Screenshot was niet van mij , dus moest ik om uit te vergroten een nieuwe maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
een screenshot van een al eerder gemaakte screenshot?
en wat was de bedoeling dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef luciano het volgende:
[..]
Screenshot was niet van mij , dus moest ik om uit te vergroten een nieuwe maken.
Het is i.i.g. 62x52quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef Espabilado het volgende:
Boeien die afmetingen nou... je merkt vanzelf wel wanneer het hoekstukje past.
Komt uit DEZE postquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en wat was de bedoeling dan?
ik gok erop dat het ze niet lukt
Ben ik dan de enige die een zwarte doos ziet ? Als ik MEER ga uitvergroten zie je niets meer met deze belichtingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Rainesz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je zelf de streams had gekeken had je gezien dat ze gewoon een broekje aanheeftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Komt uit DEZE post
[..]
Ben ik dan de enige die een zwarte doos ziet ? Als ik MEER ga uitvergroten zie je niets meer met deze belichting
Ik zie alleen Amber in wit t-shirt en zwarte string wat zo vaagjes op de nachtcam lijkt alsof ze naakt staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Komt uit DEZE post
[..]
Ben ik dan de enige die een zwarte doos ziet ? Als ik MEER ga uitvergroten zie je niets meer met deze belichting
Dacht ik ook , maar daaroverheen HAD ze iets aan , maar ze trekt blijkbaar iets uit , ALS het een zwarte slip zou zijn , zou je een duidelijke overlap met een t-shirt of hempje moeten zien , maar ze staat daar echt moeder natuur . iemand die het FILMPJE heeft gecapt ???quote:
320 bekijken dan ben je ook weer tevreden, is dezelfde.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Komt uit DEZE post
[..]
dude ze heeft een strakke short string aan en er valt wat schaduw. de rest is jouw fantasie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook een verslag aan het typenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef Dottey het volgende:
ben ik de enige die wakker is nu?
en dus ook tikt voor verslag en hier?
hallo?
echo!
echo echo echo
hmz..
Nee, is afgeplakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef Espabilado het volgende:
Hebben ze trouwens de afbeelding van hoe het moet worden?
Ah Jeroen en Elinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef spapaars het volgende:
Leuke puzzel die ze moeten leggen
[ afbeelding ]
Is dat van een RLS?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:45 schreef spapaars het volgende:
Leuke puzzel die ze moeten leggen
[ afbeelding ]
Zat je op de verkeerde pagina?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:47 schreef Dottey het volgende:
ohw vaag.. ik zit heeel de tijd te refreshen..![]()
en zie ik geen verschil.. met dat ik dit tik... ineens tig posts.. hahahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |