je denkt er wel aan, maar het zal wel meevallen.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:33 schreef Provinciaal het volgende:
En gaan jullie nou ook allemaal naar de Dodenherdenking kijken met in het achterhoofd een mogelijke aanslag?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ook Senna heeft vandaag koninklijk bezoek gehad en ze vond dat heel fijn. Haar hersenscan is nog steeds niet goed, vlekken zijn er nog en er is nog niet duidelijk hoe en wat.
En ze heeft naast haar been en het hoofdletsel ook haar schouderblad gebroken.
Ze mag als alles goed gaat morgen vervoerd worden naar het ziekenhuis in Tilburg, dat is wel goed nieuws voor haar en haar familie!
quote:http://www.telegraaf.nl/binnenland/3833917/__Agressie_tegen_zwarte_Suzuki__.html?p=2,1
En was het nou nèt niet ook Almere die laatst als slechtste gemeente uit de bus kwam qua 'reageren op mailtjes'quote:Op zondag 3 mei 2009 01:00 schreef Shitney het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden: ik heb - op zaterdag nota bene - een antwoord gehad vanuit de gemeente Almere omtrent de dansgroep. De burgemeester van Almere is op vakantie, en daardoor is er inderdaad nog niets voor deze groep georganiseerd. De locoburgemeester was ermee bezig, en degene van wie ik het antwoord kreeg erkende dat het schandalig was en dat ze zelf ook van mening was dat dat te laat was. Een van de vrouwelijke slachtoffers uit die groep is zeer ernstig gewond en nog in levensgevaar. De andere twee slachtoffers maken het naar omstandigheden redelijk.
ik ga denk ik juist daarnaartoequote:Op zondag 3 mei 2009 10:33 schreef Provinciaal het volgende:
En gaan jullie nou ook allemaal naar de Dodenherdenking kijken met in het achterhoofd een mogelijke aanslag?
Mooi, dan kunnen we samen.quote:
Hoe weet je dat? Hij heeft een daad gepleegd die 'per definitie' alleen gepleegd kan worden door iemand die in de war is, want echt rationeel is het natuurlijk niet. Maar of dat betekent dat hij geen controle over zijn wil had ...?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:24 schreef ValseNoot het volgende:
Nou ik weet dat deze man zo in de war was dat hij eigenlijk geen controle over zijn wil had ...
"De maatschappij heeft mij een loer gedraaid, nu draai ik de maatschappij een loer" - dat zit op het randje van 'politiek'.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:36 schreef Seneca het volgende:
Terrorisme is het zaaien van angst om een bepaald politiek doel te bereiken. Waarom zou Karst T. angst willen zaaien, en wat voor politiek doel had hij daarmee?
Ik verwacht ook niet dat er iets zal gebeuren, maar ik bekijk zo'n evenement dan ineens wel anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je denkt er wel aan, maar het zal wel meevallen.
Nou, dat is wat ik bedoel, als de man niet in de war was, als het dus inderdaad "gewoon" een keuze was tussen een frikandelletje trekken, naar de vrijmarkt gaan, in bad liggen weken of even door de omheining racen op Kininginnedag, DAN zou ik me ernstig angstig voelen, want dat betekent dus dat alle mensen die niet in de war zijn op elk moment van de dag dit soort keuzes kunnen maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij in de war was? Ook dat zullen we toch nooit meer weten? Naar mijn mening spreken de gebeurtenissen dat nogal tegen, eerlijk gezegd.
nou, het is toch niet echt dagelijks dat iemand met deze gevolgen bezig is hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 11:24 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Nou, dat is wat ik bedoel, als de man niet in de war was, als het dus inderdaad "gewoon" een keuze was tussen een frikandelletje trekken, naar de vrijmarkt gaan, in bad liggen weken of even door de omheining racen op Kininginnedag, DAN zou ik me ernstig angstig voelen, want dat betekent dus dat alle mensen die niet in de war zijn op elk moment van de dag dit soort keuzes kunnen maken.
Angstig om in en land te leven waar ieder lid van de bevolking die niet in de war is zoiets kan gaan doen.
Niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |