Ah, ok, dank je welquote:Op maandag 4 mei 2009 21:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn korte doeken steeds meer naarmate Thomas groter wordt.
Hij wil nu meer in-en-uit de doek en dat is prettiger met 2,7 m. stof dan met 4.7, bijvoorbeeld in het park ofzo, dan sta ik niet zo met enorme einden doek te zwieren.
Daarnaast is een korte doek makkelijk mee te nemen; hoe vol je tas ook, een shortie past er altijd nog wel bij.
Ik krijg hem steviger geknoopt dan een ringsling en ben er qua knopen ook flexibeler mee dan met een RS.
Maar het is dus puur voor erbij. Met een echte shortie draag ik meestal asymetrisch (heup of een rugknoop over een schouder) en dat houd ik niet zolang vol met m'n dreumes. En met m'n maat 4 doeken kan ik eigenlijk elke knoop wel, mits ik heel strak en heel secuur knoop. Ook handig dus voor de meeneem, maar ik merk dat ik voor zulke gevallen toch sneller een maat 5 of 6 neem.
*dingdong* klantenservice voor Texquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef texelonia het volgende:
Nou het lukt nog niet echt met die lotusblomma... De schuifknoop welmaar het aanspannen...
En ik ben dan net een klein kind, als het niet snel genoeg lukt word ik boos![]()
Een probleem is dat je dan ieder type doek apart moet bespreken. De ene Didymos jacquard is de andere niet bijvoorbeeld. Geen beginnen aan!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef freecell het volgende:
Eigenlijk mis ik maar 1 ding in de wiki...
Bij elk merk doek een kort verhaaltje met ervaringen of wat voor soort doek het is.
Maar das zeker teveel gevraagd hè?
Ik vind bijvoorbeeld mijn oude Hoppediz, hoewel hij zacht is, knopen als een draak, maar wel heel stevig. En lekker warm als het buiten koud is!
De Medley Rio knoopt véél makkelijker, maar moet je wel wat zorgvuldiger knopen omdat hij anders eerder in mijn schouders snijdt. En hij is veel kleiner op te vouwen!
Ik ben heel benieuwd of anderen net zulke ervaringen hebben...
Goed puntquote:Op maandag 4 mei 2009 22:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Een probleem is dat je dan ieder type doek apart moet bespreken. De ene Didymos jacquard is de andere niet bijvoorbeeld. Geen beginnen aan!
En ik vind het ook veel leuker om dit soort eigen ervaringsverhalen in het topic te houden
Kiezen kun je hier makkelijker makenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt
Alleen het zou het kiezen makkelijker maken
quote:
Nee hoor, hier nog steeds de eerste geweven doek die ik (kocht én) pak!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Reinhilde het volgende:
*peins, peins* een ellaroo is dus meer een doek voor erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |