ja dat gebeurd wel vaker dat mensen later aan hun verwondingen bezwijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok de dader heeft "wat" gezegd, dat is al iets heel anders.
[..]
Dus eerst kon die gewonde man nog hele volzinnen uitspreken en daarna was hij hersendood?
Voor mij blijft het toch weer een verkoop praatje van de media.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:18 schreef snowgoon het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)handelde-bewust.html
[..]
Bezwijken aan je verwondingen is wel iets heel anders dan eerst een bekentenis afleggen en daarna hersendood raken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:19 schreef snowgoon het volgende:
[..]
ja dat gebeurd wel vaker dat mensen later aan hun verwondingen bezwijken.
De 2 laatste slachtoffers waren ook niet meteen dood.
natuurlijk is dat niet onmogelijk maar de kans dat het lukt is simpelweg erg klein!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Een kleine scheur in de tank zelf of in een leiding is al zeer gevaarlijk. En als ik het me goed herinner zag ik één of twee maanden terug nog een bericht over een ontplofte LPG-tank.
-edit: Twee zwaargewonden na ontploffende LPG tank op A13
Tenzij jij een doktersverklaring af kunt leggen hierover, zie ik geen reden om aan de verklaring van het OM te twijfelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bezwijken aan je verwondingen is wel iets heel anders dan eerst een bekentenis afleggen en daarna hersendood raken.
Het fragment van dit gesprek is gewoon op tv geweest!quote:
Iemand die hersendood is kan gewoon na schokken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tenzij jij een doktersverklaring af kunt leggen hierover, zie ik geen reden om aan de verklaring van het OM te twijfelen.
Ik en vele anderen hebben de dader nog met zijn handen zien bewegen na de botsing. En dat was ook zo'n manier alsof die wat uitlegde. Met je handen bewegen is ook wat lastig als je al hersendood bent.
1 of andere journalist beweert een gesprek opgevangen te hebben en laat het nou net de journalistiek zijn die er belang bij hebben dat het geen ongeluk is, want een ongeluk verkoopt niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het fragment van dit gesprek is gewoon op tv geweest!
Aan de bewegingen van de dader is duidelijk te zien dat het geen schokken waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iemand die hersendood is kan gewoon na schokken.
En ik weet niet of jij wel eens hele erge pijn hebt gehad, maar op dat soort momenten kan jij niet logisch nadenken en ga jij niet even wat vertellen, maar wil je gewoon hulp/morfine.
En ik heb nog geen verklaring van het OM gezien.
Ga dan lekker slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef -jos- het volgende:
snowgoon ik wordt wel een beetje moe van jou, we weten nu wel dat je heilig in het OM geloofd.
Diezelfde journalistiek heeft gemeld dat de man hersendood is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
1 of andere journalist beweert een gesprek opgevangen te hebben en laat het nou net de journalistiek zijn die er belang bij hebben dat het geen ongeluk is, want een ongeluk verkoopt niet.
Dus ik wacht liever gewoon even op de feiten.
Laat die bewegende beelden dan eens zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:31 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Aan de bewegingen van de dader is duidelijk te zien dat het geen schokken waren.
1 of ander vaag kranten artikel in 1 of ander wegwerpkrantje ja.quote:Ik heb jou een krantenartikel over de verklaring van de hoofdofficier van justitie laten zien. Lijkt mij genoeg.
Dit is gewoon door RTL nieuws vermeld en later ook op de NOS.quote:Kom jij maar eens met een verklaring dat die man meteen na de crash hersendood was.
Want dat pas 's avonds gemeld door dezelfde media die jij eerst niet, maar in dit geval wel vertrouwd.
http://player.omroep.nl/?aflID=9395778quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laat die bewegende beelden dan eens zien.
RTL en de NOS hebben ook gemeld dat de dader heeft gesproken met de politie, maar dan ineens geloof je de NOS en RTL niet meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laat die bewegende beelden dan eens zien.
[..]
1 of ander vaag kranten artikel in 1 of ander wegwerpkrantje ja.![]()
[..]
Dit is gewoon door RTL nieuws vermeld en later ook op de NOS.
Ik zit mijn hele arm beurs te knijpen, maar dat zorgt er toch echt niet voor dat mijn handen ineens omhoog gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=9395778
Zoals al meerdere keren gezegd denk ik dat de politieman op dat moment in zijn arm knijpt om te kijken of hij nog leeft.
http://www.nos.nl/nosjour(...)persconferentie.htmlquote:De actie van de man die in Apeldoorn op de menigte inreed, was gericht tegen de koninklijke familie. De dader zei dat tegen de politie toen hij uit zijn auto werd gehaald, vlak nadat hij tegen het monument De Naald was gebotst.
Dat was dus WEL het geval met 911.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Precies. Als je als cameraman een auto volgt, ga je er niet vanuit dat die botst dus draai je met de camera mee alsof die gewoon doorrijd.
Het zou pas opvallend zijn als die camera een prachtig shot maakt en mooi inzoemt op de dader.
Op RTL heb ik het ze niet horen zeggen. Ik weet verder niet wat ik moet geloven, want de ervaring leert dat media in dit soort situaties een hoop onzin verkopen, ik weet wel dat als iemand een keiharde botsing maakt en dus heel veel pijn heeft, tijdelijk zo erg in de war is dat diegene niet in staat is om een bekentenis te doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef snowgoon het volgende:
[..]
RTL en de NOS hebben ook gemeld dat de dader heeft gesproken met de politie, maar dan ineens geloof je de NOS en RTL niet meer.
Apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |