bowa weets!quote:
luister hier ver vandaan en kijken of je dezelfde mening dan nog bezit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
negative is de baas in de club en dat weten we allemaal
flikker op uit dit topic als je er zo over denkt danquote:
maar dat zijn geen ECHTE rappersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er zijn meer rapper in Nederland, maar er is maar een rapst.
zit ali b op fok?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:01 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
flikker op uit dit topic als je er zo over denkt dan
en fok ali b
Wat is er eigenlijk zo grappig aan? Slet.quote:
doe niet alsnog je niet weet wat een brada isquote:
kempi zit bij topnotch bitchquote:
fuck dit praat gewoon nlquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
doe niet alsnog je niet weet wat een brada is
Alles. Sukkel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo grappig aan? Slet.
alle anderen zijn nepperds.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:07 schreef Buschetta het volgende:
[..]
wat is de definitie van een "ECHTE rapper" ?
HWAHWAHWA negativequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
negative is de baas in de club en dat weten we allemaal
Wist je ook dat ze nep zijn ?quote:
tuurlijk maar daarvoor is het wel fucking grappigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wist je ook dat ze nep zijn ?
Net als Gino Pietermaai
Tis maar dat je het even weet.
Groetjes.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:10 schreef genakt het volgende:
[..]
tuurlijk maar daarvoor is het wel fucking grappig![]()
koop bij Gino wees een goeie koperdie 101 barz met fino en youssef s wel vet
wat praat jij hij is helemaal geen fopneger hij is toch echt bruin hoor bitch....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef babipangang het volgende:
kempi is een fopneger
haha met z'n hood en z'n zware leven op straat, teveel fanta gedronken die gast
kben afghaans en bruin man bitchquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
fuck dit praat gewoon nl
Al die bleke nederlandse gastjes die praten als negers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklaart dit kankertopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
kben afghaans en bruin man bitch![]()
www.partyflock.nl/*$adjjad!
ja maar kempi is gayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Jeweet wat de straat voor stress mee geeft?
Dat haar van Ray.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Stop de persen....
Er is maar 1 echte rapper die we over het hoofd zien.
Ray van 2-Unlimited.
Ho, ho. Ik heb nog meer pareltjes:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Stop de persen....
Er is maar 1 echte rapper die we over het hoofd zien.
Ray van 2-Unlimited.
zeg dat maar eens in zn gezicht.quote:
dat heb ik ook nooit zo begrepenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef genakt het volgende:
[..]
HWAHWAHWA negative![]()
fokking harde dis
ewa wat je noem je jezelf negative , volgens mij ben je sero positief![]()
ja doe ik gerustquote:
Damn...quote:
nee dan ben je stoer, fokking loserquote:04/09/08 12:05 - De Eindhovense rapper Kempi laat niet met zich sollen. Hij gaat namelijk een vrouwelijke DJ van de radiozender FunX een klap verkopen. De reden? De dame zou zich negatief en kritisch hebben uitgelaten over de nederhopper. Dat zegt Kempi in de Revu van deze week.
Kempi heeft niet verteld om welke DJ het gaat. Bang hoeft ze in ieder geval nog niet te zijn. De rapper zit namelijk op dit moment voor de zoveelste keer in de gevangenis. Hij is veroordeeld voor wapenbezit en het dealen van drugs.
spuit 11quote:
Stoer men, echt wolla die stoerheid van jouw, wolla.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
kben afghaans en bruin man bitch![]()
www.partyflock.nl/*$adjjad!
Het zegt eigenlijk meer over jouw verstand omdat je denkt dat iets serieus is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Damn...
Kut voor Nederland dat ze met zulke clowns het moeten doen die zich zo schamen voor hun poep en pies rijmpjes dat ze geeneens herkenbaar gefilmt willen worden
Maakt dat het minder zielig?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Het zegt eigenlijk meer over jouw verstand omdat je denkt dat iets serieus is.
quote:mensen die denken dat Nederland meer dan een rapper heeft.
Ja, is gewoon grappig.quote:
moeder mag het niet wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ho, ho. Ik heb nog meer pareltjes:
De OP heb teminste teksten die je raken ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef IJsblock het volgende:
Osdorp Posse FTW.
Zonder Def P. en consorten zat Kempi nog steeds vakken te vullen in de Dirk.
fuck yequote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:10 schreef Perkins het volgende:
Steen is pas een baas, jwz.
BULLSHIT. En met hoofdletters ja. Osdorp Posse zijn de grondleggers, respect daarvoor, ze hebben ook een paar goede tracks gemaakt en geven altijd goede shows maar het is muzikaal zo ongeloofelijk matig, dus óf jij hebt geen verstand van rap óf je kent geen andere Nederhop. Er zijn minstens 20 acts beter dan OP dus ga eerst maar eens Opgezwolle, Jiggy Djé, Typhoon en wat onbekendere acts als Kleine Jay en Cartes, Zwart Licht en Zo Moelijk luisteren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De OP heb teminste teksten die je raken ja.
Ook 1 van de weinige rap muziek die goed is.
deop rapmuziek noemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
BULLSHIT. En met hoofdletters ja. Osdorp Posse zijn de grondleggers, respect daarvoor, ze hebben ook een paar goede tracks gemaakt en geven altijd goede shows maar het is muzikaal zo ongeloofelijk matig, dus óf jij hebt geen verstand van rap óf je kent geen andere Nederhop. Er zijn minstens 20 acts beter dan OP dus ga eerst maar eens Opgezwolle, Jiggy Djé, Typhoon en wat onbekendere acts als Kleine Jay en Cartes, Zwart Licht en Zo Moelijk luisteren.
Ieder z'n eigen mening he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
BULLSHIT. En met hoofdletters ja. Osdorp Posse zijn de grondleggers, respect daarvoor, ze hebben ook een paar goede tracks gemaakt en geven altijd goede shows maar het is muzikaal zo ongeloofelijk matig, dus óf jij hebt geen verstand van rap óf je kent geen andere Nederhop. Er zijn minstens 20 acts beter dan OP dus ga eerst maar eens Opgezwolle, Jiggy Djé, Typhoon en wat onbekendere acts als Kleine Jay en Cartes, Zwart Licht en Zo Moelijk luisteren.
Omg die wou ik ook posten!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:31 schreef T3rr0r het volgende:
Iedereen weet dat Steen de hardste rapper van het westelijk halfrond is!
Op één na dan.. Doc John is pas echt een baas want hij komt uit de harde straten van Schiedam, als je daar weet te overleven dan ben je pas echt een thug!
Die zijn uit elkaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:26 schreef Maikuuul het volgende:
Rappers :/
Wat is er mis met de Venga Boys ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Typhoon is juist goed. Al die andere stumpers doen de Amerikanen na en rappen over geld, vrouwen en weet ik t. Ik ben zelf geen fan van NL-Hip Hop aangezien ze vrijwel allemaal kansloos zijn.. jammer. Allemaal wannabe's.quote:
Een goede 2e, dit is duidelijk hun bestequote:
Jij bent de eerste die ik Typhoon écht wack heb zien vinden, denk dat je dat dus bij jezelf moet zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:26 schreef Maikuuul het volgende:
Rappers :/
Wat is er mis met de Venga Boys ?
Typhoon vind ik ook gaar.. Ik vind zn texten kut en zn stem storend. Alleen een paar nummers die het doet met Opgezwolle kan ik aanhoren, maar dat komt dan ook alleen door Sticks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:36 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik Typhoon écht wack heb zien vinden, denk dat je dat dus bij jezelf moet zoeken.
Fixedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Slechterik het volgende:
Nederlandse rap is sowieso één grote afgang voor de rap/hip-hop scene.
een flipflop-nummer als Express Yourself van NWA is nog wel te pruimen als je dat bedoelt, of Can I Kick It van Tribe Called Quest, maar das alquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:00 schreef Slechterik het volgende:
[..]
hahaha, heb je wel is de moeite genomen om naar golden-age hiphop te luisteren?
Dat is geen golden age hiphop, maar als je dat al te doen vind kan ik je wel wat tracks aanraden. En ik geef je gelijk hoor wat betreft de rap en hiphop die nu word uitgebracht dat is gewoon 1e klas bullshitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
een flipflop-nummer als Express Yourself van NWA is nog wel te pruimen als je dat bedoelt, of Can I Kick It van Tribe Called Quest, maar das al
Mijn godquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:09 schreef Somesomg het volgende:
HOU MAAR OP HOU MAAR OP
NIEMAND KAN AAN HEM TIPPEN ZELFS NIET TUPAC BIGGIE 50CENT EN ZELFS NIET KEMPI
Word, die Hollandse bagger is helemaal te droevig voor woorden, nog triester dan normale hiphopquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef n00000b het volgende:
In mijn ogen is het beste van rap er wel vanaf. Tijden waarin Biggie, Dr. Dre en Snoop Dogg hun hoogtepunten bereikten, toen vond ik rap nog prachtig. Dat Nederlandse spul van nu mag niet eens in hun schaduw staan.
Kempiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:09 schreef Somesomg het volgende:
HOU MAAR OP HOU MAAR OP
NIEMAND KAN AAN HEM TIPPEN ZELFS NIET TUPAC BIGGIE 50CENT EN ZELFS NIET KEMPI
Amen brother.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:58 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Samen met Rico en Sticks één van de beteren van Nederland.
Brada, Kempi is de meest getalenteerde en gedreven rapper van heel NL, hij was er sowieso wel gekomen, ook zonder Def.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef IJsblock het volgende:
Osdorp Posse FTW.
omdat als je 94 in je naamt hebt staan niet per sé wil zeggen dat je bent geboren in 94?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef Nikmans het volgende:
Waarom worden mensen met 94 in hun naam niet principieel geweerd hier?
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De OP heb teminste teksten die je raken ja.
Ook 1 van de weinige rap muziek die goed is.
op gelukkig, geld, lekkere chickies en familie na is dat ook het belangrijkste ter wereld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die in dit topic reageren alsof rap het belangrijkste ter wereld is
Royal
Tis maar muziek hoor
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DE ENIGE NEDERLANDSE RAPPER IS BRAINPOWER!!!!11111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
omgquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:42 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Brada, Kempi is de meest getalenteerde en gedreven rapper van heel NL, hij was er sowieso wel gekomen, ook zonder Def.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:42 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Brada, Kempi is de meest getalenteerde en gedreven rapper van heel NL, hij was er sowieso wel gekomen, ook zonder Def.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:12 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
ja, 14, ok, fock you.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef Dropdown het volgende:
Ik neem aan dat die 94 voor je geboortejaar staat?. 1994. 15 jaar ben je, of 14.
Tja, toen luisterde ik ook rap.Maar op zo'n leeftijd hoor je niet naar rap te luisteren, maar naar papa en mama.
van kempi? zo ja ; nee, hij geeft niet veel optredensquote:
wel in de HVBquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:55 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
van kempi? zo ja ; nee, hij geeft niet veel optredens
Pete Sillyquote:
Oeh, White Wolf! Die was inderdaad erg goed.Van de Ouderkerk Kaffers was ik ook erg gecharmeerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef IJsblock het volgende:
En verder is dit naast de OP ook een zeer goed te pruimen rapper:
Lastig he als je er een beetje bij moet nadenkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:39 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Typhoon vind ik ook gaar.. Ik vind zn texten kut
mc dark is ook wel vetjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Pete Silly
Enige goede MC's in Nederland zijn de stickert en de phreak
Ik wil graag met je eens een biertje hierop gaan drinken, shitman die goeie ouwe tijd, vaak live gezien, Casto, White Wolf, OP, Nembrionic, Zebulon, Maasstraat Mannen....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh, White Wolf! Die waren inderdaad erg goed.Van de Ouderkerk Kaffers was ik ook erg gecharmeerd![]()
Dan tief je toch lekker op uit dit topic. Vieze gothic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Acinonyx het volgende:
nou verandert dit in een muziek-topic van al die rans-apen
Valt best mee hoor, en als fan ga ik er wel vanuit dat je voorheen wel bent geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:55 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
van kempi? zo ja ; nee, hij geeft niet veel optredens
Haters make me so famousquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Dan tief je toch lekker op uit dit topic. Vieze gothic.
Na deze post kan het topic gesloten worden, geen discussie meer mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef IJsblock het volgende:
Pioniers in de USA:
Pioniers in NL:
En wat er verder kwam:
En verder is dit naast de OP ook een zeer goed te pruimen rapper:
Hij staat het hoogste genoteerd van alle Nederhop albums op musicmeter.nl en dat is dus geen site voor 15 jarige meisjes: oftewel je lult.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:39 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Typhoon vind ik ook gaar.. Ik vind zn texten kut en zn stem storend. Alleen een paar nummers die het doet met Opgezwolle kan ik aanhoren, maar dat komt dan ook alleen door Sticks.
Overigends zijn de enige die ik Typhoon echt hard heb zijn vinden meisjes van 15, dus misschien moet je dat bij jezelf zoeken
NOOOOOOHHHHHHH BATTIES !quote:
Word.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Mister1977 het volgende:
Eén rapper maar? Gelukkig maar. Geen was beter geweest.
ik ben geen wigger bitchquote:
OMG, naar aanleiding van je briljante kloon-aktie had ik me je toch iets anders voorgesteldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ik ben geen wigger bitch
ik ben bruin (en afghaan)
en als je me niet gelooft ;
Klik.
en ja ik heb partyflock.
he?
WAM IGGER!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ik ben geen wigger bitch
Klik.
en ja ik heb partyflock.
he?
ik ben afghaan bitchquote:
hoe had je me voorgesteld dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
OMG, naar aanleiding van je briljante kloon-aktie had ik me je toch iets anders voorgesteld!
Yapyap, valt beetje tegen, ik had me meer zo'n vette shoarma-turk met krulhaar in een dikke staart en een vettig schort verwachtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
hoe had je me voorgesteld dan?
en valt het mee of tegen? (tegen zeker....![]()
)
ik werk ook in een shoarmazaak!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Yapyap, valt beetje tegen, ik had me meer zo'n vette shoarma-turk met krulhaar in een dikke staart en een vettig schort verwacht
WAHOLLAquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ik ben afghaan bitch
en geen wannabee nigger
Je bent uiteraard meer een "baas" als je je minder "straat" uitdrukt. jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ik ben geen wigger bitch
Klik.
en ja ik heb partyflock.
he?
Maak je wel eens bommen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
ik werk ook in een shoarmazaak!en ik had gisteren nog een vettig schort aan!
maar ik heb geen krulhaar o.i.d. nee
maar ik ben jammergenoeg wel dik.
![]()
Criminelenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:05 schreef L0t.. het volgende:
Waar gaat het heen als 14-jarige jochies zulke criminelen verheerlijkenEcht te triest voor woorden dit.
Je hoeft niet eens iets te weten over Kempi, als je alleen die kop al ziet weet je al dat het tuig van de richel isquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef koningdavid het volgende:
JIggy Dje blijft de beste van NL.
Ik heb zelf het idee een keer een track te maken over KLB (ja, ik rap, no hoax).
Kempi is dan ook gewoon een kansloos figuur die denkt te kunnen rappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens iets te weten over Kempi, als je alleen die kop al ziet weet je al dat het tuig van de richel is![]()
af en toe als ik me verveelquote:
WTF!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef koningdavid het volgende:
JIggy Dje blijft de beste van NL.
Ik heb zelf het idee een keer een track te maken over KLB (ja, ik rap, no hoax).
Check me fobo, het is geen hoax. Ik zit in een band waar ik o.a. rap.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:13 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
WTF!![]()
KONINGDAVID RAPT!![]()
HOAX!![]()
DAT IS TOCH TEGEN DE BIJBEL IN OFZO?!![]()
MAAR NAAK AUB EEN TRACK OVER KLB!![]()
DIE WIL IK NU AL FOKKING GRAAG HOREN!
Wie zegt dat ik het over alle rappers hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kempi is dan ook gewoon een kansloos figuur die denkt te kunnen rappen.
Een beetje de vijftig cent van Nederland
Maar om dan meteen alle rappers criminelen te noemen
wtf?!@$#quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Check me fobo, het is geen hoax. Ik zit in een band waar ik o.a. rap.
Die track ga ik wel een keer maken, heb een studio thuis dus dat moet kunnen. Ideëen voor in de tekst zijn welkom trouwens.
Ja, ik ben gelovig. Jij denkt dat elke gelovige zwarte kousen draagt en alleen boeken leest een psalmen zingt ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:21 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
wtf?!@$#
je praat ook nog eens straat!
en je bent rond de 25?@$%$#&$F
ben je uberhaupt wel gelovig? of vind je koning david gewoon een vette naam....
My badquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over alle rappers hebIk heb het toch over TS die Kempi verheerlijkt.
Dit is inderdaad de enige fatsoenlijke rapper die er rondloopt in Nederland.quote:
Is Sticks op vakantie?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:39 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de enige fatsoenlijke rapper die er rondloopt in Nederland.
oké.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, ik ben gelovig. Jij denkt dat elke gelovige zwarte kousen draagt en alleen boeken leest een psalmen zingt ofzo?![]()
Ik ben 23 trouwens.
1rap bn, bw; -per, -st vlug, snelquote:
quote:
Kutfokkers die denken de echte pioniers te kennen..quote:Op zondag 3 mei 2009 00:32 schreef Lundegaard het volgende:
Kutfokkers die de echte pioniers niet kennen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiervoor was er echt nog niets wat in het Nederlands rapte, ik heb zelfs nog getwijfeld aan Koud He van Pisa/Verona, maar dat was pas 1987.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:36 schreef Remake het volgende:
[..]
Kutfokkers die denken de echte pioniers te kennen..![]()
Ik maak mezelf belachelijk omdat ik toevallig niet van Typhoon hou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Hij staat het hoogste genoteerd van alle Nederhop albums op musicmeter.nl en dat is dus geen site voor 15 jarige meisjes: oftewel je lult.En dat je zijn teksten kut vind ga ik maar niet op in je maakt jezelf belachelijk.
Ach de texten die ik gehoord heb snapte ik wel, maargoed.. Het kwam gewoon geforceerd over ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:25 schreef J.Herrer het volgende:
Ty's teksten gaan vaak ook heel diep en niet iedereen snapt het
Hij is wel goed, maar ik hou er ook niet zo van omdat ik gewoon hiphop wil luisteren waar ik niet teveel bij moet nadenkenMaar op z'n tijd een Typhoonplaat opzetten is wel lekker
quote:
quote:
Zo wat ben jij gangster jonge. Wat zullen je ouders trots zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Lil.Q94 het volgende:
er leeft maar fokking één ECHTE rapper in Nederland en als je niet weet over wie ik het heb dan fok you!
ik heb het natuurlijk over Kempi
sweerje veel amerikaanse rappers kunnen niet tippen aan hem en dat zegt imo tog wel wat
KEMPI, DIEP, HEEL DIEP, RESPECT VOOR JE BRADA!
fok de haters!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef IJsblock het volgende:
Osdorp Posse FTW.
Dat dusquote:
Straatnegers die er commentaar op komen leveren..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:03 schreef LethalNinja het volgende:
Wow spelende gasten fokkers die hier over rap praten
Kempi? Brainpower bedoel je, die is blank, hoewel rappen voor negers is, is Nederland een blank land en daarom kies ik Brainpower. Plus hij praat niet als een zwarte piet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef Lil.Q94 het volgende:
er leeft maar fokking één ECHTE rapper in Nederland en als je niet weet over wie ik het heb dan fok you!
ik heb het natuurlijk over Kempi
sweerje veel amerikaanse rappers kunnen niet tippen aan hem en dat zegt imo tog wel wat
KEMPI, DIEP, HEEL DIEP, RESPECT VOOR JE BRADA!
fok de haters!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |