Screenshot was niet van mij , dus moest ik om uit te vergroten een nieuwe maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
een screenshot van een al eerder gemaakte screenshot?
en wat was de bedoeling dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef luciano het volgende:
[..]
Screenshot was niet van mij , dus moest ik om uit te vergroten een nieuwe maken.
Het is i.i.g. 62x52quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef Espabilado het volgende:
Boeien die afmetingen nou... je merkt vanzelf wel wanneer het hoekstukje past.
Komt uit DEZE postquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en wat was de bedoeling dan?
ik gok erop dat het ze niet lukt
Ben ik dan de enige die een zwarte doos ziet ? Als ik MEER ga uitvergroten zie je niets meer met deze belichtingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je zelf de streams had gekeken had je gezien dat ze gewoon een broekje aanheeftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Komt uit DEZE post
[..]
Ben ik dan de enige die een zwarte doos ziet ? Als ik MEER ga uitvergroten zie je niets meer met deze belichting
Ik zie alleen Amber in wit t-shirt en zwarte string wat zo vaagjes op de nachtcam lijkt alsof ze naakt staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Komt uit DEZE post
[..]
Ben ik dan de enige die een zwarte doos ziet ? Als ik MEER ga uitvergroten zie je niets meer met deze belichting
Dacht ik ook , maar daaroverheen HAD ze iets aan , maar ze trekt blijkbaar iets uit , ALS het een zwarte slip zou zijn , zou je een duidelijke overlap met een t-shirt of hempje moeten zien , maar ze staat daar echt moeder natuur . iemand die het FILMPJE heeft gecapt ???quote:
320 bekijken dan ben je ook weer tevreden, is dezelfde.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Komt uit DEZE post
[..]
dude ze heeft een strakke short string aan en er valt wat schaduw. de rest is jouw fantasie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook een verslag aan het typenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef Dottey het volgende:
ben ik de enige die wakker is nu?
en dus ook tikt voor verslag en hier?
hallo?
echo!
echo echo echo
hmz..
Nee, is afgeplakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef Espabilado het volgende:
Hebben ze trouwens de afbeelding van hoe het moet worden?
Ah Jeroen en Elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef spapaars het volgende:
Leuke puzzel die ze moeten leggen
[ afbeelding ]
Is dat van een RLS?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zat je op de verkeerde pagina?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:47 schreef Dottey het volgende:
ohw vaag.. ik zit heeel de tijd te refreshen..![]()
en zie ik geen verschil.. met dat ik dit tik... ineens tig posts.. hahahha
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk ik ook wel hoorquote:
neh niet grappig meer ... wordt een beetje oud ...quote:
Hebben we straks 2 verslagen om 7 u 's ochtendsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:50 schreef Dottey het volgende:
1.49HDe flauwe grappen van Bobby komen nu al de keel uit, want iedereen houdt zijn mond en is heftig aan het puzzelen terwijl hij door blijft "leuk" zijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:50 schreef Dottey het volgende:
1.49HDe flauwe grappen van Bobby komen nu al de keel uit, want iedereen houdt zijn mond en is heftig aan het puzzelen terwijl hij door blijft gaan met "leuk" (proberen te) zijn.
ik doe het voor een radio stationquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hebben we straks 2 verslagen om 7 u 's ochtends
Was dat niet die BB met een zwembad in het huis, dat die daarboven gemaakt moest worden? BB6 ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Was dat ooit niet eens bij BB? kan me zoiets herinneren
ohw dat kan best hoor.. als ik strakjes effe weet waar ik hem moet zettenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus je gaat het niet posten op FOK?
Nja, moet niet hoor, integendeel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw dat kan best hoor.. als ik strakjes effe weet waar ik hem moet zettendan post ik hem wel hoor ..
Ben ook geen 18 meer, maar met bepaalde bemoeienissen van iemand achter de schermen vond ik hem wel grappigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
neh niet grappig meer ... wordt een beetje oud ...
maar goed bij gebrek aan beter .... gewoon nog ff geduld hebben met Eline en Jeroen
ff kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |