Oh ja dan helemaal! Dat kun je toch gewoon grondig voorbereiden??quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je doelt op presentaties? Terechte klacht dan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef Martijntj het volgende:
Stacey?
Eh lost de situatie opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige mensen hebben moeite de juiste woorden te vinden en om pijnlijke stiltes op te vangen zeggen ze eh.
Ehh...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:56 schreef osmo het volgende:
Ga naar je superaudioinstallatie luisteren dan heb je daar geen last van
øh øh, øøh?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:33 schreef griekjeee het volgende:
Ik moest denken aan little britain bij de TT
inderdaad. Beginnende counselors zijn altijd bang voor stiltes(ze denken dat ze die met gesprekstechnieken moeten vullen) , terwijl stiltes juist goed zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef letterdief het volgende:
Waarom zou een stilte pijnlijk zijn? Het is toch wel duidelijk dat de ander even nadenkt
Ik zei de hele tijd "weetjewelllll" en "enzo..."quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je doelt op presentaties? Terechte klacht dan.
Dat weet ik, kankerjosti, alleen heb ik het niet over het gemiddelde gesprek en de gemiddelde persoon. Of kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:39 schreef PallominnoX het volgende:
Luister eens naar een gemiddeld gesprek rifaap, iedereen incluis jijzelf doet het ook.
Dat is nog zoveel vervelender, want dan verschuift hetgesprek naar het feit DAT je het kwijt bent.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef Fha het volgende:
eens met klacht. Zeg dan gewoon dat je de draad even kwijt bent.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:39 schreef PallominnoX het volgende:
Luister eens naar een gemiddeld gesprek rifaap, iedereen incluis jijzelf doet het ook.
Stel je voor dat iemand je interesse zou houden. Je zou kostbare minuten van je leven verliezen waarbij je geen tieten voor je ziet. Leve de euh!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:54 schreef sinadO het volgende:
Mensen die echt constant 'eh...' zeggen. Denk eerst even na voor je begint te praten, dan kun je je zin in één keer afmaken zonder dat je na ieder woord 'eh...' hoeft te doen.
Als ik met zo iemand zit te praten verlies ik meestal na een halve zin alle interesse in wat ze proberen uit te kramen en ga ik aan tieten denken of zo.
Klacht: Eh.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mulder bij de nos heeft dat altijd:R
Jou moeder zei dat ik veel lekkerder was dan haar zoons !!111!1!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
Dat zei je moeder ook toen ik mijn lul vol in der mondje pompte. eh eheeehehehee grrrrr
Maar ze heeft er 3 dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou moeder zei dat ik veel lekkerder was dan haar zoon !!111!1!!![]()
![]()
!!!!!!!EINZ!
Jou moeder manquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jou moeder zei dat ik veel lekkerder was dan haar zoons !!111!1!!![]()
![]()
!!!!!!!EINZ!
vooral als je een regionaal programma maakt, in opname... en jezelf op dat tijdstip hoort op de radioquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt pas door dat je het (vaak) zegt als je jezelf een terughoort.
Sowieso, jezelf horen praten is een verschrikking.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |