Discriminatiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Shitney het volgende:
Beetje jammer dat Jamal hier altijd alleen maar afgebrand wordt vanwege zijn afkomst.
Jeetje jij bent een bijdehandjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan niet als er 3 doorgaan...tellen...moeilijk...
Staat zij dan op de voorkant van de cd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had er wel van gehoord maar wist niet dat ik er ook een single van had
Good Things End - I Know is op dat label uitgekomen.
Geloof me. Dit heeft niets met zijn afkomst te maken. Kun je nagaan! En dat op fok!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Shitney het volgende:
Beetje jammer dat Jamal hier altijd alleen maar afgebrand wordt vanwege zijn afkomst.
Er mogen maar 3 doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er geheel toevallig van elke groep één doorgaat.
Van wie heb jij PM's dan?? Of denk je dat ik jou ga bedreigen??............ Never!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft nu wel beter weer hoe divers je kunt zijn.
Ps: ik moet het waarschijnlijk snel veranderen voordat de vragende pm's veranderen naar bedreigingen omdat ik jouw eer en reputatie nu aantast![]()
![]()
Die komt er echt wel. De jury is laaiend enthousiast over hem, hij is beschaafd, rete-enthousiast, piepjong en verschrikkelijk muzikaal. En hij heeft meer podiumcapaciteiten dan alle X-factor en Idols winaars bij elkaar, want tot nu toe zijn er alleen maar houten klazen uit dit soort wedstrijdjes gekomen. Van die Hesters, kleurloze a-ritmische saaie typetjes. Met Jamal kan je tenminste een show opzetten. Dus reken maar dat er genoeg producenten zullen zijn die niet kunnen wachten om met hem de studio in te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En we hebben straks ook nooit meer gehoord van Jamal.
Niet het lef om de pre-edit te laten staan?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blanken die zich daar zo nodig druk om moeten maken![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef MissJ het volgende:
van mij mogen Jamal, Lisa en Rachel naar de finale
Al die aap-vergelijkingen die ik elke week moet lezen zijn zeker omdat hij zulke mooie blonde haren heeft, wou je zeggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geloof me. Dit heeft niets met zijn afkomst te maken. Kun je nagaan! En dat op fok!
Inderdaad. Nathalie was echt een houten klaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef Shitney het volgende:
[..]
Die komt er echt wel. De jury is laaiend enthousiast over hem, hij is beschaafd, rete-enthousiast, piepjong en verschrikkelijk muzikaal. En hij heeft meer podiumcapaciteiten dan alle X-factor en Idols winaars bij elkaar, want tot nu toe zijn er alleen maar houten klazen uit dit soort wedstrijdjes gekomen. Van die Hesters, kleurloze a-ritmische saaie typetjes. Met Jamal kan je tenminste een show opzetten. Dus reken maar dat er genoeg producenten zullen zijn die niet kunnen wachten om met hem de studio in te gaan.
Van mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Van wie heb jij PM's dan?? Of denk je dat ik jou ga bedreigen??............ Never!!![]()
Alsof de pre-edit heel anders wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet het lef om de pre-edit te laten staan?!
En Shining doe eens heel gauw eens iets aan je smaak, Roan zong kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |