quote:
Anders klinkt het niet zo goed als metquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Waarom heb je daar bass bij nodig?! Het gaat helemaal nergens over
fokking geniaal tochquote:
Ik haal er nauwelijks een bass uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Anders klinkt het niet zo goed als met
Met bass klinkt het duizend keer beterquote:
Ja idd, fokking geniale "muziek"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:31 schreef Nikmans het volgende:
Dubstep
Benga, Skream, Antiserum noem maar op
De ramen trillen eruit
I'm in.quote:
Dit nummer vind ik eigenlijk maar kutquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef BELASTING het volgende:
Kijk.. hier kun je wél je bass uithalen.
Niet dat gare dubstep.
Maar daar zit al bass in zonder dat je volume vol open moet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik eigenlijk maar kut
heb je liever 4/8 uur?quote:
whehehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef TallMan het volgende:
Worden kinderen tegenwoordig echt zo ongelofelijk egoistisch opgevoed, of zit er tegenwoordig iets in het eten dat ze zo debiel maakt?
Die knalt er idd heerlijk inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:38 schreef Nikmans het volgende:
Ganja white night
Zieker en smeriger dan dit wordt het niet
En terecht dat ze begon te zeiken. Mensen die hun muziek hardop laten horen in het OVquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Gisteren onderweg met Koninginnedag in de trein hadden we wat dubstep op staan begint 1 wijf te zeiken
Ik zo tegen maatje: ik heb ook nog wel wat speedcore anders
BF 1942quote:
Eensch, ook al is het geniale muziek (iedereen vindt zijn favoriete muziek geniaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En terecht dat ze begon te zeiken. Mensen die hun muziek hardop laten horen in het OV![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En dubstep is voor mietjes. Kan wel hardere muziek vinden.
Het was Koninginnedag!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En terecht dat ze begon te zeiken. Mensen die hun muziek hardop laten horen in het OV![]()
Muziek van evenredige vetheid is vetter als het harder isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ookmaar dat maakt niet uit want harder wil niet persé zeggen vetter
Yeah niks mis met een beetje geweld, alleen hoeft dat niet persé altijd beter te zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Muziek van evenredige vetheid is vetter als het harder isimo dan
Ach zolang het door beukt, kraakt en piept is het goed
Zie het als hoe vetter hoe harder. Dus hoe harder hoe beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ookmaar dat maakt niet uit want harder wil niet persé zeggen vetter
Hier heb je een toegiftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef JanusAnus het volgende:
Ik kende dit niet, maar ik vind het wel wat hebben. Als een soort achtergrond bij het spacen ofzo...
en er zit méér bas en méér inhoud in dan in die twee uur dubstep.quote:
Waarom zijn er altijd sukkels die moeten bewijzen dat ze een 'betere' muzieksmaak hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
en er zit méér bas en méér inhoud in dan in die twee uur dubstep.
Is dit ook dubstep?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
en er zit méér bas en méér inhoud in dan in die twee uur dubstep.
Inderdaad. TS wacht maar tot ie oud genoeg is om op zichzelf te gaan wonen....quote:
Dan had je het niet in [KLB] moeten openen... hier wordt GEKLAAGD!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom zijn er altijd sukkels die moeten bewijzen dat ze een 'betere' muzieksmaak hebben.
Ik hou óók van AFX, kan dat ook? MAG DAT?
Laten we dit aub een goed topic houden
Mja het valt me gewoon altijd opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dan had je het niet in [KLB] moeten openen... hier wordt GEKLAAGD!!!
ps. Dubstep is ook best wel te doen.
Je bent een aso, of een neger. Of beide.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef pc-fr34k het volgende:
dubstep zonder bass
Gisteren onderweg met Koninginnedag in de trein hadden we wat dubstep op staan begint 1 wijf te zeiken
Ik zo tegen maatje: ik heb ook nog wel wat speedcore anders
Oja dub is vet, maar niet te lang en niet van die saaie dub. Raggen met die zooi. whop whop whop whop wrrrrroeeeeeeev whop whop
Daarom muziek die je moet voelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Maak een bestandje waarin je 24 uur lang alleen maar een diepe bass hoort en leg je oor tegen de subwoofer aan. Zo wordt je lekker doof en kan je nooit meer naar de tyfusmuziek luisteren
wordt jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Maak een bestandje waarin je 24 uur lang alleen maar een diepe bass hoort en leg je oor tegen de subwoofer aan. Zo wordt je lekker doof en kan je nooit meer naar de tyfusmuziek luisteren
Die vind ik juist geniaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:02 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind die trompetten zo jammer in dat nummer
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enige dubstep liedje die wel koning is, is deze:
Ziek inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enige dubstep liedje die wel koning is, is deze:
Kutgeluid, (muziek kun je het onmogelijk noemen) , als je pa in z'n schuurtje gaat timmeren en zagen heeft hij hetzelfde geluid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef Triptamine het volgende:
Dus ik zit zo effe lekker de 2 uur durende Essential Mix van DJ Skream uit 2007 te luisteren. Ter illustratie: Dubstep is dit:
Zelfs leken zien in dat dit alleen luisterbaar is met een geweldige subwoofer, op volle kracht.
Maar niet mijn vader"Want het hele huis trilt, en hij kan zich niet concentreren."
Betuig hier uw medeleven, geef om dit kind.
Edit: Nu luister ik dus bijna Bassloze Dubstep![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kutgeluid, (muziek kun je het onmogelijk noemen) , als je pa in z'n schuurtje gaat timmeren en zagen heeft hij hetzelfde geluid.
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kutgeluid, (muziek kun je het onmogelijk noemen) , als je pa in z'n schuurtje gaat timmeren en zagen heeft hij hetzelfde geluid.
Nee die oudjes dan met hun Rolling Stones-herrie.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een kutherriegeen wonder dat de jeugd van tegenwoordig zo labiel is.
Niks slechts over de Stonesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee die oudjes dan met hun Rolling Stones-herrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |