Zwaktebod, Renate bepaalt niet wat wij stemmen. Dat bepalen wij zelf namelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:30 schreef snetje het volgende:
Renate exit ... gewoon omdat ze er zelf uit wil
Ha oke. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:33 schreef akveor het volgende:
Laten we maar helemaal opnieuw beginnen met nieuwe bewoners of ze blijven gewoon een weekje langer....
Laten we maar helemaal opnieuw beginnen met nieuwe bewoners of ze blijven gewoon een weekje langer....
Ik kan niet wachten op de storm die los gaat breken over de punten van de deelnemers.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef Pl0x het volgende:
Bugs gefixed - Site binnen enkele minuten online
Held!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef Pl0x het volgende:
heel de wereld geak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Pl0x het volgende:
er zit nu een veiligheids net in,
Maarja Ik ben nu bestwel beroemd op fok XD
Me F5 knop gaat kapotquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:35 schreef Pl0x het volgende:
Nieuw icoontje voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Pl0x het volgende:
Post t gewoon hier in een nieuw topic ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef Pl0x het volgende:
Achja mensen lees zometeen het nieuwsbericht maar
Plaag het jochie niet zoquote:
't is dat je 15 bent anders had ik je een kusje willen geven..........quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Pl0x het volgende:
Dankzij mij he dementorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
De website gaat over +/- 5 minuten weer online.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |