SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zoiets maar dan andersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef innepin het volgende:
Huup ik volg je niet helemaal. Jullie mochten een kado uitkiezen maar kiezen vervolgens iets dat niet goedgekeurd wordt door de schenkers? Zoiets?
Supergaaf hobbelschaap trouwens
fijn he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
omgt wordt steeds leuker
sjongejongejongejongejonge.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja zoiets maar dan anders![]()
lief is jarig over 10 daagjes. En hij wil dus graag dat ding hebben.
Het beest valt in de categorie superleuk maar eigk net iets te duur/nutteloos om zelf te kopen. Nouja wat doe je met zulke dingen, die vraag je voor je verjaardag![]()
Maar schoonmoeders vindt het ding opvoedkundig onverantwoord. Daar komt het op neer. Dus ze wil het niet geven.
Wow miss, wat tof! Ik vind stokstaartjes liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
Dit is Mengi, een van de huisdieren op het parkje waar wij een huisje hadden:
[ afbeelding ]
Mengi heeft het er iets te goed, want ze is ook wat te dik. Zo hoog op haar achterpootjes staan en steunen op haar staart als wilde stokstaartjes kunnen, dat kan ze niet meer.
Mengi heeft een hele goede vriendin:
[ afbeelding ]
Cat 1 (jaja, echt de naam van de kat volgens de eigenaar) wast Mengi regelmatig en Mengi gaat er dan ook lekker voor liggen
En op een dag zat Mengi zomaar ineens bij me op de ligstoel![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze ook nog een tijdje gelegen, tot haar aandacht wordt afgeleid door iets dat beweegt of geluid maakt, want dat betekent mogelijk eten
Wat gaaf zegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Dit kleine parkje waar Mengi woonde was echt geweldig. Het weer was mooi, er stonden maar 7 huisjes waarvan 3 ofzo verhuurd, het was er echt heerlijk rustig en er liepen allerlei dieren rond.
Mengi stond iedere ochtend bij ons aan de deur om te kijken of er een stukje appel te halen viel, samen met Cat 1. Cat 2 kwam meestal 's avonds als we aan de braai zaten. Verder liepen er een aantal hele grote landschildpadden rond, vlogen er schitterende vogeltjes, hingen er brutale apen rond en liepen er 's ochtends in alle vroegte impala's door het kamp
Minpunt was dat we de eerste dag verwelkomd werden door een spin waar zelfs de niet bange mannen uit het gezelschap bang van waren *ril*
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde zelfs op het nieuws laatst dat het er op leek dat kindjes tegenwoordig te weinig kind konden zijn. Te jong zouden ze al dingen moeten gaan leren, terwijl het juist voor kinderen heel belangrijk is om ook gewoon te spelen, zonder specifieke leerdoelen. Van dat simpelweg spelen leren ze ook heel erg veel, wat weer belangrijk is als ze wat groter worden.
De spin was walgelijk. Ze durfden hem niet eens kapot te stampen, omdat dat zo';n troep zou geven. En toen ze hem vr weg buiten neergezet hadden, gingen de onverschrokken heren toch nog even de rest van het huisje onderzoeken of er niet nog zo'n monster was. Ik heb het beest neit gezien, wilde niet kijken, alleen op een wazige foto toen we er eenmaal weer weg waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat gaaf zegBehalve de spin dan.
Waar was dat eigenlijk? ik wil ook stokstaartjes zien![]()
Dat is hartstikke slecht voor het rugje!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef innepin het volgende:
[..]Heb ik ook ergens gelezen inderdaad. Gebruik ik ook tegen mijn broer, die zijn drie weken oude baby probeert te laten staan (!!)
Dat heb ik ook gehoord inderdaad. En ik ben dus van mening dat een kind wel degelijk leert. Als ze van dit ding afdondert dan weet ze dat ze rechtop moet blijven zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde zelfs op het nieuws laatst dat het er op leek dat kindjes tegenwoordig te weinig kind konden zijn. Te jong zouden ze al dingen moeten gaan leren, terwijl het juist voor kinderen heel belangrijk is om ook gewoon te spelen, zonder specifieke leerdoelen. Van dat simpelweg spelen leren ze ook heel erg veel, wat weer belangrijk is als ze wat groter worden.
jaaaaaa een hobbelliliputtertquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een leuk paard, Huup!
Ik zou idd als alternatief met iets veel gruwelijkers komen. En dan zeggen: "Tja, kies maar..!"
Dat hebben we 'm ook heel snel in z'n oren geknoopt ja. Ze blijven rare ideeėn houden hč, mijn broer en schoonzusje...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is hartstikke slecht voor het rugje!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
zeauuuuu
een andere optie voor r, mag ze kiezen
[ afbeelding ]
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga ervandooooorstokstaartjes kijken in Blijdorp! Ciaaaao bambini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk heerlijk vies !!![]()
je wilt niet weten wat er in de bosjes bij ons achter al begraven ligt.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
vroeger had ik mijn eigen begraafplaatsje.. met dode kikkers , mollen (zelf uit klemmen gepulkt) vogels, muizen ratten, egels en 1 eekhoorn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
zeauuuuu
een andere optie voor r, mag ze kiezen
[ afbeelding ]
Ziet er best schattig uit idd. Maar dat Meercat Manor is echt zo in elkaar gezet. Je leert wat over die beesten en het is een leuk verhaaltje zo. Maar is het realistisch? Reality shows worden ook altijd maar gemanipuleerd. Meercat Manor volgens mij ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef cattie het volgende:
Aaah, wat schattig!
Ik vind meercat mansion ook zo leuk (national geografic geloof ik).
Ik weet niet of dat programma nou werkelijk gemanipuleerd is, hoor. Het blijven wel wilde dieren. Het verhaal dat erbij wordt verteld is natuurlijk helemaal vermenselijkt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ziet er best schattig uit idd. Maar dat Meercat Manor is echt zo in elkaar gezet. Je leert wat over die beesten en het is een leuk verhaaltje zo. Maar is het realistisch? Reality shows worden ook altijd maar gemanipuleerd. Meercat Manor volgens mij ook.
'k Vind verder dat dat beestje er ongezond uitziet. Net wat je zegt... hij kan niet meer op zijn achterpoten staan. Maar gelukkig heeft hij/zij wel nog gezelschap in de vorm van een niet-soortgenoot.
Wat lief van nixxxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:09 schreef Reinhilde het volgende:
![]()
ik heb net van nixxx een mamafiets gekregen!
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef pinquit het volgende:
buhh hoor net zo'n leuk verhaal van mn ma.
die was vannacht om 2:00 even pyjama aandoen, en mn broer liep naar beneden. doet ie de kamerdeur open, ziet ie iemand wegvluchten door de achterdeur![]()
hij kwam met een paraplu weer naar boven: "mam er was iemand in huis"![]()
niks meegenomen, maar bah wat voelt dat naar en smerig, dat er gewoon iemand in ons huis was![]()
broer, strak van de adrenaline, heeft nog even een rondje gelopen door de buurtmaar m niet gevonden.
mja, eigen schuld enzo, achterdeur stond gewoon openalle lichten aan. wat een lef van zo iemand zeg.
baggeritis.
*betwetermodus aan* kijk je wel uit? Het advies wat ze hier o het CB geven is dat het nekje van een kind pas sterk genoeg is als ze zelf vanuit ligstand kunnen gaat zitten (meestal rond 9 a 10 maanden). Daarvoor fietsen is echt heel erg gevaarlijk [/betwtermodus]quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef Reinhilde het volgende:lief he? zal straks een fotootje maken! Nu gaan we stukje fietsen!
![]()
(Memmel nu kan ik op de fiets naar jou toe komen!)
picquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:48 schreef Dakota het volgende:
zooooooo ik heb ook alle materialen in huis nu (voor hobbelpony) dus kan straks beginnen met schuren
verderpolkadot hotpants voor minimensjes bij zeeman
elin heeft rozeee
lekker laten praten. gewoon laten gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef freecell het volgende:
Mja, maar hij heeft een bult op zijn hoofd en een blauwe plek op zijn wang en ziet erg erg mishandeld uit
Leren staan is namelijk erg moeilijk. En als baby's wat groter zijn dan denkt zo'n vrouw vast: 'ja, die leert staan, die valt nou eenmaal om' maar ze keek echt heel erg 'jij ontaarde moeder' achtig naar me
misschien , als ik niet te boos ben op t hobbeldingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
pic
En doe je ook pics van met je hobbel bezig zijn?
mja dat leek me dikke-buik-technisch niet zo handigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef pinquit het volgende:
welkom teruggg!
ben je in die grote koker geweest?met je hoofd tussen de prairiehondjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikdik'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maffe schubbenbeesten
en check die schildpad op die laatste fotodat beest dook echt overal zo op van "ik ook ik ook!!" met zn gekke snuitje haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftige kikkertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stokstaartjes en prairiehondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om nom nom nom![]()
![]()
jawel, maar shoppen was dan met Thomas, scheren en make-uppen is gewoon thuis he? Dit was echt de eerste keer weg en iets doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef pinquit het volgende:
en shoppen, scheren (), makeuppen enzo dan?
allemaal nog niet gedaan sinds thomas?
Het was heerlijk![]()
![]()
Fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf Reinhilde!
Wat voor fiets is het? Ik wil een moederfiets voor mijn verjaardag, dus ben me net aan het oriėnteren op moederfietsen
Zijn er nog geen moederdag aanbiedingen voor moederfietsen? Ben tot nu toe alleen die van Hema tegen gekomen...Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Mooi fiets, Reinhilde
Leuke foto's huup! Wat zijn dieren toch leuk, he
pinq, wat eng! Voortaan alle deuren echt goed op slot doen dan maar! Naar idee dat iemand zomaar binnen stond.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Mooie fiets (ben dr hier net vanaf...hij stond te niksen inde schuur nu de kids al weer jaren zelf fietsen)
Wat een prachtige foto's !!
Dakoot hij hoeft er nog maar 1 : Maria !!! Dus alsdie er bij zit ...
De dubbele is hij aan het uitdelen in de buurt, ze weten ineens wie ze moeten paaien![]()
![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Toffe fiets!Veel plezier ermee
Stout, Christan vindt de brief heel erg leuk! Hij gaat Timo terugschrijven en alle vragen beantwoordenDe ZA-krantjes vond ie ook helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef freecell het volgende:
maar ze keek echt heel erg 'jij ontaarde moeder' achtig naar me
Weet je wat mij vandaag overkwam?
Een vader van kinderen hier uit de buurt kwam zijn kinderen brengen en had zelf pakjes drinken en chips voor ze meegenomen. 'Ja de vorige keer hadden ze ranja gehad en een schaaltje chipjes. Ik wil graag dat ze tijdens een middagje spelen een normale portie krijgen.'
Echt waarIk kan er inmiddels om lachen, zo veel achterlijkheid aan mijn voordeur. Maar vanmiddag wilde ik hem neerknallen.
![]()
![]()
![]()
whut?! en ik vond dat gebeuren van Freecell al belachelijkwaar vreemden zich al niet mee bemoeien.
Bedoelde die vent dan dat je die kindjes te weinig had gegeven LB?alsof die kindjes hongerig thuiskomen ofzo als ze niet genoeg chips krijgen
![]()
Nouja ach, zegt meer over zijn ontaardheid dan over joumaar kan me wel indenken dat je die kerel een dreun had willen geven...
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Stout, Christan vindt de brief heel erg leuk! Hij gaat Timo terugschrijven en alle vragen beantwoordenDe ZA-krantjes vond ie ook helemaal
ik lekker ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!![]()
Triest toch![]()
Echt het was te lomp en Jolie stond er nog bij ook. En voor haar hadden ze niets meegebracht. En we hebben echt nooit chips in huis, ik denk dat Jolie één keer per maand chips eet. Dus die kinderen hadden eigenlijk geluk gehad laatst![]()
![]()
Ahw das dan nog een soort van sneu voor Jolie ook nog![]()
oh ik zou daar volgens mij echt enorm beledigd van raken![]()
haha, gaat vast wel weer over als k ouder ben ofzo
![]()
![]()
jep schuren is klaar maar kan pas weer verder als ik kleine spijkertjes hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:51 schreef huuphuup het volgende:
al klaar met schuren Koot?![]()
ik ben benieuwd naar t affe hobbelbeest!
nou ja zeghoe komen mensen toch zo raar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
die vader had vast de cursus "hoe voed je je kinderen op als ondankbare mormels" gedaan LB
stormy waters...
sailin'![]()
nah, LB dat geloof je toch niet zo iemand. Mooi voorbeeld voor je kinderen ook.![]()
Onze poes is nog steeds wegHeb de buurt al gehad maar ze is echt spoorloos.
en ik mis haar.
ti amo pił di ieri ma meno di domani![]()
Ik vind het ongelofelijk raar.
En huup, ik weet niet of het met leeftijd beter wordt, want ik geloof ik dat me ook behoorlijk beledigd zou voelen. En ik ben wat jaartjes ouder al reeds, maar op dat punt niet veel wijzer denk ik...And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef Rewimo het volgende:
ja Rewimo... dat is heel vlak bij ! Als je tegen je tante zegt dat wij op het eiland wonen, weten ze het wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat Christan het zo leuk vond !! Timo is erg blij (en ik ook )![]()
hoe klein dakoot... heb er hier bergen liggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
jep schuren is klaar maar kan pas weer verder als ik kleine spijkertjes heb
![]()
shitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het ongelofelijk raar.
En huup, ik weet niet of het met leeftijd beter wordt, want ik geloof ik dat me ook behoorlijk beledigd zou voelen. En ik ben wat jaartjes ouder al reeds, maar op dat punt niet veel wijzer denk ik...
![]()
hahahanouja dan hoop ik maar dat ik tegen die tijd me in kan houden enzo.
Estryswat vervelend van je poes
![]()
![]()
Hoe oud ben je Huup? Misschien heb je nog even om bij te trekken?
Maar ik weet niet. Ik voelde me vanmiddag wel flink geirriteerd. Maar ja, wat doe je aan zulk stom gedrag. Niks toch. Beter maar laten waaien. Het drinken en de chips heb ik wel mee terug naar huis gegeven. Gewoon aan de kinderen uitgelegd dat ik het niet leuk vond voor Jolie.![]()
LB iik heb er werkelijk geen woorden voor. Ik zei het tegen mijn man die zelfs die stond even sprakeloos.
Hoe belachelijk kun je jezelf als ouder maken. Mijn kids hebben mazzel als ze ergens chips krijgen of snoep. En kwa drinken ook, ze mogen thuis alleen in het weekend prik, maar soms krijgen ze het bij iemand anders door de week.. das mazzel dan.
Ik ga weer aan mijn rosébier...en de heer de leeuw...
![]()
Goed zo LB, dat je het weer terug gegeven hebt! Wat een gladiool die vaderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe oud ben je Huup? Misschien heb je nog even om bij te trekken?
Maar ik weet niet. Ik voelde me vanmiddag wel flink geirriteerd. Maar ja, wat doe je aan zulk stom gedrag. Niks toch. Beter maar laten waaien. Het drinken en de chips heb ik wel mee terug naar huis gegeven. Gewoon aan de kinderen uitgelegd dat ik het niet leuk vond voor Jolie.![]()
![]()
25 LBmaar als Miss_sly er ook nog last van zou hebben dan betwijfel ik het of het nog bijtrekt
![]()
Goed opgelost wel![]()
ja je doet er ook niets aan dat is ook wel zo, mezelf kennende zou ik er ook waarschijnlijk op het moment zelf niets van zeggen maar me er vervolgens een week lang over op zitten vreten enzohahaha, ik ten voeten uit...
![]()
LB, jij wijze moeder![]()
Ik hoop ook zo mezelf te kunnen inhouden en te reageren als ik zoiets mee zou maken!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
mja hele piepjes die ik in mn hobbelpaard kan beukenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:03 schreef Stout het volgende:
[..]
hoe klein dakoot... heb er hier bergen liggen
paardje nagelen![]()
![]()
en verdikkievolgens mij krijgt motorbloempje meer stemmen dan ik
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! dus voor diegene die lief is en t nog niet heeft gedaan..stem op miss chipmunk 2009(thatllbeme)
Ik ben ook 25 huupmaar ik ontplof geregeld over andere dingen
![]()
En ik heb de kinderen een halve dubbellikker gegeven. Dat deed me goed![]()
![]()
En ik mag me niet druk maken. Dus ik besloot het ook echt niet te doen.
Bijvoorbeeld de hele soort van vakantieweek. En die begon vandaag.![]()
Koot, ik kwam je gevorven jurk tegen en ik heb hem ook gekocht.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?![]()
ik heb een poes in de aanbieding. Wij hadden een kat gevonden, en dat ging een tijd best goed. Maar nu moet ik weer deuren gesloten houden en elke dag opzoek waar hij nu weer heeft zitten zeiken. Ik ben er klaar mee. Ik heb een andere kat met plasverleden, die gaat dan ook meedoen. Nee, de kat moet weg, het gaat echt niet. Het beest wilt naar buiten en mijn katten zijn binnenkatten, dat is al vervelend. Erg vervelend maar het is niet anders, hier is mijn grens.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ik heb zelfs een bijpassende haarband erbij gekocht.
In my life
Why do I smile
rent naar de schuur : kleinste die ik heb zijn heel piep...1,2 bij 20 mm |Ze zijn verzinkt en heel veel dus als je ze wilt moet je maar ff pm-enquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja hele piepjes die ik in mn hobbelpaard kan beuken
paardje nagelen![]()
![]()
en verdikkievolgens mij krijgt motorbloempje meer stemmen dan ik
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! dus voor diegene die lief is en t nog niet heeft gedaan..stem op miss chipmunk 2009(thatllbeme)
*hijg*![]()
Goeienavond! Guess who's back![]()
Ik zal morgen even stemmen dakoot! En ik zit echt met mijn mond open over die chips.Wat heb je het geweldig opgelost LB. Kan me echt niet voorstellen dat je zoiets doet. een normale portie
eigenlijk is het hilarisch.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
hahaha pas maar op! Straks krijg je volgende keer ook dubbellikkers mee omdat ie vindt dat ze een hele moeten hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben ook 25 huupmaar ik ontplof geregeld over andere dingen
![]()
En ik heb de kinderen een halve dubbellikker gegeven. Dat deed me goed
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Koot, ik kwam je gevorven jurk tegen en ik heb hem ook gekocht.
het zonnehoedje er ook bij ?
mn vriend wel een shirtje dat er ook bijpast.
en stout.. ik pm!
en iedereen die stemt of gaat stemmen, alvast bedankt
Schaap stemt ook Dakoot
![]()
o dat had ik niet gelezen.. haarband was het idd..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zelfs een bijpassende haarband erbij gekocht.
loik!
en als ie je gaat vervelen kan ie dus altijd mooi paars
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Daar hoop ik op. Die vind ik zelf ook lekker.
![]()
oooh!! dus daarom doe je dat hahawel slim!
Buuf! WBhoe was het?
![]()
Ik vind de kleur juist lekker zomers. Echt zo'n kleur die ik nooooit voor mezelf zou kopen maar voor haar wel omdat het dan wel weer kanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:18 schreef Dakota het volgende:
[..]
o dat had ik niet gelezen.. haarband was het idd..loik!
en als ie je gaat vervelen kan ie dus altijd mooi paars.
In my life
Why do I smile
ah..mja ik heb echt de schurft aan zalmkleurig en mint (k heb ooit in een huis moeten wonen met zalmgroene en mintgroene muren met veel goudspulletjes. enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind de kleur juist lekker zomers. Echt zo'n kleur die ik nooooit voor mezelf zou kopen maar voor haar wel omdat het dan wel weer kan.
![]()
)
goedenaaaavond! ik moet nog zon huge vaat, maar die negeeerrrr ik lekker even![]()
LBomg, wat debiel. ik zou echt heel boos zijn
bah. sommige mensen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Echt heerlijk. vlakbij het strand en het was zelfs een soort van strandweer!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oooh!! dus daarom doe je dat hahawel slim!
Buuf! WBhoe was het?
Hoe word ik gek in drie delen ook gedaan trouwens. Met drie jongens (waarvan één ongeleid projectiel zonder diploma
) naar een te druk subtropisch zwemparadijs doe ik niet meer alleen.
![]()
Oh, en ik heb voor de liefhebbers nog een hele rits eftelingzegels. Kan ook gedeeld worden dus als je nog zegels zoekt pm maar even.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
neeeee geen magnum! die dubbellikkers zijn briljant
en dan net zo lang dr aan zuigen tot ze helemaal doorzichtig zijn omdat je al dat siroop spul eruit gezogen hebt![]()
ik heb vanmiddag weer es een magnum op maar daar heb k spijt van zeg. Melk enzo... nu heb k buikpijn en keelpijn![]()
![]()
Weet je welke ik lekker vind...die bosvruchtenijsjes van het perfect merk..... *loopt naar de vriezer en pakt er eetje*quote:
Van dubbellikkers moet ik ook hoesten...zit kleurstof X in![]()
ik vind die lange ijsjes zonder kleur en smaakstoffen lekker
van magnum alleen de buitenkant uiteraard..http://elinhuijboom.punt.nl/
gij ontaarde... ontaarde... eh... vrouw!quote:![]()
Buuf dat lijkt me inderdaad niets zeg met 3 jongens in je eentje in zo'n zwembad pfoe. Ik zou daar ook heul zenuwachtig van worden geloof ik.
Oh my echt ik heb al een week ofzo zin om weer heul hard te sporten. Rennen, kickboksen, spinnen (O+) mezelf in het zweet werken enzo zeg maar. Maar voorlopig werk ik me al in het zweet als ik naar de bus moet waggelenen ik moet nog een maand of wat voor k weer mag kan sporten. pfff...
![]()
raketjeslove
en die bij de aldi smaken ook heel heel goed! en zijn maar 85 centen, voor 10 raklettes![]()
magnum idd alleen de buitenkant, jammergenoeg zit er meer binnenkant aan zo'n ding
En toch vind ik het rood-ish.
In my life
Why do I smile
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:33 schreef pinquit het volgende:
raketjeslove
en die bij de aldi smaken ook heel heel goed! en zijn maar 85 centen, voor 10 raklettes![]()
magnum idd alleen de buitenkant, jammergenoeg zit er meer binnenkant aan zo'n ding
juhpmaar net als bij een cornetto is de onderkant t lekkerst
vroeger at ik alleen maar Tjoepshttp://elinhuijboom.punt.nl/
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
het is echt zalm/(oranje)
!
Nee, onze bank is oranje.
In my life
Why do I smile
ahh ja cornetto puntjes choc! en dan hopen dat je degene hebt met de meeste choc aan de onderkant![]()
![]()
oehhh
Lilahwat een leuke foto!
t bandje staat haar leuk in die kleur Kim!ik zou hem pas verven als je die kleur zat bent
![]()
![]()
Ja raketjes !!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:33 schreef pinquit het volgende:
raketjeslove
En die van de lidl zijn ook prima !![]()
Tegen de tijd dat ik de kleur zat ben past ze hem toch niet meer en kan ik hem mooi weer de deur uit doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Lilahwat een leuke foto!
t bandje staat haar leuk in die kleur Kim!ik zou hem pas verven als je die kleur zat bent
.
In my life
Why do I smile
ik ga jullie verlaten... morgen weer een nieuwe dag en het is tijd op lappie te laten slapen...
trusten voor straks !
![]()
of dan neem ik m weer over van kim en verf ik m groen
Net zoals mijn berg kleren die ik nog steeds in V&A moet gooien.
.
In my life
Why do I smile
Wat een leuk koppie heeft je dochter k_i_m!
Ik lust geen chocolade dus geen magnums. Maar ik vind die dubbele ijsjes erg lekker. Vooral de groene.![]()
Lilah
Ja, kim, zet die spullen nou eens in V&A
![]()
Wil ze met Tinus verkeren misschien? Ze is zó tofquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
♫ Saartje ♫![]()
ja doe es in V&A gooien Kim?!![]()
ohja LB haha geen chocola... soms zou ik willen dat ik het niet lekker vond![]()
![]()
Lilah heeft een lachnaarmewantikbenkeischattighoofd
dat jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende: soms zou ik willen dat ik het niet lekker vond
Wij zijn vandaag lekker wezen varen over de Binnenmaas met vrienden !
Door dat heb ik geen boodschappen kunnen doen, waardoor er niets lekkers in huis is !
Dat is alleen maar goed voor mij, anders pas ik 23 juni niet in mijn trouwjurk!![]()
Reinhilde ! Wat een mooie !![]()
En LB.. Belachelijk zeg!
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Rewimo
![]()
Ik vermoedde het al, aan jullie straatnaam te zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Stout het volgende:
ja Rewimo... dat is heel vlak bij ! Als je tegen je tante zegt dat wij op het eiland wonen, weten ze het wel...
Leuk dat Christan het zo leuk vond !! Timo is erg blij (en ik ook )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ik heb meer dan 100 foto'squote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
ja doe es in V&A gooien Kim?!![]()
ohja LB haha geen chocola... soms zou ik willen dat ik het niet lekker vond. En zo'n 70% is onderbelicht en moeten overnieuw gedaan worden. En dan moet ik het nog indelen in groepies en en en, pfff. Ik ben er al moe van als ik eraan denk
.
In my life
Why do I smile
Oh geen chocola, ja! Dat zou ik soms ook wel willen!
Ik had uit Ierland Cadbury repen meegenomen. Twee kleintjes en twee grotere (niet de allergrootste, normale maat zeg maar). Ik heb nu nog maar één grote en die roept al de hele avond zooo hard naar me.
Mint crisp![]()
![]()
Oh Memmel! Ik heb vanavond 2 van die types gezien op de zichtenburg-meeting! Op de fiets, zonder fietstassen maar wel in overall
♫ Saartje ♫![]()
ja hey, zo wil ik ze alleen maar liever zien he, als het zoveel is om uit te kiezenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 100 foto's. En zo'n 70% is onderbelicht en moeten overnieuw gedaan worden. En dan moet ik het nog indelen in groepies en en en, pfff. Ik ben er al moe van als ik eraan denk
.
![]()
Oeh Chell cadbury's![]()
toen ik nog thuis woonde was daar altijd een goeie oplossing voor, als ik het op tafel liet liggen ofzo dan at mn vader het gewoon op (oh, was dat niet voor mij?!)
het mag duidelijk zijn van wie ik de eetgenen heb haha![]()
![]()
LB, die vader![]()
Hoe kómt ie op het idee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Man wat een goed bankje dit. Cornettopuntjesijsjes zonder kleurstoffen
Lilah
!! en nu ook nog Cadbury
![]()
Nog een foto van Dennis Storm erbij en ik lig in katzwijm
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥![]()
whahahahahah nou je overdrijft huup.
maar nee, doe mij ook maar iemand anderserf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
ah jakkie. hij trekt een poep gezicht.
wordt dit een mooimannenbankje? dan ga ik ook eens even bijdragen zoeken
quote:![]()
ey Lois Lois psst psst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was ook maar een garpje Pinq, ik vind weinig van hem eigk. Ik hoef hem niet haha das t enige wat ik vind maar verder och... ik heb ze rotter gezien![]()
![]()
Goed terug naar het eten, Cadbury chocolade![]()
het lekkerst vind ik flakes
Eva ♥ en Iris ♥![]()
![]()
die maakte het de moeite waard om charmed te kijkenhttp://elinhuijboom.punt.nl/
Cornettopuntjes![]()
![]()
Een zoon die ze ook lekker vind"mama, mag ik het puntje van jouw ijsje??"
![]()
* easy-going eet tegenwoordig cornetto's als zoonlief op bed ligt
Hier had uw advertentie kunnen staan :P![]()
misschien moet je dan eens spieken naar nip/tuck; daar is ie nog veeeeuuul fijnerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
die maakte het de moeite waard om charmed te kijken
ik hou van die cadbury met rozijntjes erinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef Lois het volgende:
Goed terug naar het eten, Cadbury chocolade![]()
het lekkerst vind ik flakes
maar niet meer dan 3 stukjes ofzo want anders is het too much. En in Londen hadden ze ooit een McFlurry met Strawberry Cadburry's
oh my sooo good
![]()
![]()
i knoooooowsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
[..]
misschien moet je dan eens spieken naar nip/tuck; daar is ie nog veeeeuuul fijner
mr Darcy![]()
* debuurvrouw Ff zoeken naar een duit in zakjeHet maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
DIBS!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
die maakte het de moeite waard om charmed te kijken
♫ Saartje ♫![]()
Mr. Darcy![]()
![]()
Ik zeg; Dirkie van Life & Cooking.
In my life
Why do I smile
EENSCH!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:11 schreef Dakota het volgende:
men in trees:
jack & cash
[ afbeelding ]
doetumijmaartwee
![]()
Maar dan min zijn hoofd en perverse ideeen ofzo.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
![]()
Ook zo cute
![]()
Hahahaha, heeft het feit dat hij een enorme paardenzwans heeft er toevallig iets mee te maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan min zijn hoofd en perverse ideeen ofzo..
In my life
Why do I smile
ohhh en ik was 10 jaar geleden zó verliefd op deze meneer:
en still
Nou niet erg. Hij exposeert m iets teveel naar mijn smaak. Heb m in het "echt"gezien (Peter Steele that is, nog the penis) en hij heeft echt een jummiebodyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hahahaha, heeft het feit dat hij een enorme paardenzwans heeft er toevallig iets mee te maken?.
En deze dan:
En deze
Goede serie, Lost
![]()
Well Hello!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef Chell het volgende:
Oeh een mooie mannenbankje!
*vergeet reep chocola*
[ afbeelding ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Whahahah Chell " vergeet chocola"
Eva ♥ en Iris ♥![]()
Nou, het lijkt me serieus een pijnlijke aangelegenheidquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef Reinhilde het volgende:
jaja buuf, ik geloof er helemaal niets van!
Rewimo
![]()
Ik ken de helft van die mannen nietAlleen die van ER (en Dennis - van WIDM)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
als iemand nog een ewan mcgregor lookalike tegenkomt ergensgeef m mn nummer maarrrr
Nicequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou niet erg. Hij exposeert m iets teveel naar mijn smaak. Heb m in het "echt"gezien (Peter Steele that is, nog the penis) en hij heeft echt een jummiebody. Hoelang is dat geleden? Ik heb echt al ja-ren niet meer aan Type-O gedacht
.
In my life
Why do I smile
dit is een goed bankje dames. Lekkere mannen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Je weet wat ze zeggen..rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me serieus een pijnlijke aangelegenheid
♫ Saartje ♫![]()
Jude Law
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
![]()
![]()
Hij is fijn!
*hoestende kindjes gaat troosten* (kinderen, zijn het geen wekkers, zijn het wel partypoopers)En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥![]()
Er zijn een hoop foto's van hem waar hij best gay op lijkt.. maar in de films die ik gezien heb met hem..
Hmm, Jude Law vind ik niet bijzonder, persoonlijk.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ja, lang natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nice. Hoelang is dat geleden? Ik heb echt al ja-ren niet meer aan Type-O gedacht
.
Van toen ik nog een leven buiten de deur had...
![]()
Euh, in 98 of 97 schat ik zo. Voordat mijn oudste werd verwacht. Gewoon een leven geleden.
je foto doet het bij mij niet in het topic.. maar die is ook errug fijnquote:![]()
Alleen dan wel alleen in het karakter dat hij speelt
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, Jude Law vind ik niet bijzonder, persoonlijk.![]()
daar vind ik 'm juist minder op .. veel te 'smooth'quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
LB ik lees je verhaal nu pas, wat idiootSerieus, ik vind dat je héél goed hebt gereageerd
Wij hebben net bridge to terabithia gekeken, we wilden graag een feel-good movie....
Iemand hem gezien? Mocht je hem met je kinderen willen zien, kijk hem dan eerst eens zelf, want zelfs TARA zat naast me te janken en ik ben nog niet opgehouden![]()
![]()
Nu doet ie het wel, ET
pinquit, goed idee. Wat is nou een mooie vrouw?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Auwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen..rekt het niet dan scheurt het wel
haha
Ik ga voor Johnny Depp hoor, nog steedsdie gaat er ook echt niet op achteruit met de jaren ofzo *hubba*
En met deze meneer wil ik best een beschuitje eten[sub]maar daar is ongetwijfeld niemand het mee eens hahaha mijn afwijking
Jay ChouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vooruit, ik zeg ook geen nee tegen deze meneer dan
Takeshi Kaneshiro![]()
![]()
![]()
![]()
mr vedder(pearl jam)
kurt cobain
gavin rossdlae (bush)http://elinhuijboom.punt.nl/
Ah, ik ben weer net op tijd zie ik voor het mooie mannen bankje.
Peter Steele - hubba hubba. Maar idd, zonder hoofd dan.
Ah en alle mannen die Dakota post![]()
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!![]()
quote:Met die ontplofte lippen. Alsof ze een zwaar ongeluk gehad heeft en de behandelend arts zijn examen hechtingen nog niet had afgerond.
![]()
Oh Dakoot, die zijn idd errug lekker ook!
En ik had het nog over de mannen BTW![]()
Alhoewel Gwen Stefani wel echt erg mooi is
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:33 schreef Igraine het volgende:
Ah, ik ben weer net op tijd zie ik voor het mooie mannen bankje.
Peter Steele - hubba hubba. Maar idd, zonder hoofd dan.
Ah en alle mannen die Dakota post![]()
![]()
Angelina Jolie ook
Maar ook: Grace Kelly/Prinses Grace
En natuurlijk Audrey Hepburn
[ Bericht 5% gewijzigd door miss_sly op 02-05-2009 22:51:45 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Subtielquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Met die ontplofte lippen. Alsof ze een zwaar ongeluk gehad heeft en de behandelend arts zijn examen hechtingen nog niet had afgerond.
♫ Saartje ♫![]()
![]()
![]()
Liv Tyler vind ik een mooie vrouw. Niet op alle foto's maar gewoon, ze straalt iets heel schattigs uit ook![]()
![]()
Ja, ik val op langharige rockers, is het te merken?quote:
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!![]()
Audrey is altijd mooi gebleven, vind ik, ook als oudere vrouw
En Liv Tyler vind ik ook heel mooi
![]()
Grace KellyZe was op dezelfde dag jarig als ik.
![]()
in from dusk till dawn vond ik m eindelijk eens hot
en depp vooral in whats eating gilbert grape..hier ook langhaarmannen of badguys
Vroegahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, lang natuurlijkVan toen ik nog een leven buiten de deur had...
![]()
Euh, in 98 of 97 schat ik zo. Voordat mijn oudste werd verwacht. Gewoon een leven geleden..
Dit is trouwens een recente foto.
In my life
Why do I smile
Vroeger had ik een zwak voor John Stamos, John Taylor en Rob Lowe![]()
Gelukkig is het goedgekomen met me
![]()
Ashley JuddAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
*krak*quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vroegah.
Dit is trouwens een recente foto.
[ afbeelding ]Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
![]()
alexis bledel in sin city
net als jessica alba in sin city
Nee vind het gewoon een mooie vrouw. Maar ze heeft ook wel erg mooie borsten op deze fotoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind je ze nou mooi om wat ze (niet) aanhebben of gewoon![]()
![]()
haha idd, die george, daar is ie wel sexy. maar zelfs quentin is sexy in die filmquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:41 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
in from dusk till dawn vond ik m eindelijk eens hot
en depp vooral in whats eating gilbert grape..hier ook langhaarmannen of badguys
![]()
what's eating gilbet grape
love that movie.
Dat heb ik bij al mijn jeugdheldenquote:.
Grant Show, van o.a. Melrose Place.
In my life
Why do I smile
![]()
Charlotte Casiraghi vind ik mooi. Ze lijkt op haar moeder (Stephanie van Monaco.)
En koninging Rania van Jordanie vind ik ook mooi.
Maar als t gaat om lekker wijf? Doe dan maar Jessica Alba ofzohaha
![]()
![]()
zelfs juliette lewis heeft iets. ik weet niet wat, maar t is wel iets.erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Nou... tien kilo eraf en niet millimeteren en dan is het nog wel wat toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al mijn jeugdhelden.
[ afbeelding ]
Grant Show, van o.a. Melrose Place.
![]()
![]()
bruce springsteen vroeger
en nu luister ik nog naar m
wanna rub mah puppeh?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: