Yep, alsof ze bij de spuiterij onder de verfspuit vandaan getrokken waren.quote:
Leg je er toch even 'de vinger' overheen als je de eerste braakneigingen voelt opkomenquote:En had je voor die laatste foto 'dat ding' rechts niet weg kunnen soepen?
Was het één van deze? Deze bussen zijn van Delta Tours in Wapenveld.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu zag een knal rooie dubbeldekkertmet de deur aan de linkerkant!
iemand al een idee welke ik bedoel?
En zulke prachtige stickers ook, hè. Heb jij die er op geplakt, Alex.quote:
Die bussen zijn ook voor Dubai dan, hè?quote:
Nee, sorry, ik werk niet op de productie-afdelingquote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En zulke prachtige stickers ook, hè. Heb jij die er op geplakt, Alex.
Mooi hoor, goed gedaan jochie
Ik denk dat ie 't allegaartje aan kleuren rood bedoelde.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die bussen zijn ook voor Dubai dan, hè?
Viel me ook net op bij vergelijking met eerdere Citeas. En blijkbaar beviel de geïntegreerde filmkast ook niet zo.quote:Anderzijds vind ik het vreemd waarom de voordeur slechts enkelvoudig is uitgevoerd.
Misschien zij ze 'op de centen'.quote:Ik hoop dat er in Dubai een 'open instap'-methode bestaat, anders worden de laadtijden wel ongezond lang.
nee helaasquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was het één van deze? Deze bussen zijn van Delta Tours in Wapenveld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:23 schreef marcel.nl het volgende:
De overstap van tram op bus sluit altijd naadloos op elkaar aan bij RET. Soms wat te naadloos. Ik ben blij dat de controle snel ter plaatse was, dan kon men tenminste direct controleren of iedereen wel ingechecked was met zijn ov-skimkaart.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:23 schreef marcel.nl het volgende:
De overstap van tram op bus sluit altijd naadloos op elkaar aan bij RET. Soms wat te naadloos. Ik ben blij dat de controle snel ter plaatse was, dan kon men tenminste direct controleren of iedereen wel ingechecked was met zijn ov-skimkaart.
Coulant welquote:Op donderdag 28 mei 2009 03:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rijdt niet in opdracht van Connexxion.
Arriva normaliter ook niet. Wat niet is ....quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[.TCR.]
Rijdt niet in opdracht van Connexxion.
Gefeliciteerd Rob en Leon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef JeePee83 het volgende:
Qbuzz heeft de concessie GD gewonnen.Arriva Tour de HOV concessie.
Dan heb je heel goed opgelet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:20 schreef BeefRWijker het volgende:
Blijkens OViB vandaag rijdt de MAN Lion's City ex Demo ex Femke Aardgasbus nu in Utrecht als Connexxion 3150.
Jawel !quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef JeePee83 het volgende:
Voor de bussen die voor 2003 instroomden zal het ongetwijfeld einde verhaal zijn, andere bussen zullen ergens anders een tweede leven rijden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Jawel !
Ik ben heel benieuwd met wat voor materiaal Qbuzz hier in 't noorden zal gaan rijden.
En wat betreft al dat arriva materiaal ?? Zo oud is het allemaal nog niet, dat wordt nog wat.
GD? HOV?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:52 schreef JeePee83 het volgende:
Eigenlijk GGD: Groningen Stad, Groningen Streek en Drenthe.quote:
Qbuzzquote:
Nope.quote:
Oftewel heel Groningen en Drenthe, dus GD.quote:Groningen Stad, Groningen Streek en Drenthe.
Oftewel Hoogwaardig Openbaar Vervoer (een overigens nogal rekbaar begrip)quote:Met HOV-lijnen worden deQ-Liners bedoeld.
Had je anders verwachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
http://www.arriva.casfiles.net/
(Ook hier lid toevallig. Enkele leden gedragen zich wel als zeer slechte verliezers.![]()
)
neequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je anders verwacht![]()
Arriva is daar heilig
ik denk wel meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey wacht eens even... 400 nieuwe bussen he? dat zijn toch minstens 1200 deuren
Mja, waarschijnlijk bestellen ze nauwelijks tot geen Ramba's of Citea'squote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey wacht eens even... 400 nieuwe bussen he? dat zijn toch minstens 1200 deuren
Ja, en? VDL is niet de enige klant van Ventura, 80% van de omzet komt uit exportquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk bestellen ze nauwelijks tot geen Ramba's of Citea's
Ook voor het Turkse schroot?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en? VDL is niet de enige klant van Ventura, 80% van de omzet komt uit export
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |