Zal het er morgen nog wel even over hebben met mijn moederquote:
Je moet er wat voor over hebben!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal het er morgen nog wel even over hebben met mijn moeder. Ik wil eigenlijks ook nog een shirt ofzo erbij, alleen de leuke shirts bij Large zijn 30 euro ofzo
Welke "leuke"? De leuke die ik vanmorgen zag waren iets goedkoperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal het er morgen nog wel even over hebben met mijn moeder. Ik wil eigenlijks ook nog een shirt ofzo erbij, alleen de leuke shirts bij Large zijn 30 euro ofzo
Hahaha die stok is tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoidaar
Voor de fokstokkers:
FOK!Stok door Nederland #87: VELP
Ik heb ook meerdere malen overwogen om hem gewoon te houden, maar dat heb ik maar niet gedaanquote:
De shirts van DC, Globe enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke "leuke"? De leuke die ik vanmorgen zag waren iets goedkoper.
Hoeveel is zoveel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Ik heb vandaag een heel leuk shirtje gezien bij de H&M... maar ik heb de laatste tijd al zoveel uitgegeven aan kleding/uitgaan etc... kopen of niet?
Hij was wel echt mooi..
Ja Duh!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Ik heb vandaag een heel leuk shirtje gezien bij de H&M... maar ik heb de laatste tijd al zoveel uitgegeven aan kleding/uitgaan etc... kopen of niet?
Hij was wel echt mooi..
Ik zit ook met dat dilemma, alleen heb ik nog niet veel uitgegeven aan kleding enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Hij was wel echt mooi..
Wat is "zoveel"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Hij was wel echt mooi..
Ben wel benieuwd naar jouw kledingstijlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Fidelity het volgende:
Het shirtje kost maar 20 euro, dus opzich niet zo heel veel. Maar ik heb al afgelopen maand heel veel kleding gekocht..Ik heb geen foto van het shirtje trouwens
Mwah, gewoon doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Fidelity het volgende:
Het shirtje kost maar 20 euro, dus opzich niet zo heel veel. Maar ik heb al afgelopen maand heel veel kleding gekocht..Ik heb geen foto van het shirtje trouwens
Eeeeuhm... veel...quote:
Iets op tegen?quote:
quote:
quote:
Hahaha, ik draag vaak hakken (ben ik ook gelijk wat groter, ik ben een kleintjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw kledingstijl![]()
Het is maar geld..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Fidelity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |