abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68589980
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef whataboutit het volgende:
Slim om ook de woonplaats van de ouders erbij te zetten. Helemaal omdat er maar een Tates uit Zevenaar komt volgens de telefoongids.nl. Erg verstandig dus
Je bedoeld dat er mensen zo dom zullen zijn om die familie lastig te gaan vallen?
Ik weet niet of de krant dan zo dom is.

Wat dat betreft had de familie beter een verklaring via de politie kunnen geven ofzo.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:39:11 #27
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68589987
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef snowgoon het volgende:
Ik zie nu ook die auto links en die vrachtwagen achter het publiek.
Het is wel duidelijk dat de man tot op het laatste moment heeft moeten sturen om de die crash te veroorzaken.
Voor zover iemand nog dacht dat de man een hartaanval achter het stuur heeft gehad.
Ik heb de OP iets aangepast met een duidelijk overzichts-plaatje
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat meisje is idd Senna en zij maakt deel uit van de drumband idd.
Zij is het gewonde meisje van 9, het meisje van 14 en haar moeder ( wiens toestand kritiek is ) zijn ook gewonden van dezelfde drumband.
Thanks, uit Moergestel toch?
Is er trouwens al iets meer bekend over die donkere plekken op de scan die ze gemaakt hadden?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:39:19 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68589995
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:38 schreef ASroma het volgende:

[..]

typisch media, journalisten
Stel je eens een Nederland voor zonder journalisten, zou je dat willen?
Huilen dan.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:40:19 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68590013
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik zie nu ook die auto links en die vrachtwagen achter het publiek.
Het is wel duidelijk dat de man tot op het laatste moment heeft moeten sturen om de die crash te veroorzaken.
Voor zover iemand nog dacht dat de man een hartaanval achter het stuur heeft gehad.
Volgens mij kwam hij niet van die weg waar die vrachtwagen en auto op staan, maar van een ventweg er naast en stuurde hij dus naar links richting naald door de mensen heen. Waardoor zijn snelheid veel groter was dan wanneer hij uit de richting van die auto gekomen was, dan had hij rechts en links om moeten sturen om op die plek door de mensen te rijden.
Het is trouwens echt een ongelooflijk geluk bij een ongeluk dat hij precies tegen de naald aanreed.
Stel hij was daar weer door de mensen geschoten met die snelheid?
Hij zag echt niet meer waar hij reed op dat moment gok ik, met die kapotte voorruit, er hadden echt nog veel meer slachtoffers kunnen vallen als hij wel nog goed had kunnen sturen en het stuur nog om had kunnen gooien richting bus, of rechtdoor langs de naald af...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 14:40:40 #30
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68590024
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:16 schreef Sanne het volgende:
www.slachtofferhulp.nl

Voor wie er behoefte aan heeft.
Godskolere, als je daar hulp bij nodig hebt en geen bijstaander of familie bent dan verdien je het niet om te leven. Er gebeuren ergere dingen in het leven dan mensen die je niet kent bij een feestje dood zien gaan. Grow the fuck up. Die hoeveelheid mensen gaan standaard in een weekendje dood door auto's.
Carpe Libertatem
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:41:41 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68590039
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:39 schreef Flat---- het volgende:

[..]

Ik heb de OP iets aangepast met een duidelijk overzichts-plaatje
[..]

Thanks, uit Moergestel toch?
Is er trouwens al iets meer bekend over die donkere plekken op de scan die ze gemaakt hadden?
Oh ja Moergestel kan, ik ken de tante, die woont in Tilburg, en ze hopen dat ze snel naar het ziekenhuis daar mag.
Ik heb nog geen nieuws van de tante, als ik iets hoor zal ik het posten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:43:11 #32
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_68590078
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Godskolere, als je daar hulp bij nodig hebt en geen bijstaander of familie bent dan verdien je het niet om te leven. Er gebeuren ergere dingen in het leven dan mensen die je niet kent bij een feestje dood zien gaan. Grow the fuck up. Die hoeveelheid mensen gaan standaard in een weekendje dood door auto's.
Echt ja
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:43:17 #33
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68590081
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij kwam hij niet van die weg waar die vrachtwagen en auto op staan, maar van een ventweg er naast en stuurde hij dus naar links richting naald door de mensen heen.
Dat betwijfel ik.
Op de 'foto van voren genomen' (zie OP) zie je hekken verbogen op de grond liggen.
Ook bij 1 filmpje waar je filmer nog 'Oranje Boven' hoort zingen, hoor je eerst een klap (de hekken) en daarna nog een klap (de menigte).
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:43:59 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68590099
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja moet je je eens voorstellen dat de dader een marsmannetje was geweest!
Je kunt je afvragen of ze bij Pauw en Witteman wel weten wat fatsoen is. Lekker grappen en grollen met semi-lijken aan tafel, schandalig. Echt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68590103
quote:

[..]

Volgens mij kwam hij niet van die weg waar die vrachtwagen en auto op staan, maar van een ventweg er naast en stuurde hij dus naar links richting naald door de mensen heen. Waardoor zijn slehied veel groter was dan wanneer hij uit de richting van die auto gekomen was, dan had hij rechts en links om moeten sturen om op die plek door de mensen te rijden.
Het is trouwens echt een ongelooflijk geluk bij een ongeluk dat hij precies tegen de naald aanreed.
Hij zag echt niet meer waar hij reed op dat moment gok ik, met die kapotte voorruit, er hadden echt nog veel meer slachtoffers kunnen vallen als hij wel nog goed had kunnen sturen en het stuur nog om had kunnen gooien richting bus, of rechtdoor langs de naald af...
Kweenie. Je ziet voor de stilstaande auto en langs de vrachtwagen wat hekken dwars op de weg liggen.

Hij wist trouwens ook dat die (foto) links van de vrachtwagen moest. Rechts zou die tegen een stoplicht zijn aangereden.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:44:21 #36
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68590113
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Stel je eens een Nederland voor zonder journalisten, zou je dat willen?
nou zeker 80%, kramen allemaal onzin uit om maar dat ene verhaal te hebben, dit soort journalisten willen zich graag profileren in het wereldje. Tegenwoordig is journalistiek niet meer informeren maar entertainen vandaar dus
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:45:33 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68590141
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:44 schreef ASroma het volgende:

[..]

nou zeker 80%, kramen allemaal onzin uit om maar dat ene verhaal te hebben, dit soort journalisten willen zich graag profileren in het wereldje. Tegenwoordig is journalistiek niet meer informeren maar entertainen vandaar dus
Dat is wat """het volk""" blijkbaar graag wil. Waarom denk je dat de Telegraaf de meest gelezen krant van Nederland is?
Huilen dan.
pi_68590159
quote:

[..]

Volgens mij kwam hij niet van die weg waar die vrachtwagen en auto op staan, maar van een ventweg er naast en stuurde hij dus naar links richting naald door de mensen heen. Waardoor zijn snelheid veel groter was dan wanneer hij uit de richting van die auto gekomen was, dan had hij rechts en links om moeten sturen om op die plek door de mensen te rijden.
Die politie-agent op de fiets .
Tap tap tap
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 14:47:33 #39
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68590193
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:43 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Echt ja
Als je aangeslagen bent, tot zover dat je slachtofferhulp nodig hebt voor iets wat jou niet direct aangaat dan spoor je niet.
Carpe Libertatem
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:48:53 #40
97934 ASroma
Flamboyant
pi_68590223
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is wat """het volk""" blijkbaar graag wil. Waarom denk je dat de Telegraaf de meest gelezen krant van Nederland is?
dat is niet wat het volk wil, dat is een normvervaging..... opzich heb je wel gelijk ze willen krantjes verkopen.....geld geld geld geld anyhow daarom juist

† In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 14:50:00 #41
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68590254
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

dat is niet wat het volk wil, dat is een normvervaging.....
Nee, nee, dat is volksmennerij .... manipulatie zo je wil.
Carpe Libertatem
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:53:07 #42
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68590350
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:43 schreef Flat---- het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
Op de 'foto van voren genomen' (zie OP) zie je hekken verbogen op de grond liggen.
Ook bij 1 filmpje waar je filmer nog 'Oranje Boven' hoort zingen, hoor je eerst een klap (de hekken) en daarna nog een klap (de menigte).
Heb nog wat filmpjes aan de OP toegevoegd.
Het 'Oranje Boven'-filmpje = Kijker filmde aanslag (zeer schokkend)
pi_68590356
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

dat is niet wat het volk wil, dat is een normvervaging..... opzich heb je wel gelijk ze willen krantjes verkopen.....geld geld geld geld anyhow daarom juist

Als het volk dat niet zou willen, waarom is de Telegraaf dan de grooste krant van Nederland?
Helaas wil het volk onvolledige opruiende verhalen horen.
pi_68590362
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:47 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als je aangeslagen bent, tot zover dat je slachtofferhulp nodig hebt voor iets wat jou niet direct aangaat dan spoor je niet.
Ik denk persoonlijk dat je niet spoort als je een dergelijk inlevingsvermogen mist en anderen het kwalijk neemt als ze hulp nodig denken te hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2009 @ 14:56:35 #45
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68590429
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat je niet spoort als je een dergelijk inlevingsvermogen mist en anderen het kwalijk neemt als ze hulp nodig denken te hebben.
Kan ook, misschien spoor ik dan niet dat ik het niet normaal vind dat je hulp nodig hebt als vreemden die je totaal niet kent doodgaan. Misschien mis ik wat overbodige empathiegevoelens.
Carpe Libertatem
pi_68590458
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:53 schreef Flat---- het volgende:

[..]

Heb nog wat filmpjes aan de OP toegevoegd.
Het 'Oranje Boven'-filmpje = Kijker filmde aanslag (zeer schokkend)
Er staat nu drie keer hetzelfde RTL filmpje in.

Kijker filmde aanslag (zeer schokkend)
Kars T. beweegt nog na incident
Schokkende beelden van RTL

verwijzen allemaal naar hetzelfde RTL fimpje.
pi_68590508
quote:

[..]

ok, zulke mensen sporen dan volgens jou niet.
maar mogen ze dan niet geholpen worden?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_68590537
quote:

[..]

Iedereen verwerkt zo'n gebeurtenis op zijn eigen manier. Heb daar eens wat respect voor zou ik zeggen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:01:21 #49
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68590544
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:44 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Kweenie. Je ziet voor de stilstaande auto en langs de vrachtwagen wat hekken dwars op de weg liggen.

Hij wist trouwens ook dat die (foto) links van de vrachtwagen moest. Rechts zou die tegen een stoplicht zijn aangereden.
Schuin achter de vrachtwagen lijkt ook nog een dranghek te liggen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_68590566
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Kan ook, misschien spoor ik dan niet dat ik het niet normaal vind dat je hulp nodig hebt als vreemden die je totaal niet kent doodgaan. Misschien mis ik wat overbodige empathiegevoelens.
Overbodig zou ik het niet noemen. Maar het verklaart wel je levenshouding iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')