of ze echt wil vertrekken..... als de exit uitgesteld wordt en ze besluit dat ze dat dus niet meer trekt neem ik aan dat ze alsnog vertrekt. Voor de uitgestelde exit dus.
inderdaad en niet alleen Bobby ... elke kandidaat die wel wil blijven ..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
¤ 12 is een goeie 50 stemmen, ze ging op een gegeven moment vanmiddag in minuten tijd met 300 stemmen omhoog, en dan heb ik het nog niet over de minstemmen, die 2 credits kosten.
Ik zeg allemaal op 0, exit uitstellen, iedereen z'n betaalde stemmen terug, en dan kan iedereen stemmen verspillen wat hij/zij wil.... persoonlijk vind ik dit hele "Renate moet blijven" verhaal de moeite niet, en zou ik het jammer vinden als Bobby daar het slachtoffer van zou worden.
Maar als "de streamers" het zo willen dan moet het maar, maar wel met betaalde stemmen.
Voor het gemak vergeten dat Amber op 7 stond en een minuut later weer op 2?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Voor het gemak even vergeten dat Renate opeens ook boven Pim stond?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:29 schreef Danny het volgende:
De mensen van The Bunker zijn momenteel bezig een passende en vooral eerlijke oplossing te vinden voor het probleem dat is ontstaan door de mogelijkheid gratis aan credits te komen. Hiervoor zijn momenteel meerdere scenarios. Laten we daar even op wachten en niet vooraf met allerlei speculaties gaan komen.
Actie-reactie. Zodra die zeekoe ging stijgen zag je bij alle andere deelnemers activiteit. Voornamelijk voor Bobby.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het over vanochtend. Er waren sinds gisteravond diverse users voor renate aan t stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |