Kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die geil is, maar mannen zien daar toch weinig verschil tussen
whehehehe oeh eng als streamers hetzelfde gaan denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik zit hier net een minuut geleden precies hetzelfde te bedenken
Ik ga proberen wat verslagen te schrijven jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:31 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Doen jullie ook af en toe een verslagje schrijven in het streamverslagentopic?
Veel plezier voor de mensen die vannacht wakker gaan blijven.
Hier heb ik nog geen antwoord op gezien, dus ik gok maar dat het 0:30u isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:20 schreef D. het volgende:
Kan de redactie een exacte tijd aangeven, dan weet ik hoelaat ik me weer kan melden
Het slapen gaan is wel wat uitgelopen, dus ik denk (en hoop) misschien nog wel wat later.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hier heb ik nog geen antwoord op gezien, dus ik gok maar dat het 0:30u is
wahahahha dat denk ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
miss hebben ze wel een tunnel gegraven onder die kist en komt bart zo uit die kist
omdat ze wat hoortquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:34 schreef Rijpie het volgende:
Zou Marielin weten wat er gaat komen? waarom gaat ze niet gewoon slapen
Denk nu wel iets later aangezien ze net pas de ogen dicht deden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hier heb ik nog geen antwoord op gezien, dus ik gok maar dat het 0:30u is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |