Geweldig van je zegquote:Op zondag 3 mei 2009 10:04 schreef Noek het volgende:
Ola!
Ik kom hier even goddelijk bruin binnenzeilen en zeggen dat ik natuurlijk niet meer rook maar ook van de Champix af ben. Op vakantie wilde ik wel wat drinken en toen werd mijn oogwit geel. Dat vond mijn lever dus niet zo leuk. Dat was kiezen en ienemiene mutte, weg met die zooi.
Ik merk er ook geen hol van dus dat is fijn!![]()
Hoest met Greysie?
En het wordt steeds makkelijker Belana, dat zal je ook gauw gaan merken, of nu al.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef Belana het volgende:
Met mij gaat het wel redelijk moet ik zeggen, ja, gaat best. vandaag dan, maar das toch winst
denk dat je gelijk hebt hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En het wordt steeds makkelijker Belana, dat zal je ook gauw gaan merken, of nu al.
En iedereen zegt tegen me, het staat je goed dat je wat gegroeid bent![]()
Dat zal misschien zo zijn, maar ik ben er niet happy mee
Hihi! Ik vind het lief dat je er naar vroeg in dat andere topicquote:
Ik snap niks van al die data !quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben zó trots op jullie!
Noek, wat heerlijk voor je, jij goddelijk bruine!
Na 12 mei kom ik me weer bij jullie voegen. Aankomende week krijgen we een spannende uitslag van mijn moeder en op de 12e moet ik zelf even iets waarvoor ik erg nerveus ben en daarna lijkt me een goed moment om weer rookvrij te worden. Ik kijk er zelfs een beetje naar uit, hoe raar dat ook klinkt.
Op 7 juni ga ik een weekje op vakantie en dan ga ik rookvrij zijn weer.
Ik schreef het ook een beetje chaotischquote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik snap niks van al die data !
Ow en ik mag naar de 2 maanden hoor ik net.
Dan begreep ik hettoch, ik dacht dat je na die vakantie ging stoppen, denk ik. Ik weet niet meer wat ik dacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik schreef het ook een beetje chaotischMaar er komen nu twee dingen waar ik flink nerveus voor ben (eentje deze week m.b.t. mijn mams en eentje de week er na m.b.t. mezelf) dus ga ik het weer stoppen ná 12 mei doen. En ik ga er van uit dat het dan lukt en dat ik dus op 7 juni rookvrij op vakantie ga.
Dat is mijn stokje achter de deur
Dank je wel en je weet het hè; 2 maanden zegt niks. Ik heb de laatste dagen enorme trek weer (teveel bier, teveel feest denk ik). Niet meer dan dat.quote:Gefeliciteerd met je 2 maanden
als ik dat ga doen mag men mij meteen 3 pakjes laten oprokenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ohja, Jullie worden trouwens nu toch niet van het zure soort wat op alles wat met roken te maken heeft gaan bashen gaan klagen dat de terassen niet rookvrij zijn he?
Nou ik ken er genoeg die zo zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 16:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik dat ga doen mag men mij meteen 3 pakjes laten oproken
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef crossover het volgende:
Ontspannen kan nog heel goed hoor
Roken op zichzelf is helemaal niet ontspannend, je neemt gewoon de ontwenningsverschijnselen weg, en daar komt dat prettige gevoel door. Als je niet meer rookt, hoef je die ontwenningsverschijnselen niet meer weg te nemen.
gestopt met zyban.. en dat ging op zich prima.. maar die 3-4-5 peuken op een dag die ik nog rookte, mis ik vreselijkquote:Op maandag 4 mei 2009 17:32 schreef crossover het volgende:
Hoe ben je gestopt dan? Ben je nog steeds onrustig?
Tip, lees Allen Carr eens.
Ga voor jezelf na of je wel wil stoppen. In het boek van Carr staan die voor en nadelen netjes opgesomd. Misschien toch weer even erbij pakken?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
gestopt met zyban.. en dat ging op zich prima.. maar die 3-4-5 peuken op een dag die ik nog rookte, mis ik vreselijk
quote:Allen Carr vloog na een pagina of 5 door de woonkamerIetsje te Amerikaans-over-the-top voor mij..zeker als hij begint met "blijf vooral doorroken als je dit leest".. .leuke zin als je net gestopt bent
Nicotine is mijn probleem niet. Ik ga niet rillen, wordt niet onrustig. Dat komt eigk pas na een dag of 2/3 hier of als ik moet werken. Het is echt de gewoonte.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef crossover het volgende:
Ontspannen kan nog heel goed hoor
Roken op zichzelf is helemaal niet ontspannend, je neemt gewoon de ontwenningsverschijnselen weg, en daar komt dat prettige gevoel door. Als je niet meer rookt, hoef je die ontwenningsverschijnselen niet meer weg te nemen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef teamlead het volgende:
Allen Carr vloog na een pagina of 5 door de woonkamerIetsje te Amerikaans-over-the-top voor mij..zeker als hij begint met "blijf vooral doorroken als je dit leest".. .leuke zin als je net gestopt bent
Shag. ¤5,- p.p. incl vloei. Is ong. 45-50 peuken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:37 schreef Ascendancy het volgende:
38 sigaretten voor minder dan 4 euro?
En hoezo heb je 3 uur van je leven gered. Leef je dan 3 uur langer of zo.
Ik vind het iets te realistisch gepresenteerd.
Ah dat scheelt.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Shag. ¤5,- p.p. incl vloei. Is ong. 45-50 peuken.
Als ik die peuken had gerookt, was ik 3hr eerder doodgegaan dan nu.
Ja moeilijk moeilijk ... Ik zal niet snel een peuk opsteken maar maak me er af en toe enorm druk over. 1 Peuk zou best lekker zijn denk ik dan ...quote:Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef Belana het volgende:
gootsteen, je hebt het even moeilijk geloof ik lately?
ik weet héél goed waarom ik wil stoppen en ik weet ook zeker dat ik wil stoppenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga voor jezelf na of je wel wil stoppen. In het boek van Carr staan die voor en nadelen netjes opgesomd. Misschien toch weer even erbij pakken?
[..]
Als ik dat zou kunnen was ik ook weer gaan roken ...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef teamlead het volgende:
Ik zou het alleen makkelijker vinden als ik de zelfdiscipline zou hebben om max. 5 sigaretten per dag te roken. Maar ik weet ook dat 1 teug nu al teveel is
Wat dat ter gaat, doe ik het misschien wel goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen was ik ook weer gaan roken ...
Leuke foto, ik heb er hier ook nog eentje liggen dat ik met 11 keer met mezelf op de foto sta. Het blijft leuk om te zien en ja deze is toepasselijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
geeft toch mooi de ik wil roken krankzinnigheid weer
Ik wil even bij oh-oh in het rijtje nu het nog kan !quote:Op zondag 3 mei 2009 21:11 schreef Gootsteen het volgende:
Ow en ik mag naar de 2 maanden hoor ik net.
Sterkte met alles, meis. First things first.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben zó trots op jullie!
Noek, wat heerlijk voor je, jij goddelijk bruine!
Na 12 mei kom ik me weer bij jullie voegen. Aankomende week krijgen we een spannende uitslag van mijn moeder en op de 12e moet ik zelf even iets waarvoor ik erg nerveus ben en daarna lijkt me een goed moment om weer rookvrij te worden. Ik kijk er zelfs een beetje naar uit, hoe raar dat ook klinkt.
Op 7 juni ga ik een weekje op vakantie en dan ga ik rookvrij zijn weer.
Bedankt maar dat komt wel goed hoor (denk ik). Het is gewoon een duiveltje op mijn schouder die me zit te stangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:51 schreef Belana het volgende:
kom op gootsteen, je bent nu al 2 maanden zo sterk! dan kan je het nu ook nog steeds!!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Maar goed dat er zoveel engeltjes op je andere schouder zitten.
Al je Stoppen Met Roken Topic Chicks!
Zo, dat noem ik nog eens een succesverhaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef Bowny het volgende:
Blij met mezelf!![]()
14 Jaar gerookt, ontelbaar aantal keren geprobeerd te stoppen en m'n stoprecord (slapen niet inbegrepen) ligt op 6 uur ofzo. Zwaar kansloos dus.
Gelukkig kwam het moment waar ik lang op had gewacht; het er helemaal genoeg van hebben en met een Allen Carr boekje erbij, moei-te-loos gestopt. De eerste 2 weken wel problemen met slapen gehad. Niet zozeer het inslapen, maar het om-12-uur-naar-bed-gaan-en-om-3-uur-klaarwakker-zijn....om vervolgens nauwelijks meer te kunnen slapen. Heeft gelukkig maar 2 weken geduurd.
Natuurlijk heb ik soms wel eens zin in een peukje, maar die gedachte wuifel ik in no-time weg! Ik denk dan gewoon: "Wat was ik een kansloze sloeber"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren dus 3 maanden gestopt en ben happy!
Wat vind je precies vreselijk ? Het slapen ? De peuken zelf ? De overtuiging ? Alles ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef mien-moeke het volgende:
En t is vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En? Hopelijk de drie dagen gehaald?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef mien-moeke het volgende:
Two days, 22 hours, 35 minutes and 38 seconds. 64 cigarettes not smoked, saving ¤ 6,47. Life saved: 5 hours, 20 minutes.
![]()
![]()
Aw! Utkomtgoed. Beloofd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef mien-moeke het volgende:
Two days, 22 hours, 35 minutes and 38 seconds. 64 cigarettes not smoked, saving ¤ 6,47. Life saved: 5 hours, 20 minutes.
![]()
![]()
He je hebt doorgezet, hartstikke knap van je!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef mien-moeke het volgende:
Three days, 17 hours, 17 minutes and 21 seconds. 81 cigarettes not smoked, saving ¤ 8,18. Life saved: 6 hours, 45 minutes.
Ik zal wel moeten, anders ontaard het hier in een echtelijke ruzie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:01 schreef Stali het volgende:
[..]
He je hebt doorgezet, hartstikke knap van je!
Dat moet ik zelf nog maar eens zien te halen..
And counting.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, anders ontaard het hier in een echtelijke ruzie.![]()
Nee, doe t natuurlijk vooral voor m'n eigen gezondheid.
Three days, 20 hours, 3 minutes and 49 seconds. 84 cigarettes not smoked, saving ¤ 8,44. Life saved: 7 hours, 0 minutes.
Ik zit op 3/4 p/dag , doe een week met een pakje. Overgestapt op non-additive sigaretten dus zonder alle gifige toevoegingen en 100% naturel. Nog wel nicotine natuurlijk, dat zit standaard in tabak.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet héél goed waarom ik wil stoppen en ik weet ook zeker dat ik wil stoppen
Ik zou het alleen makkelijker vinden als ik de zelfdiscipline zou hebben om max. 5 sigaretten per dag te roken. Maar ik weet ook dat 1 teug nu al teveel is
Bedoel je nou camel natural flavour?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit op 3/4 p/dag , doe een week met een pakje. Overgestapt op non-additive sigaretten dus zonder alle gifige toevoegingen en 100% naturel. Nog wel nicotine natuurlijk, dat zit standaard in tabak.
Toch ga ik stoppen,ooit.Dus volhouden jullie.
Nee, American Spirit. Ze hebben niet de kick die je krijgt van normale sigaretten omdat er o.a. geen ammonia (?) in zit, een van de stoffen die je die kick meteen geeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bedoel je nou camel natural flavour?
Dat maakt voor je verslaving nix uit want ik rook het al meer dan een half jaar.
Ze zijn alleen maar nog lekkerder en als je er eenmaal aan gewend bent smaakt een gewone camel echt niet.
In het begin was ik niet zo euforisch. Ik vond het vrij kut allemaal eigenlijk en ongezellig. Ik was ook heel vaak boos en niet zo'n beetje ook. Uit het niets echt uit kunnen halen en dan ook nog eens schreeuwen dat als ik weer zou gaan roken dan zou het zijn schuld zijn. "Dus als je me weer aan het roken wil hebben, dan moet je vooral zo doorgaan!!" Dat soort uitspraken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:23 schreef Belana het volgende:
ik heb nu die euforieik ben gestopt en het gaat goed en ik wil ook niet meer en en en...
ben dus wel bang dat er op een gegeven moment een dalletje komt, maarja, dat zien we dan wel weer.
lookin en noek
ik heb dus langzamerhand ook meer energie en wil op allerlei vlakken gezonder zijn, grappig
Ik ben ook van de Champix af. Sinds een kleine week. Eerst op eigen houtje geminderd en toen dat geen verschil uitmaakte, helemaal gestopt. Ik vergat het ook steeds vaker. Geen centje pijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:04 schreef Noek het volgende:
Ola!
Ik kom hier even goddelijk bruin binnenzeilen en zeggen dat ik natuurlijk niet meer rook maar ook van de Champix af ben. Op vakantie wilde ik wel wat drinken en toen werd mijn oogwit geel. Dat vond mijn lever dus niet zo leuk. Dat was kiezen en ienemiene mutte, weg met die zooi.
Ik merk er ook geen hol van dus dat is fijn!![]()
Hoest met Greysie?
quote:Two months, 24 minutes and 47 seconds. 960 cigarettes not smoked, saving ¤ 231,06. Life saved: 3 days, 8 hours, 0 minutes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |