quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Inspiratie opdoen (:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Inspiratie opdoen (:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat soort types volgen de mode niet, die denken het zelf ontwikkeld te hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
.
Toch een stuk beter dan het ordinaire Nederlandse, net iets te dikke meisje met haar string boven de broek uit en een gouden kettinkje met haar naam erop.
Ja in Nederland zie je dit ook wel, was even aan het generaliserenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat soort types volgen de mode niet, die denken het zelf ontwikkeld te hebben.
Volgens mij zie ik dit soort mode al regelmatig rondlopen...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in Nederland zie je dit ook wel, was even aan het generaliseren. Maar het valt me wel op dat de meeste vrouwen die zich wel weten te kleden hier, buitelands zijn. Marokkaanse meisjes bijvoorbeeld, die weten vaak wel hoe het moet
.
D'r zit wat in je oog.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef Poepoog het volgende:
Prachtig inderdaad hoe ze rond paraderen in hun nieuwe hoofddoek daarmee de nieuwste trends volgend van Casablanca tot Karachi.
Sorry, een hoofddoek is anti mode. Het is een bepaalde klasse mensen die weten hoe ze zich moeten kleden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in Nederland zie je dit ook wel, was even aan het generaliseren. Maar het valt me wel op dat de meeste vrouwen die zich wel weten te kleden hier, buitelands zijn. Marokkaanse meisjes bijvoorbeeld, die weten vaak wel hoe het moet
.
Quote! dit dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Voor mij zijn Scandinavische en daarna Aziatische mensen verreweg de mooist geklede mensen op deze aarde. Natuurlijk niet allemaal, maar vooral de mensen die hier veel mee bezig zijn. De outfits zijn origineel, altijd goed in balans (kleur/compositie) en er is nooit een logo/merk te zien.
Nu is dit alles natuurlijk heel subjectief maar het valt mij op dat het juist allemaal creatieve mensen zijn die zich zo mooi kleden. En ja, als je dat nou eenmaal niet ziet snap ik best dat je het mooie er niet van in kunt zien en is het ook niet raar dat je zelf kleding koopt die iedereen draag. Het zal dan immers wel goed zitten, toch?
Laat ik over Nederlanders maar niet beginnen. In een paar steden is het kijken naar de medemens soms wel interessant maar van stijl hebben hebben de meeste Nederlanders geen kaas gegeten.
Wowquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Inspiratie opdoen (:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dit stijl? Vind het meer op crackhoertjes lijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Inspiratie opdoen (:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet een mode pose.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:13 schreef Mysterion het volgende:
Waarom staan ze zo ongemakkelijk?
Oh wacht, jij ziet meisjes liever in simpele kleding rondlopen, hoe iedereen er bij loopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
is dit stijl? Vind het meer op crackhoertjes lijken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Kan het echt niet veranderd worden naar Scandinavische meisjes?
matilda (fins meisje )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |