Of hij heeft katten genomen die achter die vogel aangaan ķf de vogel is opgegeten door katten...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
'dankzij mijn katten' klinkt niet echt alsof het gepland was
Op zich vreemd, deze kooi is wel iets meer waard geweest als 90 euro, je hebt exact dezelfde?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:51 schreef Prowl het volgende:
Ik heb exact dezelfde kooi voor mijn valkparkiet
Alleen wel duur, ik had hem nieuw voor 90 euro
Even een toelichting dan maar...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
'dankzij mijn katten' klinkt niet echt alsof het gepland was
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:04 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Op zich vreemd, deze kooi is wel iets meer waard geweest als 90 euro, je hebt exact dezelfde?
[..]
Even een toelichting dan maar...
De vogel kwam meestal geheel zelfstandig naar buiten en bleef dan netjes op zijn kooi zitten. Totdat hij de katten op een vroege ochtend eens gezelschap wilde houden.
Hij heeft wat rondvlogen en de katten een aantal keer over zijn bolletje laten aaien. Vervolgens alles overleefd, helaas is hij van de stress na het gebeuren overleden....
Dat was n andere kooi, ik heb deze zelfs voor maar 30,= gekocht toen was ie 3 maand gebruiktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:51 schreef Prowl het volgende:
Ik heb exact dezelfde kooi voor mijn valkparkiet
Alleen wel duur, ik had hem nieuw voor 90 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |