Vorige keer duurde het zo lang voor nieuw topic er kwam, dus wou ik er wat snelheid inbrengenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Kinga het volgende:
Uhh, schakel net in, waarom moeten ze al slapen?
quote:Vrijdag 1 mei 21:32
Na vijf dagen van redelijke leefomstandigheden vinden jullie het nu tijd voor een hardere aanpak (91% voor 8% tegen).
De overlevers weten uiteraard nog van niets, rond 22:30 zullen wij de verlichting uitschakelen en de Overlevers verzoeken te gaan slapen om zich zo voor te bereiden op een drukke dag.
Rond 0:30 zullen wij beginnen met het veroorzaken van onrust en zal er een opdracht in de bunker verschijnen waarbij het uiterste van de Overlevers zal worden gevraagd.
Zullen de Overlevers deze opdracht succesvol afronden?
Meer nieuws volgt!
Denk niet dat er iets gaat gebeuren vannacht, maar je weet maar nooitquote:
quote:
Lichaamstaal is toch veelbelovendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Denk niet dat er iets gaat gebeuren vannacht, maar je weet maar nooit
Jeroen zoekt contact en Eline gaat er op in.. Nu nog iets dichter bij elkaar.quote:
De Graaf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe heet de burgemeester van Wezelllll ??...........................
Jeroen is slimmerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
alleen eline is naief genoeg ombij jeroen te willen liggen !![]()
quote:
Ja tuurlijk !!! En de next enz...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat denken jullie...zouden Jeroen en Eline wat krijgen met elkaar?
Jeroen heeft al een vriendin, dus denk niet dat het een relatie wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Én zelfs een kind!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jeroen heeft al een vriendin, dus denk niet dat het een relatie wordt.
D'r zus liet zich ook gemakkelijk inpakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bedoelde geen relatie, maar eigenlijk gewoon sexquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan kan er nog wel eentje bijquote:
Da's ook een relatiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoelde geen relatie, maar eigenlijk gewoon sex
Ik zal cappen bij ut levenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef Dementor het volgende:
Willen jullie 's nachts lekker veel caps maken?
Hidiho kun je de boel op video vastleggen?
Ik zal cappen en eventueel video's maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef Dementor het volgende:
Willen jullie 's nachts lekker veel caps maken?
Hidiho kun je de boel op video vastleggen?
quote:
Van de apple.com sitequote:Mobiel netwerk en draadloze voorzieningen:
* UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz)
* GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
* Wi-Fi (802.11b/g)
* Bluetooth 2.0 + EDR
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik slaap ook meestal zonder kleren, maar niet als er anderen bij zijn nee
Jeroen noemde Amber gisteren bij de sprinkhanen eten "zijn" vrouw" en wilde perse achter haar staan om haar te steunen dus snap het eff niet of ie nu Dido,ehhh Eline leuker vind dan Amberquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Edit: Raar dat ze het op hun eigen site fout hebben danquote:
ow, okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Oké, foute formulering. Niet in deze setting iig.
Het ligt een beetje in het middenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Edit: Raar dat ze het op hun eigen site fout hebben dan![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Het ligt een beetje in het midden
Hij heeft wel een bluetooth voor in de carkit, maar niet voor onderling data overdracht
Eindelijk duidelijkheid, nu lig ik vannacht niet meer wakkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef FuTilE het volgende:
De iPhone/iPod touch hebben wel de juiste chip ingebouwd voor Bluetooth, maar die wordt nu nog gebruikt voor andere functionaliteit. Met nieuwe firmware zou het wel mogelijk moeten zijn om het op termijn te kunnen gebruiken [/OT]
Pret met Peter in bedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Rainesz het volgende:
Enige wat jammer is van Peter is dat hij loskomt als iedereen naar bed gaat
Of je geeft 'm op als vermistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien moet ie ook maar aanbellen bij oude mensen en dan naar huis worden gebracht
Ik denk eerder dat die geil is, maar mannen zien daar toch weinig verschil tussenquote:
een naderende exit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Rainesz het volgende:
Bobby hoort wat...
ik zit hier net een minuut geleden precies hetzelfde te bedenkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
miss hebben ze wel een tunnel gegraven onder die kist en komt bart zo uit die kist
Post het ook even in het streamverslagen topic als je wiltquote:
Zijn er ook caps gemaakt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Breaking nieuws, iemand hoest.
Kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die geil is, maar mannen zien daar toch weinig verschil tussen
whehehehe oeh eng als streamers hetzelfde gaan denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik zit hier net een minuut geleden precies hetzelfde te bedenken
Ik ga proberen wat verslagen te schrijven jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:31 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Doen jullie ook af en toe een verslagje schrijven in het streamverslagentopic?
Veel plezier voor de mensen die vannacht wakker gaan blijven.
Hier heb ik nog geen antwoord op gezien, dus ik gok maar dat het 0:30u isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef D. het volgende:
Kan de redactie een exacte tijd aangeven, dan weet ik hoelaat ik me weer kan melden
Het slapen gaan is wel wat uitgelopen, dus ik denk (en hoop) misschien nog wel wat later.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hier heb ik nog geen antwoord op gezien, dus ik gok maar dat het 0:30u is
wahahahha dat denk ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
miss hebben ze wel een tunnel gegraven onder die kist en komt bart zo uit die kist
omdat ze wat hoortquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:34 schreef Rijpie het volgende:
Zou Marielin weten wat er gaat komen? waarom gaat ze niet gewoon slapen
Denk nu wel iets later aangezien ze net pas de ogen dicht deden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hier heb ik nog geen antwoord op gezien, dus ik gok maar dat het 0:30u is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |