Wordt tijd dat je jezelf weer gezond achtquote:
8?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je jezelf weer gezond acht
Gerard C interviewen en het over de laatste jaren van F hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
8?
Ik heb Joke B. gesproken, hoe moet ik dat nou overtreffen?
Daar heb je Bluezz.quote:
Neem jij de zweepjes mee?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je Bluezz.
Nu gaan we het echt over sex hebben
Vieze ventquote:
Ik vind hem zo irritant. Het is gevoelsmatig,maar dat kliekjes gedoe in hilversum ben ik soms ook zat, DWDD, Lange Frans, Nico Dijkshooorn, zie verband brrrquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij tongetje is het jaloezie, over dat pijpen. En bij jou?
Heus wel. Ze is de nieuwe Ankyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vieze vent
Bluezz houdt daar helemaal niet van
Ik weet van Golfer dat hij kampioen is geworden(althans golfer feliciteerde hier hem)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op de club van Bjoro.
Dan ben je dubbel trots op hem
Ja en Tong gaat achter die mooie billen van Salinero liggenquote:
Die gecastreerde hengst???quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Tong gaat achter die mooie billen van Salinero liggen
Trusten
Oh dat zeker, dat helemaal. Maar Giel is wel een echte radiovakman, echt een vernieuwer geweest. En borisz heeft wel een beetje gelijk dat ie niet heel erg meer vooruit gaat. Dat gezeur over dat meisje ook steeds en al dat gekoketteer met bekende Nederlanders. Maar zijn timing, zijn scherpte is vaak onge-evenaard. Daar kanz o'n Edwin Evers alleen maar van dromen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind hem zo irritant. Het is gevoelsmatig,maar dat kliekjes gedoe in hilversum ben ik soms ook zat, DWDD, Lange Frans, Nico Dijkshooorn, zie verband brrr
http://www.zats1de.nl/Home.phpquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:49 schreef maril het volgende:
Ik weet van Golfer dat hij kampioen is geworden(althans golfer feliciteerde hier hem)
Maar welke club hij speelt weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |