abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68576502
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:22 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Die camera draait gewoon verder in de richting als dat hij van plan was.
Precies. Als je als cameraman een auto volgt, ga je er niet vanuit dat die botst dus draai je met de camera mee alsof die gewoon doorrijd.
Het zou pas opvallend zijn als die camera een prachtig shot maakt en mooi inzoemt op de dader.
pi_68576506
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:17 schreef -jos- het volgende:
Ik kijk net het filmpje nog eens terug, wel vreemd dat je tijdens de crash de dader net, en dan ook echt net niet in beeld krijgt:

http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer

Waarom draait de camera weg??
Misschien omdat hij dacht dat de auto sneller ging en hij de camera net wat te snel bewoog
Misschien omdat het live werd uitgezonden en het schokkende beelden zouden worden

Zoveel redenen..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:26:01 #23
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_68576591
Is maar goed dat de cameraman geen parkinson heeft, dan hadden we pas écht schokkende beelden.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:26:52 #24
132191 -jos-
Money=Power
pi_68576630
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Bonger1911 het volgende:

[..]

Misschien omdat hij dacht dat de auto sneller ging en hij de camera net wat te snel bewoog
Misschien omdat het live werd uitgezonden en het schokkende beelden zouden worden

Zoveel redenen..
Je weet het niet inderdaad. Maar ik denk ik zeg het even...

Hoeven mensen me niet gelijk voor conspiracy nut uit te maken
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 23:29:23 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68576746
Eh ja... WIJ weten het wel hoor

Dat zo'n basketcase nu weer uit Rotterdam moet komen.
pi_68576801
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef -jos- het volgende:

[..]

Je weet het niet inderdaad. Maar ik denk ik zeg het even...

Hoeven mensen me niet gelijk voor conspiracy nut uit te maken
Dan moet je ook niet zulke domme verdachtmakingen doen en niet krampachtig vast blijven houden aan die ene fotograaf die de dader 2 seconden heeft gezien.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:40:22 #27
132191 -jos-
Money=Power
pi_68577261
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zulke domme verdachtmakingen doen en niet krampachtig vast blijven houden aan die ene fotograaf die de dader 2 seconden heeft gezien.
Minstens 2 fotografen, 1 fok oogetuige (al toen die het publiek aanreed) en meerdere foto's waaruit duideijk blijtk dat de dader minstens buiten bewustzijn is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 23:43:27 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68577398
Ow een FOK! ooggetuige die in die 3 seconden dat die auto met 80km/uur van links naar rechts door zijn blikveld heen schoot terwijl van alle kanten de slachtoffers al bloedend weer uit de lucht voor zijn voeten tuimelde precies kon zien dat de bestuurder bewusteloos was.....

Ja... dat veranderd de zaak. De media liegt! Nu nog een motief verzinnen....
pi_68577503
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:40 schreef -jos- het volgende:

[..]

Minstens 2 fotografen, 1 fok oogetuige (al toen die het publiek aanreed) en meerdere foto's waaruit duideijk blijtk dat de dader minstens buiten bewustzijn is.
Toen die het publiek aanreed. Dus hij reed met een km of 60 langs die Fok!er. ja dat is een goede basis voor een betrouwbare getuigenis.

En hoe kun je in godsnaam aan een foto zien dat iemand buiten westen is? Een foto is 1 plaatje van een situatie. 1/125 van een seconde.

Maar blijf gerust de live beelden en de politie compleet negeren. Dat maakt je zeer overtuigend.
pi_68577762
Overigens is het nog maar de vraag of die Fok!er in Apeldoorn en bij de crash is geweest. Ik kan er in ieder geval geen enkele aanwijzing voor vinden in drDentz zijn posts.

Strohalmen weer. Typisch complotdenkers gedrag.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:01:26 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68577976
Hoewel het allemaal best verdacht is ben ik zelf niet zo van de conspiracy's. Want wie heeft hier belang bij?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:01:50 #32
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68577988
Bewoog die man echt zelf zijn hand/arm of hield die agent hem daar vast en leek hij daardoor te bewegen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_68578084
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef deedeetee het volgende:
Bewoog die man echt zelf zijn hand/arm of hield die agent hem daar vast en leek hij daardoor te bewegen ?
Die agent hield het hoofd van de dader stabiel. Dat doe je doorgaans met 2 handen, anders kun je het niet stabiel houden.
Dus tenzijn die agent een reptilian met meerdere armen was, bewoog de man zelf zijn handen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:09:18 #34
132191 -jos-
Money=Power
pi_68578251
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Die agent hield het hoofd van de dader stabiel. Dat doe je doorgaans met 2 handen, anders kun je het niet stabiel houden.
Dus tenzijn die agent een reptilian met meerdere armen was, bewoog de man zelf zijn handen.
Jij bazelt dus ook maar wat in het rond he:

http://www.daylife.com/photo/00og3LTdk60Qc?q=Dutch+Royal

pi_68578385
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef -jos- het volgende:

[..]

Jij bazelt dus ook maar wat in het rond he:

http://www.daylife.com/photo/00og3LTdk60Qc?q=Dutch+Royal

Was dat exact op hetzelfde moment als dat stukje wat vanavond in het journaal was?

En ga je nog een keer uitleggen waarom je die bewegende beelden compleet negeert of zet je jezelf steeds meer voor schut door vast te blijven houden aan die 2 fotograven die 2 seconden bij de auto zijn geweest en een Fok!er, waarvan niet zeker is dat die in Apeldoorn was, die volgens jou zegt dat die de man in de auto voorbij heeft zien rasen en toen al bewusteloos was.

Wat dat betreft neemt geen enkel weldenkend mens jou nog serieus.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:22:07 #36
132191 -jos-
Money=Power
pi_68578632
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Was dat exact op hetzelfde moment als dat stukje wat vanavond in het journaal was?
Waarschijnlijk niet want er staat een of andere zwarte bus achter.
quote:
En ga je nog een keer uitleggen waarom je die bewegende beelden compleet negeert of zet je jezelf steeds meer voor schut door vast te blijven houden aan die 2 fotograven die 2 seconden bij de auto zijn geweest en een Fok!er, waarvan niet zeker is dat die in Apeldoorn was, die volgens jou zegt dat die de man in de auto voorbij heeft zien rasen en toen al bewusteloos was.
Die bewegende beelden zeggen niks want het kan makkelijk zo zijn dat die agent in zijn armen knijpt om te kijken of hij nog tekenen van leven vertoond.
quote:
Wat dat betreft neemt geen enkel weldenkend mens jou nog serieus.
Jouw mening is niet de mening van iedereen en mijn mening ook niet. Gelukkig maar.
pi_68579035
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef -jos- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet want er staat een of andere zwarte bus achter.
[..]

Die bewegende beelden zeggen niks want het kan makkelijk zo zijn dat die agent in zijn armen knijpt om te kijken of hij nog tekenen van leven vertoond.
[..]

Jouw mening is niet de mening van iedereen en mijn mening ook niet. Gelukkig maar.
Dus die foto doet niks af aan mijn bewering.
Leg eens uit, waarom zegt een foto wel wat over het wel of niet bewustzijn van iemand en bewegende beelden niks?

Het is geen mening dat jij jezelf voor schut zet, het is gewoon een feit.
Als je een foto overtuigender vind dan bewegende beelden, een Fok! users die waarschijnlijk niet in Apeldoorn is geweest als getuige gaat gebruiken en mensen die 2 seconden bij de auto zijn geweest betrouwbaarder vind dan diverse agenten die een tijd bij die man zijn geweest, dan kom je niet bepaald snugger over.

Tenzij je een briljante uitleg hebt hoe het kan dat als je iemand in de armen knijpt dan zijn hand dan gaat bewegen. Volgens mij is dat anatomisch gezien niet mogelijk. Maar hey, jij bazelt natuurlijk niet zomaar wat in de rondte he
pi_68579239
Die agent moet de laatste aanwijzing van de TomTom hebben gehoord voordat de accu van de Swift het begaf. 'Na de volgende bushalte naar rechts', zoiets.

Het lijkt mij namelijk zeer sterk dat die vent ook nog maar 1 woord heeft gezegd. De media zal hier niet over liegen, maar wie weet heeft de politie of het OM er belang bij, wie zal het zeggen.

Het boeit ook niet. Als dit geen gerichte poging was om de koninklijke familie te raken, wat was het dan wel?
Big dick.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:46:15 #39
132191 -jos-
Money=Power
pi_68579445
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dus die foto doet niks af aan mijn bewering.
Leg eens uit, waarom zegt een foto wel wat over het wel of niet bewustzijn van iemand en bewegende beelden niks?

Het is geen mening dat jij jezelf voor schut zet, het is gewoon een feit.
Als je een foto overtuigender vind dan bewegende beelden, een Fok! users die waarschijnlijk niet in Apeldoorn is geweest als getuige gaat gebruiken en mensen die 2 seconden bij de auto zijn geweest betrouwbaarder vind dan diverse agenten die een tijd bij die man zijn geweest, dan kom je niet bepaald snugger over.

Tenzij je een briljante uitleg hebt hoe het kan dat als je iemand in de armen knijpt dan zijn hand dan gaat bewegen. Volgens mij is dat anatomisch gezien niet mogelijk. Maar hey, jij bazelt natuurlijk niet zomaar wat in de rondte he
Ik heb duidelijk genoeg aannemlijk gemaakt met behulp van beelden dat de dader in bewusteloze toestand verkeerde. Het is dus niet gek om te twijfelen aan de verklaring van de dader zoals die in de media is gepubliceerd. Als je nog meer bashverhalen hebt open je maar een eigen topic.
pi_68579508
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef HassieBassie het volgende:
Die agent moet de laatste aanwijzing van de TomTom hebben gehoord voordat de accu van de Swift het begaf. 'Na de volgende bushalte naar rechts', zoiets.

Het lijkt mij namelijk zeer sterk dat die vent ook nog maar 1 woord heeft gezegd. De media zal hier niet over liegen, maar wie weet heeft de politie of het OM er belang bij, wie zal het zeggen.

Het boeit ook niet. Als dit geen gerichte poging was om de koninklijke familie te raken, wat was het dan wel?
Speculeer eens welk belang dat dan zou zijn. Ik ben benieuwd.
Waarom zouden ze over zoiets gaan liegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')