TS speelt nog met treintjes.. LOLquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef NikkelCobalt het volgende:
Bah. Vies ventje. Beetje foto's maken van lelijke taarten. En dan hier afreageren dat iemand er wat van zegt. Hulde voor de man in kwestie. Ik zou het ook niet pikken hoor.
hup, terug naar het aanrecht, wijf!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:11 schreef Smart_ass het volgende:
Whehehe. Wat een vent.Sowieso mannen die hun vriendin "mijn wijf" noemen.
Liep zij door je beeld of ben je zo'n beroerde fotograaf?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:15 schreef James1988 het volgende:
Ik zit de foto's te bekijken... van zijn "wijf" heb ik alleen een stukje haar en trui op de foto staan... hem heb ik wel eropstaan, van de zijkant
Foto van "wijf":
[ afbeelding ]
Zoals je ziet staat er niks op van haar
1) Mobiele telefoonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Liep zij door je beeld of ben je zo'n beroerde fotograaf?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
en de foto van die gozer durf je niet te plaatsen hé?!! lol
bang om tikken te krijgen... hij weet vast waar je huis woont.
quote:Dames en Heren vandaag vertrek ICE international niet vanaf dit station.
quote:
Goeie grap man.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat heeft elke vrouw.. Ik denk dat jij te veel koplopers hebt gekopt
Dan was jij zeker die tokkie!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IK WAS GISTER OOK OP DAT STATION
WHUHUHUHUHUHU!!!!!!!!!
LOL geilt nog op treintjes ipv vrouwenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef immortalsean het volgende:
maar TS, post dan ook die foto!
alsof een spotter altijd met zijn superdeluxe camera over straat gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Een spotter zijn en dan met je mobiel fotograferen
TS ging toch foto's van die trein maken? Dan neem ik aan dat je als spotter zijnde je spullen bij je hebt ja. En aangezien TS met een mobiel fotografeerde was dat blijkbaar zijn materiaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
alsof een spotter altijd met zijn superdeluxe camera over straat gaat
Baas boven baas.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
Mijn buurman is ook een treinenfiel
Heeft een hele fucking treinbaan op zijn zolder, die was vroeger wel tof
Oh, jawel hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Mooie trein zegIk vind dat argument van je ook nergens over gaan. Achter een auto-ontwerp zit nog een beetje esthetiek, een trein wordt ontworpen om een goede trein te zijn. Ik denk niet dat daar een heel design-team achter zit.
Gelukkig denk je niet al te vaak?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef PhifeDawg het volgende:
Mooie trein zegIk vind dat argument van je ook nergens over gaan. Achter een auto-ontwerp zit nog een beetje esthetiek, een trein wordt ontworpen om een goede trein te zijn. Ik denk niet dat daar een heel design-team achter zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |