abonnement Unibet Coolblue
pi_68890965
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef Belana het volgende:
als dat de enige reden is magnum, dan voorspelt dat weinig goeds

mellie succes!
Dat was voor mij ook de enige reden! Het geld wat je eraan kwijt ben.
Ik heb nog vaak trek maar heb het toch al bijna 3 maanden vol gehouden, de magische grens?!?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  maandag 11 mei 2009 @ 07:34:54 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_68894000
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:36 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Voor jou is het dan ook veel moeilijker natuurlijk als je man wel rookt. Des te knapper dat je dit volhoudt.
Ik ben alleen met mijn zoontje van 7 en die zegt toch wel vaak, dat ie het keigoed vindt van me
Hoe lang ben jij vanavond gestopt dan? Volgens mij schelen we precies een maand. Dus als ik het goed heb, jij vrijdag een maand en ik dus 2.
ik weet niet of dat het moeilijker maakt, overal wordt gerookt ten slotte. ik ga ook altijd gewoon mee naar buiten op het werk met mijn vroegere rookpauze, juist ook om daar aan te wennen en de ervaring op te doen dat het ook gezellig is zonder sigaret
maar dankjewel voor het compliment!
Als jouw zoontje dat zo zegt moet dat idd ook een goeie stimulans zijn!
ow, en de 15e 1 maand ja en jij 2 maanden

oranjekoek, nou, dat vind ik ook knap dan!
stormy waters...
sailin'
pi_68909200
Gestopt sinds gisteravond half 10
Heb nergens last van gehad eigenlijk, ben nu 19 uur verder maar heb geen afkick verschijnsel opgemerkt.
nee echt niet !
  maandag 11 mei 2009 @ 17:10:12 #154
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68910616
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef mellie187 het volgende:
@ Teamlead:
mwha, je voed als het ware je ""nicotine receptoren"" als je toch weer rookt, dan ga je weer hetzelfde meemaken als toen je voor het eerst stopte (een terugval effect) maar dat je gewoon doorgaat met stoppen is alleen maar gunstig als je het nu ook echt doet, die ""nicotine receptoren""' doven wel uit na een aantal maanden (en dan word de trek ook minder)
gek genoeg heb ik daar nu geen last van
Zaterdagavond gerookt ja... en that's it.. Gisteren en vandaag geen centje pijn verder.

beetje als sex met je ex.. het kan wel.. maar je moet wel opletten wat je doet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68912847
quote:
Op maandag 11 mei 2009 07:34 schreef Belana het volgende:

[..]

ik weet niet of dat het moeilijker maakt, overal wordt gerookt ten slotte. ik ga ook altijd gewoon mee naar buiten op het werk met mijn vroegere rookpauze, juist ook om daar aan te wennen en de ervaring op te doen dat het ook gezellig is zonder sigaret
maar dankjewel voor het compliment!
Als jouw zoontje dat zo zegt moet dat idd ook een goeie stimulans zijn!
ow, en de 15e 1 maand ja en jij 2 maanden

oranjekoek, nou, dat vind ik ook knap dan!
Ik sta ook gewoon bij de rokers en dat maakt mij ook niet uit. Ik vind het vanaf dag 1 stinken.
Maar als er iemand dag in dag uit bij me was en die zou roken, hmmm ik zou niet weten of ik het dan zou redden. Oftewel klasse Balana

Succes verder allemaal
Keep the faith!!
pi_68921821
One week, one day, 22 hours, 24 minutes and 40 seconds. 196 cigarettes not smoked, saving ¤ 19,65.


Nou ja.. min 1 peuk dan.
Vanavond 1 halfje gehad. En kan voor t eerst in m'n leven zeggen: GADVERDAMME WAT IS ROKEN SMERIG!!!!
Nee er is nix mis met m'n capslock

Maar t blijft moeilijk.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:44:27 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_68928962
dat is het verneukeratieve he, je mist het roken, maar blijkbaar is het inmiddels vies en het dan toch blijven missen
Maarja, het is dan ook de handeling die je mist.
gisteravond had ik het ineens weer zo'n moment. zat tv te kijken en de reclame begon en dat was altijd zo'n moment van roken. mijn man ging dus roken en ik zat naar de reclame te kijken
ik ben maar weer eens redelijk vroeg naar bed gegaan
stormy waters...
sailin'
pi_68929551
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:44 schreef Belana het volgende:
dat is het verneukeratieve he, je mist het roken, maar blijkbaar is het inmiddels vies en het dan toch blijven missen
Maarja, het is dan ook de handeling die je mist.
gisteravond had ik het ineens weer zo'n moment. zat tv te kijken en de reclame begon en dat was altijd zo'n moment van roken. mijn man ging dus roken en ik zat naar de reclame te kijken
ik ben maar weer eens redelijk vroeg naar bed gegaan
oeh wat herkenbaar, hier ook nog steeds op zulke momenten die zin, gelukkig heb ik geen man die dan wel rookt want dat zou ik echt niet volhouden, wat super knap zeg!
pi_68943094
Wanneer begonnen bij jullie de afkick problemen ?
Ben nu bijna 48 uur rookvrij en heb er gewoon echt geen moeite mee, Vind dit heel erg vreemd , meer mensen die dit hebben?
nee echt niet !
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:06:08 #160
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68943251
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:02 schreef HighVolume het volgende:
Wanneer begonnen bij jullie de afkick problemen ?
Ben nu bijna 48 uur rookvrij en heb er gewoon echt geen moeite mee, Vind dit heel erg vreemd , meer mensen die dit hebben?
Sinds ik gestopt ben (2,5 maand) zie ik de meest uiteenlopende berichten hierover, het zal dus wel erg verschillend zijn. Ik heb de eerste 2 weken heel raar (vooral licht en kort) geslapen, vervolgens ging ik enorm dromen. Nu is alles stabiel, al droom ik sinds een week weer erg veel.
Maar ik stopte ook met stevig blowen destijds en ik denk dat dat meer invloed had.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:09:01 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68943387
Ik heb nu dus last van Champix-afkickverschijnselen. In de zin dat mijn humeur beneden elk peil is, ik me alles persoonlijk aantrek en om het minste of geringste of in tranen uitbarst of onredelijk pissig word.
Kon ik een maand terug alles relativeren, sinds een paar dagen is alles kut. En iedereen ook.

Ik zoek mijn balans!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:11:35 #162
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68943481
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu dus last van Champix-afkickverschijnselen. In de zin dat mijn humeur beneden elk peil is, ik me alles persoonlijk aantrek en om het minste of geringste of in tranen uitbarst of onredelijk pissig word.
Kon ik een maand terug alles relativeren, sinds een paar dagen is alles kut. En iedereen ook.

Ik zoek mijn balans!
Hee, dat klinkt als mijn eerste week !
Sterkte Cc, niet kunnen relativeren is kut, emoties opkroppen ook, gooi het er gewoon af en toe uit, ook als je het stiekum verdomd !
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:13:08 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68943542
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef Gootsteen het volgende:
Hee, dat klinkt als mijn eerste week !
Sterkte Cc, niet kunnen relativeren is kut, emoties opkroppen ook, gooi het er gewoon af en toe uit, ook als je het stiekum verdomd !
Thanks. En ik gooi het eruit hoor, daar doe ik niet moeilijk over. Nu spreekt mijn gezicht doorgaans sowieso boekdelen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:17:35 #164
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68943699
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Thanks. En ik gooi het eruit hoor, daar doe ik niet moeilijk over. Nu spreekt mijn gezicht doorgaans sowieso boekdelen .
Als je het er maar uit gooit, bikkel. En wat is er mis dat je het uitstraalt ? Een beetje mens is niet altijd vrolijk hoor ! (Al wil je dat natuurlijk wel uitstralen) Komt wel weer goed, in de pruimentijd.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:20:49 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68943831
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef Gootsteen het volgende:

Als je het er maar uit gooit, bikkel. En wat is er mis dat je het uitstraalt ? Een beetje mens is niet altijd vrolijk hoor ! (Al wil je dat natuurlijk wel uitstralen) Komt wel weer goed, in de pruimentijd.
Niks mis mee. Bedoelde het meer in de zin dat ik niet net alsof kan doen, ook al zou ik dat willen. Je ziet aan mij meteen hoe de vlag erbij hangt. De laatste maanden was dat happy happy joy joy en sinds een paar dagen is het downhill Debby.
Maar dat komt straks heus wel weer in balans. Hoop ik .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:24:35 #166
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68943982
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Maar dat komt straks heus wel weer in balans. Hoop ik .
Welja, wsl wordt je straks schijtziek van je kuthumeur en dan ben je er weer. Hang in there.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_68944450
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu dus last van Champix-afkickverschijnselen. In de zin dat mijn humeur beneden elk peil is, ik me alles persoonlijk aantrek en om het minste of geringste of in tranen uitbarst of onredelijk pissig word.
Kon ik een maand terug alles relativeren, sinds een paar dagen is alles kut. En iedereen ook.

Ik zoek mijn balans!
Nah, wat een hoerige streek zo op het nippertje.
En ik denk dat je sowieso even rustig aan moet doen en een paar dagen je hangmat in moet zodat je happy stofjes krijgt van de lucht en zon. Het kan geen pms zijn hè?

Ik herken het niet maar we herkenden sowieso al niks in elkaars stopgedrag, dat scheelt.
Maar het gaat vast over, beeb. Nog wat stuipjes en dan, klaar.
Go hard or go home
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:39:12 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68944558
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Noek het volgende:

Nah, wat een hoerige streek zo op het nippertje.
En ik denk dat je sowieso even rustig aan moet doen en een paar dagen je hangmat in moet zodat je happy stofjes krijgt van de lucht en zon. Het kan geen pms zijn hè?
Nee, PMS is het niet. Of dat moet ik voortaan dik twee weken hebben .
Ik ben gewoon aan het werk, maar mijn avonden hou ik de komende dagen even lekker vrij. En als het weer het toelaat, ga ik idd lekker met boek in de hangmat.
quote:
Ik herken het niet maar we herkenden sowieso al niks in elkaars stopgedrag, dat scheelt.
Maar het gaat vast over, beeb. Nog wat stuipjes en dan, klaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68944824
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, PMS is het niet. Of dat moet ik voortaan dik twee weken hebben .
Ik ben gewoon aan het werk, maar mijn avonden hou ik de komende dagen even lekker vrij. En als het weer het toelaat, ga ik idd lekker met boek in de hangmat.
[..]

Ah, goed zo. Je gaat volgens mij echt als een malle, Cc-tje. Jij en je tieten hebben ook rust nodig. Gun je meisjes dat. En als je moet huilen dan jank je. Gewoon alles lekker simpel houden.
Nee echt! Rustig aan doen hoor!
Go hard or go home
pi_68945342
One week, two days, 16 hours, 55 minutes and 28 seconds. 213 cigarettes not smoked, saving ¤ 21,35.


-1 peuk, dus. (Zie post gisteren)

M'n humeur is echt een complete ramp!
Alles gaat mis. Alles is kut. Niets is leuk! M'n vrouw irriteert me. Aangezien zij ook gestopt is, ik haar ook. De overbuurman is een hufter. M'n auto is een kutbarrel Eigenlijk dus niet.

pi_68945726
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef mien-moeke het volgende:
One week, two days, 16 hours, 55 minutes and 28 seconds. 213 cigarettes not smoked, saving ¤ 21,35.


-1 peuk, dus. (Zie post gisteren)

M'n humeur is echt een complete ramp!
Alles gaat mis. Alles is kut. Niets is leuk! M'n vrouw irriteert me. Aangezien zij ook gestopt is, ik haar ook. De overbuurman is een hufter. M'n auto is een kutbarrel Eigenlijk dus niet.

Koop een hangmat!
Go hard or go home
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:15:03 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_68945999
CC en mienmoeke
ow ik had 1 zo'n dag en daar werd ik al helemaal gestoord van sterkte beiden.
stormy waters...
sailin'
pi_68946893
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef Noek het volgende:

[..]

Koop een hangmat!
Het schijnt dat je daar 2 bomen voor nodig hebt. En mijn KUT HUIS HEEFT ER GOFTERDOMME MAAR ÉÉN!!!
En hou je kop over capslock
pi_68949798
hahhahaah wat herkenbaar allemaal

Zou dat ooit overgaan?? dat godvergeette kut humeur, ben nagenoeg niet te genieten op me werk en.

Vandaag zelfs ruzie gehad, gister een woede aanval gehad (1 deur ligt in 4 stuken in de tuin nu).

Ik heb een hekel aan me kop en me vriendin haar hoofd staat me ook nie meer aan.
Ik wil ander behang, een andere keuken, en vooral mijn auto is fokkop.
Roken Stinkt, maar mis het toch, ben verkouden nu en me lippen sterven af.

Ofterwijl me leven is KUT nu.

Maar merk toch wel een paar voordelen:
Me bankrekening is nagenoeg hetzelfde gebleven (het bedrag dan he) waar er normaal toch Minimaal 120 euro per week aan wiet en tabak doorheen ging (verdien ook redelijk veel)
Zie toch wel dat me huid al verbeterd is.
Meer lucht, das 100% en 1 ding dat zeker is. En merk het duidelijk met sporten. .
Me zweet ruikt anders.
En (dat komt dor het stoppen met de cannabis) zie er niet zo oververmoeid meer uit.

Echter blijf ik passief meeroken want me vrienden en collegas (waar ik mee omga) roken allemaal nog, dus krijg nog steeds nicotine binnen, maar das niet hetzelfde als 15 peuken en 4 blows zeg dat ik dan ongeveer een kwart sigaret passief meerook per dag (das toch jammer).
dIE hARD!
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:17:22 #175
202014 JJH
Knetter. O+
pi_68978481
Ik ben al bijna een week officieel kwartaalstopper!
quote:
Three months, six days, 16 hours, 24 minutes and 39 seconds. 1913 cigarettes not smoked, saving ¤ 395,76. Life saved: 6 days, 15 hours, 25 minutes.
Vooral de laatste maand vind ik enrorm snel gaan.

Voor alle verse stoppers: Het leven is kut ja, vooral die eerste week, anderhalve week. Daarna word het echt beter en zul je merken wat een enorme held je bent, en andere mensen zijn dat ook gewoon met je eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')