quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook van de Champix af. Sinds een kleine week. Eerst op eigen houtje geminderd en toen dat geen verschil uitmaakte, helemaal gestopt. Ik vergat het ook steeds vaker. Geen centje pijn.
Moet Gert me even oppikken. Regel jij dat even.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Copycat het volgende:
Kom morgen samen met Gert naar The Bunker. Ik zorg voor de vodka!
Dan kunnen we Gert ook meteen mishandelen en tarten.
Ik rookte 15 a 20 sigaretten per dag en 4 blowtjes (2 gram wiet per dag) .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef Gootsteen het volgende:
En hoe gaat dat mellie187 ? Rookte je veel ?
En het wordt nog veel makkelijkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef mien-moeke het volgende:
Six days, 12 hours, 25 minutes and 44 seconds. 143 cigarettes not smoked, saving ¤ 14,34.
Het word al iets makkelijker.... Hoop ik.
ik zit op de crewmeet. Morgen stop ik weerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:08 schreef Belana het volgende:
teamlead, ik weet niet hoe je ervoor staat, maar ga iets doen, ga douchen, ga de tuin aanharken, ga joggen, doe iets. het gaat voorbij
Vandaag een fok meeting gehad, zonder problemen, geen moment aan gedacht zelfs
Hoi, blowde je ook? en hoeveel sigaretten rookte je ?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:17 schreef laurencius het volgende:
Vandaag gestopt. Laatste sigaret gisternacht gerookt. Ik voel me lichamelijk kut maar geestelijk voel ik me sterk. En ben ik nu de enige die aan wilt komen ipv afvallen door het niet-roken?![]()
Ik wil ook zo'n stop meter, maar die is er niet voor de Mac OSX
Ik blow ook ja, maar daar wil ik tijdelijk vanaf blijven. Voor mij is het geen probleem als ik nog af en toe een jointje ga opsteken, als het maar geen vervanging wordt. Ik rookte ongeveer elk uur wel een sigaret, dus ongeveer 14 sigaretten op een dag. Ik kijk het wel ff aan hoe het met slapen gaat, bedankt voor je adviesquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef mellie187 het volgende:
[..]
Hoi, blowde je ook? en hoeveel sigaretten rookte je ?
Als je het moeilijkheden hebt met slapen raad ik je aan even langs parnasia te gaan of huisarts voor het medicijn Remeron wat erg goed kan helpen (ook voor meer eetlust) Neem NOOIT Zyban, das tering zooi en 10 keer zo zwaar als remeron.
Je kunt beter helemaal ook stoppen met de cannabis, of je gebruikt een verdamper dan heb je geen tabac nodig en blijf je dus van de nicotine af.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef laurencius het volgende:
[..]
Ik blow ook ja, maar daar wil ik tijdelijk vanaf blijven. Voor mij is het geen probleem als ik nog af en toe een jointje ga opsteken, als het maar geen vervanging wordt. Ik rookte ongeveer elk uur wel een sigaret, dus ongeveer 14 sigaretten op een dag. Ik kijk het wel ff aan hoe het met slapen gaat, bedankt voor je advies
ben er zelf nog niet, maar weet hoe fijn het is om toegejuichd te wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Belana, zo ben je zelf net gestopt, en zo moedig je alle verse stoppers al aan![]()
Tof!![]()
Ik kijk amper nog op mn teller.
Bijna 3 maanden, het kost bijna geen moeite meer nu
Voor jou is het dan ook veel moeilijker natuurlijk als je man wel rookt. Des te knapper dat je dit volhoudt.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:27 schreef Belana het volgende:
8 weken ook alweer lookin! lookingoodforyou
ik heb nog steeds trek hoor, net nog, mijn man ging nog even roken, er branden lampjes in de tuin, ziet er gezellig uit en dan wil ik ook even gezellig samen roken...
ik weersta het, dat wel. het wordt namelijk minder heb ik van horen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |