De 'Skibox' klopte gewoon niet.quote:
Valt die even flink door de mand.quote:Marty was nog in de veronderstelling dat een Zeeuwse Lion's City CNG
Overgeplakt en overduidelijk een haastklus.quote:overgespoten c.q. overbeplakt was in de XX-kleuren.
Daar had ik het niet overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok dat Solaris ook gretig gebruik maakt van Ventura.
De site van Qbuzz zelf geeft nu antwoord: Voor uitvoering van de concessie worden 350 nieuwe bussen aangeschaft van het merk Mercedes en MAN.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gokt dat t wat gelede citaro's worden.. of wat Lions city ( al dan niet geleed)
Da's een verkeerde, hufter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gelderlander.n(...)and-in-Groesbeek.ece
Weer één minder![]()
Nee maar. Ze laten hier ook maar van alles toe, hè.quote:
Joh, stond dat er allemaal op dan? Op die bussen?quote:Er reden namelijk bij de 24h van de Nurburgring ex-Connexxion-geledebussen uit Almere
En daarom kun jij ook hier posten, da's overduidelijk.quote:als pendelbussen rond van en naar kijkplaatsen.
Van die "ex-Connexxion-geledebussen, uit Almere ".quote:Jammer genoeg geen foto's van.
Kom ze maar halen, met de vernieuwing van de concessie zullen ze toch wel weggaan volgend jaarquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok dat Solaris ook gretig gebruik maakt van Ventura.
24h van de ringquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef r8ality het volgende:
Ik kan hier ook posten. Er reden namelijk bij de 24h van de Nurburgring ex-Connexxion-geledebussen uit Almere als pendelbussen rond van en naar kijkplaatsen. Jammer genoeg geen foto's van
.
Dat zijn die B93's met die 2x3 ronde koplampen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:01 schreef BeefRWijker het volgende:
Van die "ex-Connexxion-geledebussen, uit Almere ".
Mijn 80xx, wat doe je!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gelderlander.n(...)and-in-Groesbeek.ece
Weer één minder
Zo daar is nog een hele capaciteit mensen voor nodig om dat ding van z'n plaats te krijgen. :-)quote:
De eerste bussen hebben een ZZ-kenteken. De rest een kenteken dat begint met een Bquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben al die dubbelegelede's i Utrecht nu een ZZ-kenteken? of een regulier met B beginnend kenteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |