hmmmquote:Op maandag 4 mei 2009 08:02 schreef Reinhilde het volgende:
geen oplossing! Mijne steken ook nogal uitmaar ik heb er maar gewoon schijt aan.
Dat kruisen heb ik ook al geprobeerd, dat zat nog wel het beste ondanks dat het ook wel raar voelt. Voorlopig zit voor meer dan prima, maar ik zal er toch meer mee oefenen danquote:Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb er zelf wel aan moeten wennen, dragen op mijn rug met Neel. Maar dat was vooral een kwestie van evenwicht vinden en Maja subtiel verschikkenDe banden draag ik dan gekruisd, niet erg flatteus maar het werkt het best. (En hee, het is toch al niet mogelijk om mijn voorgevel te negeren dus wat dat betreft verandert er niks
)
Welterusten allemaal![]()
Ik denk toch dat de kredietcrisis wel een beetje speelt in doekenland, want er komen de laatste tijd meer bijzondere doeken in de verkoop en de prijzen worden lager.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Floria het volgende:
En Cath heb jij 127 euro betaald voor die Indio gold?! Jeetje! Die Wildrose ging weg voor vééél. Kredietcrisis?! Niet echt in doekenland!
Dat is waar. Ik wacht met smart op die mooie bijzondere indio shorty of die katoenen vogels rood of goud!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de kredietcrisis wel een beetje speelt in doekenland, want er komen de laatste tijd meer bijzondere doeken in de verkoop en de prijzen worden lager.
Als je nagaat dat mensen nu hun Kleinsmekker willen verkopen en daarvoor onder de aankoopsprijs moeten zakken, ipv winst maken zoals een paar maanden geleden nog kon.
Tja, te laat voor mijquote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef Reinhilde het volgende:
TE KOOP!
Indio natur met linnen, mt 6.
Sinds zara en pfau pak ik deze niet meer, dus ook deze mag weg!
Graag heb ik er nog 60 euro voor, excl. verzenden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hoofddoek?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef Macka66 het volgende:
Jojogirl, een Ellaroo is leuk voor erbij. Maar als hoofddoek zou ik eerder voor een Zara of een Indio met linnen of met hennep kiezen, vanwege de combinatie stevig en makkelijk knoopbaar en zacht.
Ik gebruik mijn korte doeken steeds meer naarmate Thomas groter wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef freecell het volgende:
Ok, kan iemand hier me het-het-hét voordeel van een korte doek uitleggen?Ik heb er niet één, maar mis hem ook nog niet bewust
Ah, ok, dank je welquote:Op maandag 4 mei 2009 21:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn korte doeken steeds meer naarmate Thomas groter wordt.
Hij wil nu meer in-en-uit de doek en dat is prettiger met 2,7 m. stof dan met 4.7, bijvoorbeeld in het park ofzo, dan sta ik niet zo met enorme einden doek te zwieren.
Daarnaast is een korte doek makkelijk mee te nemen; hoe vol je tas ook, een shortie past er altijd nog wel bij.
Ik krijg hem steviger geknoopt dan een ringsling en ben er qua knopen ook flexibeler mee dan met een RS.
Maar het is dus puur voor erbij. Met een echte shortie draag ik meestal asymetrisch (heup of een rugknoop over een schouder) en dat houd ik niet zolang vol met m'n dreumes. En met m'n maat 4 doeken kan ik eigenlijk elke knoop wel, mits ik heel strak en heel secuur knoop. Ook handig dus voor de meeneem, maar ik merk dat ik voor zulke gevallen toch sneller een maat 5 of 6 neem.
*dingdong* klantenservice voor Texquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef texelonia het volgende:
Nou het lukt nog niet echt met die lotusblomma... De schuifknoop welmaar het aanspannen...
En ik ben dan net een klein kind, als het niet snel genoeg lukt word ik boos![]()
Een probleem is dat je dan ieder type doek apart moet bespreken. De ene Didymos jacquard is de andere niet bijvoorbeeld. Geen beginnen aan!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk mis ik maar 1 ding in de wiki...
Bij elk merk doek een kort verhaaltje met ervaringen of wat voor soort doek het is.
Maar das zeker teveel gevraagd hè?
Ik vind bijvoorbeeld mijn oude Hoppediz, hoewel hij zacht is, knopen als een draak, maar wel heel stevig. En lekker warm als het buiten koud is!
De Medley Rio knoopt véél makkelijker, maar moet je wel wat zorgvuldiger knopen omdat hij anders eerder in mijn schouders snijdt. En hij is veel kleiner op te vouwen!
Ik ben heel benieuwd of anderen net zulke ervaringen hebben...
Goed puntquote:Op maandag 4 mei 2009 22:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Een probleem is dat je dan ieder type doek apart moet bespreken. De ene Didymos jacquard is de andere niet bijvoorbeeld. Geen beginnen aan!
En ik vind het ook veel leuker om dit soort eigen ervaringsverhalen in het topic te houden
Kiezen kun je hier makkelijker makenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt
Alleen het zou het kiezen makkelijker maken
quote:
Nee hoor, hier nog steeds de eerste geweven doek die ik (kocht én) pak!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Reinhilde het volgende:
*peins, peins* een ellaroo is dus meer een doek voor erbij?
Precies. Maar voor iedereen die plezier heeft in het dragen is het denk ik fijn om een stevige doek te hebben die ook gebruikt kan worden als het kind weer een stuk groter en zwaarder is geworden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ik gok dat Macka dat van die hoofddoek specifiek voor mij bedoelde omdat ik voor Isis een doek met veel steun nodig heb. Die is nl. van zichzelf iets te soepel door het Down-syndroom, vandaar een doek met veel steun.
Dat is absoluut waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Precies. Maar voor iedereen die plezier heeft in het dragen is het denk ik fijn om een stevige doek te hebben die ook gebruikt kan worden als het kind weer een stuk groter en zwaarder is geworden.
Met mijn groot denkraam heeft een shortie geen nut als hoofddoek![]()
Bedankt!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
*dingdong* klantenservice voor Tex![]()
aanspannend filmpje
avi van 10 MB. Ik was nogvan gisteren, dus waar ik aantrekken zeg bedoel ik aanspannen, maar dat snap je wel
Kijk, nu begrijp ik iets beter waarom je nog steeds zo lyrisch bent over Ellarooquote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nee hoor, hier nog steeds de eerste geweven doek die ik (kocht én) pak!Het ventje wat erin zit weegt 8 kilo nu.
Binana, absoluut! Echt 100 x mooier en fijner dan de rekbare hoppquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef Nijna het volgende:
Ik liet gisteren aan lief de Hopp rekbare doek zien, we vonden allebei de lichtblauwe wel erg mooi. Maar ik zit ook nog met de binana in mn hoofd. Weet nog niet welke kleur dan.
Wat denken jullie is doorverkooptechnisch gezien een slimmere aankoop?
Als uk dan uit de rekbare doek is wil ik misschien wel een ssc ofzo erbij. Lief begon niet eens heel hard te protesteren, dus ik denk dat het verzet begint te breken zo langzamerhand, hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |