Nopequote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Skåne?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Noorwegen?
Ah, de schot hagel-tactiekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:13 schreef BasOne het volgende:
Reus met losse handen....
Goliath, Promethues, Lange Wapper, Grote Pier, Sus Antigoon
Zeker wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:40 schreef BasOne het volgende:
pfffff
dan gooi ik een muntje op...
Kop
Lange wapper it is * Duimt >_< *
Vorige legermateriaalvragen wist ook nooit iemand, Cobra wellicht ja, die werkt daarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:42 schreef Neleos het volgende:
Misschien dat Cobra nog ergens opduikt. Verder weet niemand hier dit denk ik.
Hij heeft een zelfde voornaam als een creatie van Walt Disneyquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:59 schreef qonmann het volgende:
hij is er niet mooier op geworden..zij ook niet
ginger rogers ??
(of zeg ik nu iets hele doms)
Ja waar is iedereen? Normaal is het wel iet wat drukker tijdens een 2 punten topic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:07 schreef qonmann het volgende:
't is wat,
jammer dat er niet iemand aanwezig is die ook maar een minimale kennis van acteurs heeft, dan was de vraag al lang beantwoord
Idem voor Dr Donald Mallardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
Dan maar even een andere vraag.
In welke serie komt het personage "Abby Sciuto" voor?
Kom op Rucebo ..iemand moet het wetenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:18 schreef Rucebo het volgende:
tvp, geen idee bij deze...
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:38 schreef ScottTracy het volgende:
NCIS?
Klopt, dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef ScottTracy het volgende:
Enige acteur met die voornaam die ik ken is Mickey Rourke, maar die is het niet
Da's alvast het goede landquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef qonmann het volgende:
barcelona ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |