Die beide audi's zijn roze 'bestickerd'. Dus de echte kleur zal een normale kleur zijn. Dunno of die Enzo echt roze is. Vermoedelijk ook bestickerd.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:01 schreef WalkingDisaster het volgende:
Haalde gister een roze Suzuki Swift in (nieuwe type) stond hem niet eens heel verkeerd
Kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las over het "Swift"-gedeelte heen
Inderdaad, als het zo lichtroze is is het wel mooiquote:Op zondag 3 mei 2009 08:52 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Sjonnie moet je kijken wat een geile wijven.
Niks mis met een roze Yank.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is wel een beetje een [ [url=aan het worden
Ik denk inderdaad ook dat we een winnaar hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gayer zal het niet worden.
de tering, wat 'n gedrochtquote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gayer zal het niet worden.
Tis wel een FH660.. Truckje met 660PKquote:Op maandag 4 mei 2009 14:07 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, zo kan ie wel weer even wat mij betreft, krijg een beetje last van mijn ogen!..
Jij bent niet goed wijs.....quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Marloes het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)ch-met-feminine-side
Jawel hoor! Al vind ik de witte ook wel heel leuk...quote:
Die zag ik laatste geloof ik ook allemaal staan in oosterhout bij CEFO of hoe dat daar heet:Pquote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Nero22 het volgende:
KICK!
Iemand een Fiat 500 Rosa besteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:16 schreef Klonk het volgende:
ik krijg trouwens enorme zin in dubbelvla, vooral door die laatste foto
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:16 schreef Klonk het volgende:
ik krijg trouwens enorme zin in dubbelvla, vooral door die laatste foto
Wel eens een rollerroze Dyane gezien, icm met het vrouwelijk schoon erin stond het nog best goed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:31 schreef V.en.A het volgende:
Er mist nog de Citroen Dyane in twotone roze/zwart. Google heeft 'm alleen niet en ik gaf het op.
Dat is alleen maar omdat ALLES leuk is vergeleken bij Almerequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Marloes het volgende:
Gister in Almere voor 't eerst een fiat 500 rosa in 't echt gezien, en wat is ie leuk
VET! Die zag ik ook, bij de sportschool hequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Marloes het volgende:
Gister in Almere voor 't eerst een fiat 500 rosa in 't echt gezien, en wat is ie leuk
Ik kwam 'm tegen in Almere Haven toen ik uit de appie kwam lopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:56 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
VET! Die zag ik ook, bij de sportschool he
hij staat hier ook in het dorp, en ook al zou ik er als man niet in gezien willen worden hij is gewoon fucking geniaal in dat knalrozequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Marloes het volgende:
Moet eigenlijk ook een roze transportwagending (hoe heet zo'n ding uberhaupt) bijquote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Nero22 het volgende:
KICK!
Iemand een Fiat 500 Rosa besteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heuj, das in Maastrichtquote:
Autotransporter...quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Nexie het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook een roze transportwagending (hoe heet zo'n ding uberhaupt) bij
Wat is hetquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Aarschbaard het volgende:
Laatst nog even vanuit Klazienaveen naar Emmen gereden om deze te bekijken als eventueel alternatief voor mijn Aygo![]()
[ afbeelding ]
Waar staat dat dingetje precies te koop, ik kan hem online niet zo snel terug vindenquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Aarschbaard het volgende:
Laatst nog even vanuit Klazienaveen naar Emmen gereden om deze te bekijken als eventueel alternatief voor mijn Aygo![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |