quote:
Ik duim voor je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Bjoro het volgende:
fietsband oppompen, tas inpakken en ik ben weg !
Ik hoop dat ik tegen morgenmiddag ergens de kracht heb om weer te posten, dan zou het namelijk allemaal goed zijn afgelopen !
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef Bjoro het volgende:
fietsband oppompen, tas inpakken en ik ben weg !
Ik hoop dat ik tegen morgenmiddag ergens de kracht heb om weer te posten, dan zou het namelijk allemaal goed zijn afgelopen !
Lekker weertje iets.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Desmond heeft net de auto niet onder gekotstWel de laatste 10 kilometer met spuugbakje op schoot.
Anders was het over en uit
Zou erg jammer zijn. 24 punten en misschien toch degraderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Bjoor gefeli![]()
Jammer tong, twee jaar op rij degraderen zou wel erg zuur zijn.
Nou ik hoop dat het ze lukt erin te blijven, wat vermoed je zelf spelen ze op dit moment goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn. 24 punten en misschien toch degraderen.
Hij belde net dat ie toch nog heeft overgegeven en ik ben ook behoorlijk beroerd. Bedorven appelgebak in Hoorn? Een aanslag misschien?quote:
Mexicaanse griep. Het was leuk je een beetje 'gekend' te hebben SCH.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij belde net dat ie toch nog heeft overgegeven en ik ben ook behoorlijk beroerd. Bedorven appelgebak in Hoorn? Een aanslag misschien?
Gewoon een normaal seizoen alleen de andere clubs halen ook veel punten. De nummer 6 heeft maar 2 punten meer dan ons.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het ze lukt erin te blijven, wat vermoed je zelf spelen ze op dit moment goed
of hebben ze de punten in het begin gehaald?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mexicaanse griep. Het was leuk je een beetje 'gekend' te hebben SCH.
Ik ook, ik maak het niet laat vanavond ben bekaf ,en waarvan????quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef Grulez het volgende:
Oei ik ben nu al brak,....
Ik was al om half 11 opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ook, ik maak het niet laat vanavond ben bekaf ,en waarvan????
Ik was vanochtend om half 7 al op, zal daar wel aan liggen.
Zonder die PM was je dat toch al?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
Ik krijg een PM van setzen, ben ik nu pedofiel?
Ik kreeg een PM van een presentator van BNN of ik zaterdag live in de uitzending wilde komen in zijn programma.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
Van Timur zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een PM van een presentator van BNN of ik zaterdag live in de uitzending wilde komen in zijn programma.
Over een topic dat ik opende over koningendag.
Wist zelf niet meer dat ik het had geopend. Heb hem vriendelijk teleurgesteld.
Ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
Cm?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]Ik val wel op dwergen maar ze moeten wel boven de 20 zijn
Ja Timur.quote:
Timur heeft mama appelsap geintroduceerd in NL. Dus 'Nederlandse' teksten in anderstalige liedjes.quote:
Leuk resultaat.quote:
was er laatst in nl ook niet zo'n uitslag?quote:
Oh ja ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Ole het volgende:
[..]
was er laatst in nl ook niet zo'n uitslag?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:24 schreef Ole het volgende:
[..]
was er laatst in nl ook niet zo'n uitslag?
Ik kan er zo tientallen verzinnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Timur heeft mama appelsap geintroduceerd in NL. Dus 'Nederlandse' teksten in anderstalige liedjes.
Mama Appelsap komt dan weer van Wanna Be Startin' Somethin' van Michael Jackson
Het refrein van “Mama-se, mama-sa, ma-ma-coo-sa”.
Ik kan Timur niet uitstaan. DJ van niks, maar dat is mijn mening, anderen vinden hem stukken beter. Ik blijf het een stomzinnige DJ vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er zo tientallen verzinnen.
Hoef je geen DJ voor te zijn.
Draait ie een beetje leuke muziek ?
Hij zal nu wel dronken zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:36 schreef golfer het volgende:
Bjoro, gefeliciteerd met jullie kampioenschap!
Ik vind 3fm ook steeds meer achteruitgaan. Ik luister alleen nog maar Ekdom tijdens Arbeidsvitaminen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ik luister noot meer naar radio-3.
Het is Radio-1 of eigen muziek downloaden
Mooi voor hem hij is veel te bescheiden.quote:
Wist niet dat ie dat deed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind 3fm ook steeds meer achteruitgaan. Ik luister alleen nog maar Ekdom tijdens Arbeidsvitaminen.
Google eens op de club van Bjoro.quote:
Ekdom is een wandelende muziek encyclopedie. Een van de weinige DJ's die iedere dag en goede show kan neerzetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat ie dat deed.
's nachts kijk ik wel eens naar Ekdom in de nacht. Ik mag hem wel.
Grappig dat ie zoveel kennis heeft en een fotografisch geheugen voor songteksten.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
Die Timur is 3 x niks, Giel is natuurlijk de koning van 3 fm. En Coen Swijnenberg is zijn opvolger.
Giel is juist altijd weer verfrissend en vernieuwend. Sander Lantinga is een fout baasje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel, Giel draait al te veel jaar op de automatische piloot.
Coen, kan ook niks, met of zonder Sander hij mag een enkeltje slamfm krijgen.
Zeker mooiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
Net deze teruggekeken
Real Madrid - FC Barcelona #(2-)6 [Afterparty]
Is het mooi Borisz en SCH of is het genieten ?
Kan er niks aan doen, maar ik vond Holland Got Talent een stuk leuker. Buitenlandse competities boeien me gewoon niet enorm.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:14 schreef tong80 het volgende:
Net deze teruggekeken
Real Madrid - FC Barcelona #(2-)6 [Afterparty]
Is het mooi Borisz en SCH of is het genieten ?
Veenstra is ook top jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Giel is juist altijd weer verfrissend en vernieuwend. Sander Lantinga is een fout baasje.
Maar wat jullie in die Ekdom zien. Hij is niet voor niks nooit verder gekomen dan de arbeidsvitaminen, lijstjes van bedrijven voorlezen.
Michiel Veenstra is trouwens ook wel een talent.
Giel liet zich pijpen door een hoer als maagd op de radio.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Giel is juist altijd weer verfrissend en vernieuwend. Sander Lantinga is een fout baasje.
Maar wat jullie in die Ekdom zien. Hij is niet voor niks nooit verder gekomen dan de arbeidsvitaminen, lijstjes van bedrijven voorlezen.
Michiel Veenstra is trouwens ook wel een talent.
Waarom was je dan zoveel aan het posten in het wedstrijdtopicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ik vond Holland Got Talent een stuk leuker. Buitenlandse competities boeien me gewoon niet enorm.
Omdat ik van alles tegelijk deed. Heb je die panfluitist gezien?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom was je dan zoveel aan het posten in het wedstrijdtopic
Jij post ook al 5 jaar dezelfde soort posts. Dat over Giel kom je iedere keer mee aanzetten. Alsof jij al wakker bent als hij uitzendt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Giel liet zich pijpen door een hoer als maagd op de radio.
Ja vernieuwend.
Ik kan DJ worden en me in m'n bek laten schijten door een zwanger varken. Is ook nog nooit gedaan
Dan slaapt tong nog nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij post ook al 5 jaar dezelfde soort posts. Dat over Giel kom je iedere keer mee aanzetten. Alsof jij al wakker bent als hij uitzendt.
Ik liet me gratis pijpen door een FA.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij post ook al 5 jaar dezelfde soort posts. Dat over Giel kom je iedere keer mee aanzetten. Alsof jij al wakker bent als hij uitzendt.
Ze had er al snel genoeg van.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liet me gratis pijpen door een FA.
Giel zou er voor hebben moeten betalen
Sorry shmoopy
ja nu jij nogquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze had er al snel genoeg van.
Giel is nog steeds op de radio
Wordt tijd dat je jezelf weer gezond achtquote:
8?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je jezelf weer gezond acht
Gerard C interviewen en het over de laatste jaren van F hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
8?
Ik heb Joke B. gesproken, hoe moet ik dat nou overtreffen?
Daar heb je Bluezz.quote:
Neem jij de zweepjes mee?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je Bluezz.
Nu gaan we het echt over sex hebben
Vieze ventquote:
Ik vind hem zo irritant. Het is gevoelsmatig,maar dat kliekjes gedoe in hilversum ben ik soms ook zat, DWDD, Lange Frans, Nico Dijkshooorn, zie verband brrrquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij tongetje is het jaloezie, over dat pijpen. En bij jou?
Heus wel. Ze is de nieuwe Ankyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vieze vent
Bluezz houdt daar helemaal niet van
Ik weet van Golfer dat hij kampioen is geworden(althans golfer feliciteerde hier hem)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op de club van Bjoro.
Dan ben je dubbel trots op hem
Ja en Tong gaat achter die mooie billen van Salinero liggenquote:
Die gecastreerde hengst???quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Tong gaat achter die mooie billen van Salinero liggen
Trusten
Oh dat zeker, dat helemaal. Maar Giel is wel een echte radiovakman, echt een vernieuwer geweest. En borisz heeft wel een beetje gelijk dat ie niet heel erg meer vooruit gaat. Dat gezeur over dat meisje ook steeds en al dat gekoketteer met bekende Nederlanders. Maar zijn timing, zijn scherpte is vaak onge-evenaard. Daar kanz o'n Edwin Evers alleen maar van dromen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind hem zo irritant. Het is gevoelsmatig,maar dat kliekjes gedoe in hilversum ben ik soms ook zat, DWDD, Lange Frans, Nico Dijkshooorn, zie verband brrr
http://www.zats1de.nl/Home.phpquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:49 schreef maril het volgende:
Ik weet van Golfer dat hij kampioen is geworden(althans golfer feliciteerde hier hem)
Maar welke club hij speelt weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |