Die voorlaatste is toch een meisje? Met enorme voeten?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja maar je ziet ze echt al op best jonge leeftijd voorbijkomen (14/15 jaar etc) geld ook voor de meisjes trouwens, soms nog wel jonger, hebben gewoon meer stijl dan de meeste nederlanders
Dit zou ik ook wel dragen. de rest is een beetje te mode-poppig iddquote:Op zondag 29 maart 2009 03:27 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik ook wel wllen hebben, waar kan ik dat allemaal kopen
Deze is wel stylishquote:Op zondag 29 maart 2009 01:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee hoor. Om ontopic te blijven, wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
Haha die is echt zo schattigquote:Op zondag 29 maart 2009 12:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze is wel stylishdie rode sokken zou ik denk niet dragen
Dit is de enigste foto die nog een beetje oke overkomt. Wat een maffe stijl, vinden sommige mensen dit echt leuk?quote:Op zondag 29 maart 2009 03:27 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik ook wel wllen hebben, waar kan ik dat allemaal kopen
Als hij zn haar nog een paar maandjes laat groeien en uggs aan doet, zou je niet eens meer kunnen zien dat het een man is.quote:
Je kunt natuurlijk ook gewoon geen hoogwaterbroek dragen, dan zie je er niks van. Ik vind dat echt lelijk en die schoenen ogen zo goedkoop, al zijn ze ongetwijfeld heel duur.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze is wel stylishdie rode sokken zou ik denk niet dragen
Jah andere schoenen, Broek is wel mooi alleen dan wat langer idd.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon geen hoogwaterbroek dragen, dan zie je er niks van. Ik vind dat echt lelijk en die schoenen ogen zo goedkoop, al zijn ze ongetwijfeld heel duur.
Ja dit dus, alleen durven de meeste Nederlanders niet zo creatief te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef Biglebowski het volgende:
Ik ben in zowel Stockholm en Copenhagen geweest tijdje terug en wat me daar opviel op straat is dat daadwerkelijk iedereen op straat er gewoon goed uitziet! Vrouwen, mannen, kinderen! Iedereen is gewoon ubergestyled! Deze 2 steden lopen wat betreft fashion ( samen met de straatmode van Londen) echt voorop tegewoordig. En zijn in niets te vergelijken met Nederlandse steden. Mensen durven creatief te zijn door te combineren en juist individueel te zijn en zich niet te laten lijden door grote modemerken. Dat maakt volgens mij deze Scandinavische streetwear en mode zo interessant en vooroplopend !! Daar kunnen wij als modebewuste Gaastra-jassen-dragers ( ik denk even aan de gemmidelde nederlandse man ahum) Nederlanders nog iets van leren! ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |