Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een gaylord.
Maarja chicks diggen deze stijl toch of niet?
in 1984 ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een gaylord.
Maarja chicks diggen deze stijl toch of niet?
Sommige hebben echt een heel mooie stijl, ook heel chique meestal. Ik aap ze graag naquote:
Zak over zijn hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:15 schreef purplerose het volgende:
Ik vind hem op de eerste foto al geen lekker hapje
weet je moeder wel dat je fokt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:17 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Sommige hebben echt een heel mooie stijl, ook heel chique meestal. Ik aap ze graag na
Deze stijl is Zweeds, toch? Laatst nog een topic over gezien in Lifestyle. Wou een link posten, kon het zo snel niet vinden.quote:
Idd. Schrok me een hoedje toen ik de reacties daar las.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die bedoelde ik. Half vrouwelijk fok sopt op die gasten.
Nee!!! Ik gokte een meisje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef FashionXstar het volgende:
Is dit een jongen of een meisje ?
[ afbeelding ]
Antwoord: jongen![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Rasher het volgende:
[..]
Deze stijl is Zweeds, toch? Laatst nog een topic over gezien in Lifestyle. Wou een link posten, kon het zo snel niet vinden.
Ah: Stijl van Scandinavische jongens
Scandinavische stijl, ook goed.
Verder draagt hij SOMS dingen waarin ik ook prima in zou kunnen rondlopen. Maar er zijn ook veel dingen die ik toch een beetje te afwijkend vind.quote:Galahad J
18 YEAR OLD LEGO BOY/ FASHION BLOGGER FROM LONDON
en dat vind ik dan ook heel sterk van ze.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
ach het boeit ze toch niet wat anderen er over denken, ik bedoel ze gaan zich echt niet anders kleden omdat een random persoon het afschuwelijk vind
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef JohnDDD het volgende:
http://lookbook.nu/look/128485-Untitled
Hustler, student en MC
Ja heel sterk om als een clown rond te lopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat vind ik dan ook heel sterk van ze.
en gaan voor het vaderland?quote:
Je kent hemquote:
Ach dat is zijn stijl. Laat hem, er lopen er wel meer zo rond. En wat zoalshetis waarschijnlijk bedoeld is dat het sterk is dat hij niet met de rest meeloopt wat we hier nog wel eens tegen komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja heel sterk om als een clown rond te lopen
Eerst 10 kilo spek en eieren door zijn strot.quote:
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb er ook niks tegen,maar om dit nou stijl te noemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ach dat is zijn stijl. Laat hem, er lopen er wel meer zo rond. En wat zoalshetis waarschijnlijk bedoeld is dat het sterk is dat hij niet met de rest meeloopt wat we hier nog wel eens tegen komen
Het is wel 'in' aan het raken hier in Nederland. Zie steeds meer van die strak-om-de-enkel broeken. Schoenen lijken daardoor automatisch lomper, clownschoenen dus. Duurt ff, dan lopen ze er precies zo bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:50 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks tegen,maar om dit nou stijl te noemen
Maar echte mannen zullen nooit in dit soort shit lopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
[..]
Het is wel 'in' aan het raken hier in Nederland. Zie steeds meer van die strak-om-de-enkel broeken. Schoenen lijken daardoor automatisch lomper, clownschoenen dus. Duurt ff, dan lopen ze er precies zo bij.
Was ook met Guido's. Rond de tijd dat Jody Bernal bekend raakte met z'n eerste bagger was de stijl nog subtiel, nu is de stijl een stuk extremer hier in Nederland.
Ik ben zo blij dat ik niet vatbaar ben voor mode.
Good point.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:02 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Maar echte mannen zullen nooit in dit soort shit lopen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Helaas is het in Nederland nog steeds zo dat als je als man zijnde een beetje om mode geeft dat je meteen voor een homo aangezien wordt. Jammer.
quote:
Waar zie jij dat ik inhoudelijk op dit topic reageer. Het is een algemene constatering mocht het je niet opvallen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Rasher het volgende:
[..]
![]()
Er is een verschil met er goed uitzien en kleding dragen waar mensen voor gepest worden.
Deze stijl lijkt wel een parodie op de nerds van de jaren 80. Ziet er eerder grappig uit dan goed.
Helaas is het zo met mode dat sommige er verliefd op zijn en blind raken voor de werkelijkheid. Jammer.
8+9+10-12+27-2=40quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik inhoudelijk op dit topic reageer. Het is een algemene constatatie mocht het je niet opvallen.
Oja, het is ook vreemd als er verwacht wordt dat mensen reacties plaatsen mbt tot het topic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik inhoudelijk op dit topic reageer. Het is een algemene constatatie mocht het je niet opvallen.
quote:
Orthopedische schoenen?quote:
Goh je verbeterd iemand met een woord dat niet bestaat.quote:
Constatering. Niet constantatie, constatatie of wat je er ook van had willen maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goh er ontbreekt een letter in één woord.
Meneer hierboven valt over het woord, en faalt daarbij in het verbeteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Constatering. Niet constantatie, constatatie of wat je er ook van had willen maken.
Hij heeft wijvenbenenquote:
Kut sinds wanneer is constatatie een woordquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meneer hierboven valt over het woord, en faalt daarbij in het verbeteren.
Die zijn zelfs nog mooier dan wat hij aan heeftquote:
Ja, ik herinner mij die periode ook als 'de tijd dat Jody Bernal bekend raakte met z'n eerste bagger'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
[..]
Rond de tijd dat Jody Bernal bekend raakte met z'n eerste bagger was de stijl nog subtiel
Je bent gelukkig een man,lookbook is een site waar je je outfit aan andere mensen kan laten zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat in godesnaam is lookbook nu weer.
oftewel voor vrouwen, homo's of studenten scholieren van de Kunstacademie. Alle drie de groepen worden ook wel attention whores genoemd...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Je bent gelukkig een man,lookbook is een site waar je je outfit aan andere mensen kan laten zien
Mijn god, heb net even door die site gelopen. Ik heb nu echt dringend behoefte aan iets mannelijks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Je bent gelukkig een man,lookbook is een site waar je je outfit aan andere mensen kan laten zien
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mijn god, heb net even door die site gelopen. Ik heb nu echt dringend behoefte aan iets mannelijks.
Snelle auto's, wijven met dikke tieten, gereedschap, kom er maar in!
quote:
Ja en de helft is ook lelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Enkel wat kaas?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:49 schreef Nielsch het volgende:
Die gast op die foto's lijkt een beetje op een huisgenoot die ik ooit had. Die gast dronk de hele dag alleen maar Guinness (zo tussen de college's door) en at 's avonds enkel wat kaas.
nai nai nai... dat gaat te FUR~!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:39 schreef Harajuku. het volgende:
Dit gaat te ver
Dit gaat te ver. zeer triest..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 06:44 schreef Smeej het volgende:
[..]
[s]nai nai nai... dat gaat te FUR~!!![s/]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:12 schreef gunk77 het volgende:
Wat staat 'ie er slungelig bij.....
Trouwens ook zo'n typje die waarschijnlijk alleen 2 blaadjes sla eet op een dag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |