SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zoiets maar dan andersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef innepin het volgende:
Huup ik volg je niet helemaal. Jullie mochten een kado uitkiezen maar kiezen vervolgens iets dat niet goedgekeurd wordt door de schenkers? Zoiets?
Supergaaf hobbelschaap trouwens
fijn he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:05 schreef pinquit het volgende:
omgt wordt steeds leuker
sjongejongejongejongejonge.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja zoiets maar dan anders![]()
lief is jarig over 10 daagjes. En hij wil dus graag dat ding hebben.
Het beest valt in de categorie superleuk maar eigk net iets te duur/nutteloos om zelf te kopen. Nouja wat doe je met zulke dingen, die vraag je voor je verjaardag![]()
Maar schoonmoeders vindt het ding opvoedkundig onverantwoord. Daar komt het op neer. Dus ze wil het niet geven.
Wow miss, wat tof! Ik vind stokstaartjes liefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
Dit is Mengi, een van de huisdieren op het parkje waar wij een huisje hadden:
[ afbeelding ]
Mengi heeft het er iets te goed, want ze is ook wat te dik. Zo hoog op haar achterpootjes staan en steunen op haar staart als wilde stokstaartjes kunnen, dat kan ze niet meer.
Mengi heeft een hele goede vriendin:
[ afbeelding ]
Cat 1 (jaja, echt de naam van de kat volgens de eigenaar) wast Mengi regelmatig en Mengi gaat er dan ook lekker voor liggen
En op een dag zat Mengi zomaar ineens bij me op de ligstoel![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze ook nog een tijdje gelegen, tot haar aandacht wordt afgeleid door iets dat beweegt of geluid maakt, want dat betekent mogelijk eten
Wat gaaf zegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Dit kleine parkje waar Mengi woonde was echt geweldig. Het weer was mooi, er stonden maar 7 huisjes waarvan 3 ofzo verhuurd, het was er echt heerlijk rustig en er liepen allerlei dieren rond.
Mengi stond iedere ochtend bij ons aan de deur om te kijken of er een stukje appel te halen viel, samen met Cat 1. Cat 2 kwam meestal 's avonds als we aan de braai zaten. Verder liepen er een aantal hele grote landschildpadden rond, vlogen er schitterende vogeltjes, hingen er brutale apen rond en liepen er 's ochtends in alle vroegte impala's door het kamp
Minpunt was dat we de eerste dag verwelkomd werden door een spin waar zelfs de niet bange mannen uit het gezelschap bang van waren *ril*
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde zelfs op het nieuws laatst dat het er op leek dat kindjes tegenwoordig te weinig kind konden zijn. Te jong zouden ze al dingen moeten gaan leren, terwijl het juist voor kinderen heel belangrijk is om ook gewoon te spelen, zonder specifieke leerdoelen. Van dat simpelweg spelen leren ze ook heel erg veel, wat weer belangrijk is als ze wat groter worden.
De spin was walgelijk. Ze durfden hem niet eens kapot te stampen, omdat dat zo';n troep zou geven. En toen ze hem vr weg buiten neergezet hadden, gingen de onverschrokken heren toch nog even de rest van het huisje onderzoeken of er niet nog zo'n monster was. Ik heb het beest neit gezien, wilde niet kijken, alleen op een wazige foto toen we er eenmaal weer weg waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat gaaf zegBehalve de spin dan.
Waar was dat eigenlijk? ik wil ook stokstaartjes zien![]()
Dat is hartstikke slecht voor het rugje!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:22 schreef innepin het volgende:
[..]Heb ik ook ergens gelezen inderdaad. Gebruik ik ook tegen mijn broer, die zijn drie weken oude baby probeert te laten staan (!!)
Dat heb ik ook gehoord inderdaad. En ik ben dus van mening dat een kind wel degelijk leert. Als ze van dit ding afdondert dan weet ze dat ze rechtop moet blijven zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde zelfs op het nieuws laatst dat het er op leek dat kindjes tegenwoordig te weinig kind konden zijn. Te jong zouden ze al dingen moeten gaan leren, terwijl het juist voor kinderen heel belangrijk is om ook gewoon te spelen, zonder specifieke leerdoelen. Van dat simpelweg spelen leren ze ook heel erg veel, wat weer belangrijk is als ze wat groter worden.
jaaaaaa een hobbelliliputtertquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een leuk paard, Huup!
Ik zou idd als alternatief met iets veel gruwelijkers komen. En dan zeggen: "Tja, kies maar..!"
Dat hebben we 'm ook heel snel in z'n oren geknoopt ja. Ze blijven rare ideeėn houden hč, mijn broer en schoonzusje...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is hartstikke slecht voor het rugje!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
zeauuuuu
een andere optie voor r, mag ze kiezen
[ afbeelding ]
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga ervandooooorstokstaartjes kijken in Blijdorp! Ciaaaao bambini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk heerlijk vies !!![]()
je wilt niet weten wat er in de bosjes bij ons achter al begraven ligt.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
vroeger had ik mijn eigen begraafplaatsje.. met dode kikkers , mollen (zelf uit klemmen gepulkt) vogels, muizen ratten, egels en 1 eekhoorn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
zeauuuuu
een andere optie voor r, mag ze kiezen
[ afbeelding ]
Ziet er best schattig uit idd. Maar dat Meercat Manor is echt zo in elkaar gezet. Je leert wat over die beesten en het is een leuk verhaaltje zo. Maar is het realistisch? Reality shows worden ook altijd maar gemanipuleerd. Meercat Manor volgens mij ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:56 schreef cattie het volgende:
Aaah, wat schattig!
Ik vind meercat mansion ook zo leuk (national geografic geloof ik).
Ik weet niet of dat programma nou werkelijk gemanipuleerd is, hoor. Het blijven wel wilde dieren. Het verhaal dat erbij wordt verteld is natuurlijk helemaal vermenselijkt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ziet er best schattig uit idd. Maar dat Meercat Manor is echt zo in elkaar gezet. Je leert wat over die beesten en het is een leuk verhaaltje zo. Maar is het realistisch? Reality shows worden ook altijd maar gemanipuleerd. Meercat Manor volgens mij ook.
'k Vind verder dat dat beestje er ongezond uitziet. Net wat je zegt... hij kan niet meer op zijn achterpoten staan. Maar gelukkig heeft hij/zij wel nog gezelschap in de vorm van een niet-soortgenoot.
Wat lief van nixxxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:09 schreef Reinhilde het volgende:
![]()
ik heb net van nixxx een mamafiets gekregen!
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:14 schreef pinquit het volgende:
buhh hoor net zo'n leuk verhaal van mn ma.
die was vannacht om 2:00 even pyjama aandoen, en mn broer liep naar beneden. doet ie de kamerdeur open, ziet ie iemand wegvluchten door de achterdeur![]()
hij kwam met een paraplu weer naar boven: "mam er was iemand in huis"![]()
niks meegenomen, maar bah wat voelt dat naar en smerig, dat er gewoon iemand in ons huis was![]()
broer, strak van de adrenaline, heeft nog even een rondje gelopen door de buurtmaar m niet gevonden.
mja, eigen schuld enzo, achterdeur stond gewoon openalle lichten aan. wat een lef van zo iemand zeg.
baggeritis.
*betwetermodus aan* kijk je wel uit? Het advies wat ze hier o het CB geven is dat het nekje van een kind pas sterk genoeg is als ze zelf vanuit ligstand kunnen gaat zitten (meestal rond 9 a 10 maanden). Daarvoor fietsen is echt heel erg gevaarlijk [/betwtermodus]quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef Reinhilde het volgende:lief he? zal straks een fotootje maken! Nu gaan we stukje fietsen!
![]()
(Memmel nu kan ik op de fiets naar jou toe komen!)
picquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:48 schreef Dakota het volgende:
zooooooo ik heb ook alle materialen in huis nu (voor hobbelpony) dus kan straks beginnen met schuren
verderpolkadot hotpants voor minimensjes bij zeeman
elin heeft rozeee
lekker laten praten. gewoon laten gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef freecell het volgende:
Mja, maar hij heeft een bult op zijn hoofd en een blauwe plek op zijn wang en ziet erg erg mishandeld uit
Leren staan is namelijk erg moeilijk. En als baby's wat groter zijn dan denkt zo'n vrouw vast: 'ja, die leert staan, die valt nou eenmaal om' maar ze keek echt heel erg 'jij ontaarde moeder' achtig naar me
misschien , als ik niet te boos ben op t hobbeldingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
pic
En doe je ook pics van met je hobbel bezig zijn?
mja dat leek me dikke-buik-technisch niet zo handigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef pinquit het volgende:
welkom teruggg!
ben je in die grote koker geweest?met je hoofd tussen de prairiehondjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikdik'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maffe schubbenbeesten
en check die schildpad op die laatste fotodat beest dook echt overal zo op van "ik ook ik ook!!" met zn gekke snuitje haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftige kikkertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stokstaartjes en prairiehondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om nom nom nom![]()
![]()
jawel, maar shoppen was dan met Thomas, scheren en make-uppen is gewoon thuis he? Dit was echt de eerste keer weg en iets doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef pinquit het volgende:
en shoppen, scheren (), makeuppen enzo dan?
allemaal nog niet gedaan sinds thomas?
Het was heerlijk![]()
![]()
Fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf Reinhilde!
Wat voor fiets is het? Ik wil een moederfiets voor mijn verjaardag, dus ben me net aan het oriėnteren op moederfietsen
Zijn er nog geen moederdag aanbiedingen voor moederfietsen? Ben tot nu toe alleen die van Hema tegen gekomen...Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.![]()
Mooi fiets, Reinhilde
Leuke foto's huup! Wat zijn dieren toch leuk, he
pinq, wat eng! Voortaan alle deuren echt goed op slot doen dan maar! Naar idee dat iemand zomaar binnen stond.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Mooie fiets (ben dr hier net vanaf...hij stond te niksen inde schuur nu de kids al weer jaren zelf fietsen)
Wat een prachtige foto's !!
Dakoot hij hoeft er nog maar 1 : Maria !!! Dus alsdie er bij zit ...
De dubbele is hij aan het uitdelen in de buurt, ze weten ineens wie ze moeten paaien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: