quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:15 schreef BELASTING het volgende:
Je kunt het ook even aan je orthodontist vragen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik steek mijn leuter nog liever in een gehaktmolen
slotjes zitten aan de buitenkant van je tanden hoor, dat merk je écht niet (of ze moet wel een eigenaardige werkwijze hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik steek mijn leuter nog liever in een gehaktmolen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:00 schreef nuget het volgende:
Toen ik de TT las, dacht ik dat je sex wilde met je beugel
het lid reeds gescheiden bedoel jequote:
quote:
Niet op Fok! waar 94,567% van de users uit lolbroeken bestaanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Hoort het niet bij puber en tienertalk dan
painfullquote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Remsjo het volgende:
Mijn ex heeft me een keer gepijpt met zo,n '' buitenboord '' beugel. Dat was minder chill ouwe
En fotos?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
dat er geen pub mods zijn wil niet zeggen dat er nu wel hyves geplaatst mogen worden
dat doet ts zelf wel als ze dat wil
quote:
quote:
't zit toch aan buitenkant van d'r tanden?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En fotos?
Heb hier namelijk nog een leuke foto van een willekeurige dame met een beugel![]()
[ afbeelding ]
Ter illustratie dus, valt er met zoiets als dit te pijpen?
Het is gewoon een slotjes beugel, de haakjes waar TS het over heeft zijn voor elastiekjes die de onder- en bovenkaak verbinden denk ik, en die zie je dus niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
't zit toch aan buitenkant van d'r tanden?
Heb toch een beetje het saw idee...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En fotos?
Heb hier namelijk nog een leuke foto van een willekeurige dame met een beugel![]()
[ afbeelding ]
Ter illustratie dus, valt er met zoiets als dit te pijpen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:37 schreef lienna_nieveld het volgende:
Hee allemaal,
Ik heb sinds een week een slotjesbeugel. Aan de binnenkant van mijn kiezen zitten aan de ringetjes kleine elastiek haakjes, deze lijken op een gevaarlijke plek te zitten voor het 'liefdesspel'.
heeft iemand ervaring en of tips voor het pijpen met een beugel of gepijpt worden door een beugel?
We zitten niet in ONZquote:
Die elastiekjes zitten aan haakjesquote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef Florian_ het volgende:
Ik weet niet hoe die chicks van jullie allemaal pijpen hoor
Slotjes zitten aan de buitenkant, merk je dus niets van (ljikt mij). Wel handig om die elastiekjes eruit te halen.
soms moet je de elastiekjes van onder naar boven inspannen, dan is het wél handig dat je ze ff uitdoetquote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die elastiekjes zitten aan haakjes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:02 schreef Picchia het volgende:
Vroeger vond ik beugels altijd wel leuk staan bij meisjes, maar toen had ik nog niet van die vleeshaken gehoord.
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:38 schreef EIKELKAAS het volgende:
een beugel, bah. mijn lul gaat dus echt nooit in zo'n vleesmolen
scheren hea.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
hier hetzelfde.. ben eerder bang dat je penishaar ertussen blijft zitten
klopt, het is ook vrij lastig met praten, omdat het eenbeetje in de weg zit voor je tong, maar het zijn ronde haakjes, dus echt zeer doet het na ff wennen niet meer..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Gospodin het volgende:
Als die haakjes echt aan de binnenkant zitten zal je wat ondieper moeten pijpen denk ik, en dan met een flinke dosis speeksel + een handje erbij de boel afmakenKlinkt als een kliederboel, maar valt best mee, en 't is erg lekker op die manier, voor de man ... vind ik dan, althans
Btw, ik vind het wel een rare plaats. Meestal zitten die haakjes toch op de slotjes, en de slotjes zitten altijd aan de buitenkant. Als de haakjes aan de binnenkant zitten dan zou je je eigen tong toch ook constant open halen??
Heb je direct een goede reden om je vriendje zijn zak te laten scheren.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
hier hetzelfde.. ben eerder bang dat je penishaar ertussen blijft zitten
Als gepijpte heb ik ervaring jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef lienna_nieveld het volgende:
[..]
klopt, het is ook vrij lastig met praten, omdat het eenbeetje in de weg zit voor je tong, maar het zijn ronde haakjes, dus echt zeer doet het na ff wennen niet meer..
heb je ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |