Ik neem, over het algemeen, iedereen wel serieus ...............
De reden dat ik me heb aangemeld bij Fok is om hier iets te vertellen over het wel en wee van the Bunker. Vanuit mijn vrijwillige bijdrage, op eigen persoonlijke titel, op het streamgebeuren.
Ik werk af en toe mee in de tv-studio. Daar komen alle beelden en geluiden binnen. Onmiddelijk, meteen, moet beslist worden welke audio en video gebruikt wordt voor de registratie/streaming - de regisseur heeft hier een grote invloed op. Natuurlijk wordt regelmatig door de redactie gebriefd welke richting we uitgaan (qua verhaallijn). De "baas of bazen" zijn de producenten (investeerders en partners), Bram is in mijn ogen the Man ! Hij bepaalt met zijn visie de richting die we allen volgen. Verder hanteren we een normale natuurlijke hierarchie (het barpersoneel zit niet op de stoel van de regisseur en andersom, op elke plek zit iemand die weet wat ie doet en wat ie moet/kan doen en wat hij/zij niet moet/mag/kan doen)
Natuurlijk ga ik hier geen nieuwtjes, gossips etc vertellen, laat staan dat ik uit de school wil klappen. Bovendien valt er weinig tot niets aan gossip te melden vanwege het feit dat daarover niets over te melden valt, lekker makkelijk !!
Ik lees vaak vlijmscherpe kritieken die niet goed gefundeeerd zijn, imo, en daar wil ik best op ingaan, mits het mijn werkgebied aangaat.
Tevens kan ik hiermee de wind uit Dementor zijn zeilen halen waardoor hij zich nog beter kan focussen !!
Kom maar op.