Het is misleiding!quote:
aanschaf is te overzien, onderhoud daarintegenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is misleiding!
Alsof vrouwen gratis zijn
De aanschaf is meestal gratis, anders doe je toch iets verkeerd (denkt aan importbruiden).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aanschaf is te overzien, onderhoud daarintegen(of hoe je het ook schrijft)
Hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Het zijn net auto's, die vrouwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aanschaf is te overzien, onderhoud daarintegen(of hoe je het ook schrijft)
quote:
Is het lekker weer dan daar? Hier valt het wel mee..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga zometeen maar even buiten zitten
Ja halloquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn net auto's, die vrouwen.
En dan heb je er 1 en dan zie je weer een mooiere.
Qua temperatuur is het best aangenaam, lichtbewolkt en toch schijnt de zon.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het lekker weer dan daar? Hier valt het wel mee..
Of eentje die sneller is.quote:
Vrouwen en hun acceleratievermogen.quote:
Ga niet met het verhaal aankomen dat mannen net goede wijn zijn...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
ik vergelijk het altijd met fruit, op hun 7 ste zijn ze lekker.
daarna gaan ze van binnen rotten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen en hun acceleratievermogen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of eentje met mooiere koplampen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef Mike het volgende:
RickoKun, kan niet normaal reageren, maar weer eens een weekje weg.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
NoelGallagher heeft het ook weer voor zichzelf verziekt. Mail maar over een maand, je mag het ook vergeten
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
Emimich, ook zieken, bashen en trollen, houdt maar niet op. Ook een maand weg.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
KingOfPop, niets geleerd van z'n maandban, blijft vrolijk doorkankeren. Daarom nemen we nu drie maanden afscheid van hem.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloont, week erbij. Als ie doorgaat wordt het gewoon de shredder.
En Krentenbol. geband?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
MASD en Krentenbol. week nadenken.
is dat nu rustig, zo onder een steenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
WTF!
Had dit nog niet gezien_!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En Krentenbol. geband?Als mod?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat nu rustig, zo onder een steen?
Tschijnt vaker voor te komen dat mods, gebanned worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
WTF!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
MASD is toch ook mod, dit is al z'n tweede banquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
WTF!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, ok.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tschijnt vaker voor te komen dat mods, gebanned worden.
Oh ja, MASD ook al.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MASD is toch ook mod, dit is al z'n tweede banTijdens modschap dan.
Klikt wel geinigquote:
Doei BTquote:
Maar dat is toch geen redenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De holocaust is een verzinseldat mensen daar nog aan twijfelen.
ow, dus een tubgirl plaatsen of admins beledigen mag ook gewoon, zolang je het maar niet meentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor hihihihihii! Maar ik meende het dan ook niet.
Het is toch duidelijk dat het een grap is johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow, dus een tubgirl plaatsen of admins beledigen mag ook gewoon, zolang je het maar niet meent
Ja, ik was dus die usb-kabel kwijt, ga ik een nieuwe kopen, vind ik em nog dezelfde avond terug.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, ok.Is ook normaal hoor
![]()
Anyway, ik ben mijn oplader van mijn iPod Shuffle kwijt.![]()
sommige ''grapjes'' moet je niet makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat het een grap is joh
kan je m nog een keer kwijtraken iigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik was dus die usb-kabel kwijt, ga ik een nieuwe kopen, vind ik em nog dezelfde avond terug.
Hoe kun je nou een tubgirl plaatsen en het niet menen? Dat is heel wat anders. Het was duidelijk een sarcastische opmerking.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow, dus een tubgirl plaatsen of admins beledigen mag ook gewoon, zolang je het maar niet meent
Ik ben een sloddervos.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je m nog een keer kwijtraken iig
STRAATSBURG - Het onkennen van de holocaust moet volgens PvdA-senator Erik Jurgens niet strafbaar zijn. ‘Het valt onder de vrijheid van meningsuiting, tenzij iemand aanzet tot rassenhaat’, vindt Jurgens. ‘Ik ben er vrij zeker van dat als een nationale rechter een ontkenner veroordeelt, die later gelijk krijgt van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.’quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige ''grapjes'' moet je niet makenzeker niet nu, en daarbij is het bij wet ook strafbaar, zou een rechten student moeten weten
neem dan mn 2e vergelijking, uitspraken aangaande 2e wereldoorlogvoerders icm mods worden ook niet op prijs gesteldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een tubgirl plaatsen en het niet menen? Dat is heel wat anders. Het was duidelijk een sarcastische opmerking.
nijmegen - het plegen van een diefstal moet volgens moderator van fok swarmahoer niet strafbaar zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef sezten het volgende:
[..]
STRAATSBURG - Het onkennen van de holocaust moet volgens PvdA-senator Erik Jurgens niet strafbaar zijn.
Oké, even zoeken naar jouw niveauquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nijmegen - het plegen van een diefstal moet volgens moderator van fok swarmahoer niet strafbaar zijn
zo lust ik er nog wel een paar
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen redenValt met heel veel dingen te vergelijken maar ik kan nu op geen enkele manier komen
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
zoals dat inter ook een mooier stadion heeft dan milan
Nu ben je wel erg dom bezig zegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nijmegen - het plegen van een diefstal moet volgens moderator van fok swarmahoer niet strafbaar zijn
wtf, na krentenbol gaat wd ook nog eens spectaculair doen, wat is dit voor een gare weekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, en daarom vind ik ook dat niemand het recht heeft om te zeggen dat die vent opgehangen moest worden, lekker gemarteld moest worden of iets wat in die richting komt want niemand weet zeker waarom hij het gedaan heeft. Hij heeft alleen gezegd dat het een bewuste actie was en waarschijnlijk niet eens dat hij het gemunt had op hare majesteit. Niemand weet of het een wanhoopsdaad, een zelfmoordpoging of daadwerkelijk een aanslag op de koninklijke familie was. En al dat commentaar dat Karst een kankerlijer is, rot alsjeblieft op. Ik ben van mening dat hij het gewoon niet meer zag zitten mede door zijn ontslag en zijn privéleven (over dat hij zijn kinderen niet meer mocht zien en zo). Waarbij ik nog zou kunnen denken dat het toch een aanslag is geweest op het koningshuis, door de uitspraak: "Zijn kinderen niet mogen zien in naam van de koningin."
Maar ik blijf toch bij een wanhopige man van 38, die het niet meer zag zitten en er een einde aan wilde maken.
Zo zie hier mijn eerste echte serieuze post in klb sc.
Ja, dat is ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar je moet ook wel sarcasme kunnen herkennen, anders zou je half FOK! wel kunnen editen/bannen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neem dan mn 2e vergelijking, uitspraken aangaande 2e wereldoorlogvoerders icm mods worden ook niet op prijs gesteld
dus als je overal maar ''grapje'' bij zet, dan moet het kunnen ineensbeetje kromme redenering
ja, nu is het bt, volgende keer iemand anders die t wel meent, je hebt gezien wat er afgelopen dagen gebeurd is en dr zijn 2 mods weg, moet je toch wel kunnen bedenken dat zon post ook niet slim isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu ben je wel erg dom bezig zeg
Een mening is wat anders dan een daad!
Plus dat je ook kan kijken naar wie het zegt, alsof Bt ooit de indruk maakt antisemitisch te zijn
Het was overduidelijk sarcasme.
Verder snap ik dat je het verwijdert hebt, daar niet van, maar waar je nu mee aan komt zetten slaat als een komkommer op een stuk spek
Gedeeltelijk dan.quote:
Dus omdat er 2 mods zijn gebanned mag je nu geen sarcastische opmerkingen meer maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, nu is het bt, volgende keer iemand anders die t wel meent, je hebt gezien wat er afgelopen dagen gebeurd is en dr zijn 2 mods weg, moet je toch wel kunnen bedenken dat zon post ook niet slim is
(zeker niet om het nog eens te doen als reactie op iemand die er notabene voor geband is)
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja betrek even alle sarcastische reacties erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Dus omdat er 2 mods zijn gebanned mag je nu geen sarcastische opmerkingen meer maken?
Dit is gewoon één van alle andere sarcastische reactiesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja betrek even alle sarcastische reacties erbijtroll
Nee, hij heeft gewoon gelijk. Als je zoals jij gaat redeneren kun je half FOK! wel gaan editen. Het staat vol met dingen die eigenlijk niet kunnen maar wel grappig zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja betrek even alle sarcastische reacties erbijtroll
Niet eens, verre van dat zelfs. Swarma is een beetje aan het overdrijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:03 schreef Syb-rund. het volgende:
dus wat stond er nou? was het weer zon swarmahoer, vieze gore nazi!!11!1223!1!!![]()
![]()
!@!!1!110909-0566!1!eenEINS ZWEI!1!11!!1MARCHIERENDE!11!1
!14!!1 SCHWEINHUND !!1!11
ERBEI!!1!#@23@I reactie?
kun je hem pm-en?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eens, verre van dat zelfs. Swarma is een beetje aan het overdrijven.
dan zijn ze blijkbaar niet banbaar, dus dan kunnen ze eigelijk toch welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
Als je zoals jij gaat redeneren kun je half FOK! wel gaan editen. Het staat vol met dingen die eigenlijk niet kunnen maar wel grappig zijn.
wat sturenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef Syb-rund. het volgende:
iemand anders (met voorkeur aan swarma) mag hem ook wel sturen hoor
ja, een strafbarequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Dit is gewoon één van alle andere sarcastische reacties
Ach, bijv. wolvendagen zegt ook zo vaak "sterf af" en daar doet toch ook niemand wat aan omdat men weet dat ze het toch niet meent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zijn ze blijkbaar niet banbaar, dus dan kunnen ze eigelijk toch wel
Humor is ook weer wat anders dan sarcasme natuurlijk. Maar goed, laat ze het inderdaad daar maar beslissen, maar ze hebben wel een erg kortzichtige zwart/witte tunnelvisie als ze er een ban voor krijgt. Of mag dat ook niet gezegd worden.quote:ontkennen van de holocaust is wel banbaar, het wordt notabene gedaan nav een post omdat iemand erdoor geband ismaar genoeg erover, laat de admins maar beslissen, dan weten we of het mag of niet, ook al is het '' grappig bedoeld'' ( ik zie de humor niet, maar ok)
Niets zeggen hoorquote:
Ik krijg er verdomme nog 2 notes voor ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ach, ze zijn het een beetje kwijt geloof ik.
Notes, kun je er daadwerkelijk mee zitten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg er verdomme nog 2 notes voor ook!
Ja johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Notes, kun je er daadwerkelijk mee zitten?
Gaat er meer om dat sommige mensen dit forum of iets te serieus nemen of geen sarcasme herkennen of gewoon een beetje jammerlijk bezig zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Notes, kun je er daadwerkelijk mee zitten?
Dat is geen nieuws toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat sommige mensen dit forum of iets te serieus nemen of geen sarcasme herkennen of gewoon een beetje jammerlijk bezig zijn.
Oh, dan moet ik ook maar eens naar zo'n meet. Ik heb er 2 en wil er eigenlijk 0.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
Notes kun je er gewoon vanaf pijpen tijdens meets hoor.
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
Notes kun je er gewoon vanaf pijpen tijdens meets hoor.
Dat dus. Zo heb ik ook een keer een note gekregen voor deze postquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat sommige mensen dit forum of iets te serieus nemen of geen sarcasme herkennen of gewoon een beetje jammerlijk bezig zijn.
Hm, volgens mij is de post zelfs verwijderd, zie 'm iig nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan! Bij wie moet ik zijn dan?
[..]
Dat dus. Zo heb ik ook een keer een note gekregen voor deze post:
Trage mensen
Dat is gewoon terecht. Dat geFIPO moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, volgens mij is de post zelfs verwijderd, zie 'm iig nietmaar ik postte FIPO! nadat er al enkele pagina's met reacties waren, wat ik wel grappig vond
!
die zijn al verjaard johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook maar eens naar zo'n meet. Ik heb er 2 en wil er eigenlijk 0.
Da's heul niet terechtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Dat geFIPO moet maar eens afgelopen zijn.
die vond ik ook grappig jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, volgens mij is de post zelfs verwijderd, zie 'm iig nietmaar ik postte FIPO! nadat er al enkele pagina's met reacties waren, wat ik wel grappig vond
!
tt icm fipo op pagina 3, is wel grappigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
t gaat er om dat sommigen niet precies weten op welk moment iets wel en iets niet kan (en dat dit sowieso niet kan, grapje of niet) maar genoeg erover, laat de admins maar beslissenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
idd zeg! laat de mods maar beslissen, dan weten we of het mag of niet, ook al is het '' grappig bedoeld'' ( ik zie de humor niet, maar ok)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, moet je ze er binnen een bepaalde tijd eraf pijpen. Kut, dat wist ik niet.quote:
Over of dingen wel of niet kunnen zullen altijd de meningen verschillen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat er om dat sommigen niet precies weten op welk moment iets wel en iets niet kan (en dat dit sowieso niet kan, grapje of niet) maar genoeg erover, laat de admins maar beslissen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
idd zeg! laat de mods maar beslissen, dan weten we of het mag of niet, ook al is het '' grappig bedoeld'' ( ik zie de humor niet, maar ok)
Nahh kom op, iedereen snapt toch dat ik het niet meenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat er om dat sommigen niet precies weten op welk moment iets wel en iets niet kan (en dat dit sowieso niet kan, grapje of niet) maar genoeg erover, laat de admins maar beslissen
Wat had je geplaatst dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nahh kom op, iedereen snapt toch dat ik het niet meenhet is niet zo dat ik constant met racistische of antisemitische opmerkingen strooi.. Juist absoluut niet.
Ik zou het dan ook heel vreemd vinden als hier een ban voor zou krijgen, een waarschuwing a la, maar verder..
heb je zelf al terug kunnen lezen, dus ga nu niks uitlokkenquote:
Van hetzelfde laken een pak, ze stinken beiden.quote:
Ik heb een PM-box, ik ben van mening dat Bt slim genoeg is om die daar voor te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je zelf al terug kunnen lezen, dus ga nu niks uitlokken
Ach kom op zeg, het was duidelijk geen statement. Iedereen hier weet dat, behalve jij. Sorry hoor, maar je overdrijft nogal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Dit vind ik niet kunnen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
omg!![]()
ik wist dat iemand die ging maken
[ afbeelding ]
ga dr nou niet over door, laat de admins maar beslissen, ik vind het niet kunnen, grap of niet, 400 notes of nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het was duidelijk geen statement. Iedereen hier weet dat, behalve jij. Sorry hoor, maar je overdrijft nogal.
Zoals BT al zei, was het duidelijk een post om die persoon belachelijk te maken want het ontkennen van de holocaust is ook gewoon dom.
Die had cerror binnen 2 uur al gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
omg!![]()
ik wist dat iemand die ging maken
[ afbeelding ]
400 notes of nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga dr nou niet over door, laat de admins maar beslissen, ik vind het niet kunnen, grap of niet, 400 notes of niet
natuurlijk, maar ik vind het ook niet kunnen dat dat grapjes topic over apeldoorn wel dicht is en die vliegtuigramp van een tijd geleden niet. hooguit hypocriet, en als je die nogal zwarte grappen niet wil zien dan bezoek je het topic toch niet?quote:
of je nu een brave user bent of nietquote:
ik snap ook niet helemaal waarom het weg is, blijkbaar heeft danny die vliegtuigramp en de tsunami niet gezien, deze wel, en vond hij niet tof voor op zijn forumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk, maar ik vind het ook niet kunnen dat dat grapjes topic over apeldoorn wel dicht is en die vliegtuigramp van een tijd geleden niet. hooguit hypocriet, en als je die nogal zwarte grappen niet wil zien dan bezoek je het topic toch niet?
nu zwierf(?) deze pic gewoon rond in een serieus topic
400 euro?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil het complete oilily servies hebbenmaar je bent voor vier personen in totaal zo'n 400 euro kwijt
dat is wel een beetje overdreven
!
[ afbeelding ]
Maar zo schattig!
Haten is verlaten bitchquote:
Er is niets beter dan het origineel gersquote:
Jaquote:
Je gaat die dingen dan toch ook gebruiken, of ben je zo'n evil decoratie mens?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil het complete oilily servies hebbenmaar je bent voor vier personen in totaal zo'n 400 euro kwijt
dat is wel een beetje overdreven
!
[ afbeelding ]
Maar zo schattig!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je gaat die dingen dan toch ook gebruiken, of ben je zo'n evil decoratie mens?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik drink er niet eens uit omdat ik dat zonde vind.
Decoratiemensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je gaat die dingen dan toch ook gebruiken, of ben je zo'n evil decoratie mens?
dan kun je het nog beter masaal dat servies op je hoofd laten vallen zodat je weer een puik topic over kan openen
Zo mogelijk nog lelijker als dat Nieuw Amsterdam servies van mijn vriendin.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haten is verlaten bitch![]()
[..]
Er is niets beter dan het origineel gers
[..]
Jaik heb nu de theepot van 35 euro en 2 kop en schotels a 17,50 per stuk
zonde geld eigenlijk.
Ik drink er niet eens uit omdat ik dat zonde vind.
Godsamme, dat enorme cakeje *knor*quote:
Wat doet die staaf daar de één na onderste rij het laatste vakje aan de rechterkant?quote:
Schattig hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe, dat versterkertje. Speel je wel eens?
Da's een statiefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat doet die staaf daar de één na onderste rij het laatste vakje aan de rechterkant?![]()
Ja, ja.quote:
echt of niet, ik krijg er nog steeds Zimbabwaanse hongerbui vanquote:
hey nieuw hier???quote:
doodzonde, maar ik ben dan ook iemand die dingen gebruikt totdat ze helemaal kapot en versleten zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ergerde me aan de lege vak op linksdus nu heb ik er maar snel ijsbekertjes neer gezet
ook zo stom, ik heb op dit moment 10 ijsbekers en ik eet nooit ijs
..
condoomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doodzonde, maar ik ben dan ook iemand die dingen gebruikt totdat ze helemaal kapot en versleten zijn
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Yor mind is twisted, how can I resist it![]()
____!!1!1
Nederlanderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doodzonde, maar ik ben dan ook iemand die dingen gebruikt totdat ze helemaal kapot en versleten zijn
Fascination, je bent de grootste doorn die er maar in een oog te krijgen is.quote:
Mm vind hem niet echt leuk genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Fascination, je bent de grootste doorn die er maar in een oog te krijgen is.
Zet maar in je sig
Nee, bij jou zal ik er overheen gaan met mijn tanden.quote:
Naar Peijnenburg?quote:
Link!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:57 schreef Skaff-a het volgende:
Wow, ik heb binnen 10 minuten een songtekst geschreven en iedereen ( 2 mensen) vind hem mooi
Wat zijn we weer aardigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, bij jou zal ik er overheen gaan met mijn tanden.
[Verse]quote:
Post 'm hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:57 schreef Skaff-a het volgende:
Wow, ik heb binnen 10 minuten een songtekst geschreven en iedereen ( 2 mensen) vind hem mooi
Dagdag, nu doe je me pijn. Ik hou van je en dan doe je dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
heh je ben nu weer een vrouw, is het de tijd van het jaar dat je een voorbindlul omdoet en je als man kleed
en in de zomer trek je een rok aan en je ben weer vrouw
ik zeg je ben niet goed wijs
Er zitten wat taalfouten in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[Verse]
I would like to make things happen
Have some doubts but not to big
Sometimes i feel like i`ve been rapped in
A shining light that sets me free
Some of the choises that i`ve been makin`
Chained me down, i`ve been mistakin
But there`s no way that i would quit
Because your love for me is to strong
[Chorus]
Thank you for standin by my side
Lift me up and restore my pride
When i stand still your always willing
To give me a ride back home
[Verse]
Met a girl who give me back my sense
When i feel down she makes me understand
That some things can`t happen the way
I want it to be
Because of You i`m free
[Chorus]
Thank you for giving up your life
To restore the love and peace inside
Gave back the wings so we can fly
And find the right way
Please hear me say
To give me a ride back home, back home
mijn complimentenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[Verse]
I would like to make things happen
Have some doubts but not to big
Sometimes i feel like i`ve been rapped in
A shining light that sets me free
Some of the choises that i`ve been makin`
Chained me down, i`ve been mistakin
But there`s no way that i would quit
Because your love for me is to strong
[Chorus]
[Verse]
Met a girl who give me back my sense
When i feel down she makes me understand
That some things can`t happen the way
I want it to be
Because of You i`m free
[Chorus]
Thank you for giving up your life
To restore the love and peace inside
Gave back the wings so we can fly
And find the right way
Please hear me say
To give me a ride back home, back home
hey yo, kan ik je inhuren als officiële spellingcheck?quote:
Mijne zijn tweelingzquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jou linkertiet is groter maar daar zeik ik toch ook niet over, kutwijf
Jeetje wat fel. Ik vind het wel een leuke tekst hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jou linkertiet is groter maar daar zeik ik toch ook niet over, kutwijf
Foto's van onze tita's ruilen?quote:
owned.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje wat fel. Ik vind het wel een leuke tekst hoor.
En m'n linkertiet is inderdaad groter dan m'n rechter.
Nee daar ben ik niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey yo, kan ik je inhuren als officiële spellingcheck?
dan kan je aan de slag met lyrics die heel wat erger zijn dan deze
quote:
elke keer als ik dit topic doorlees krijg ik de fucking slappe lachquote:
Dat is echt de smerigste pizza die er isquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt de smerigste pizza die er isik haat funghi.
Alleen funghi trifolati is dan vreemd genoeg wel weer goed te eten!
Serieus? Dan was m'n beste vriendin echt precies op tijd met dr kaartjes want ze heeft ze eeregisteren gekochtquote:
Je kan idd wel weer merken dat ik terug ben. Nu ga ik, na 2 weken clean te zijn, mijn username weer eer aan doen want ik heb er wel weer zin inquote:
Ja, check lowlandssite.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus? Dan was m'n beste vriendin echt precies op tijd met dr kaartjes want ze heeft ze eeregisteren gekocht!
Ligt dat aan mij of is dat alles bij elkaar een redelijk vage combinatie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef wolvendagen het volgende:
NOU DOEI IK GA ETEN.
SPINAZIE, SALAMI, KIP EN RIJST.
OMNONMNOMONMNOM.
met die line-up? sommige mensenquote:
ja best wel, maar come on; spinaziequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij of is dat alles bij elkaar een redelijk vage combinatie?
gaan naar Lowlandsquote:
Best en daar?quote:
Hoe durfde ik hetquote:
Kan heul goed zingenquote:
Iets in mij zegt dat jij nog beter bent in zwijgen.quote:
Foutjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat jij nog beter bent in zwijgen.
slaat dat opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:41 schreef sezten het volgende:
ZING MEE
ALS FOK VERDWIJNT EN DANNY OP IEMAND RIJDT ALS IK ALLES ZO ZIE HET IS EEN SYMFONIE EN JE WILT NIET ZONDER JAREN FOK NEE NEE DAT WIL JE ECHT NIET
Op het liedje van jan zitquote:
Ik ben mijn anti-verveling pil vergetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk heb jij geslikt man(of juist niet)
hier, ook een goede oplossingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik ben mijn anti-verveling pil vergetenOf laat maar zeggen ze zijn tijdelijk op
Hier ook. http://tubgirlo etc...quote:
wel kudo's voor het doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Ah, nu weet ik waar die S voor staat in SC. Sezten Chat...
Zullen we het daar maar op houden danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Ah, nu weet ik waar die S voor staat in SC. Sezten Chat...
nouquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
[ afbeelding ]
Rechts.
Op TV is ze knapper
Dat heb je wel eens he, met van die mensen die in het echt of TV mooier zijn dan op foto's.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
[ afbeelding ]
Rechts.
Op TV is ze knapper
Ik vind van welquote:
Kan er zelf over meepraten jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens he, met van die mensen die in het echt of TV mooier zijn dan op foto's.
wat een dooddoener, no way dat ik nu dat stomme progamma alleen daarvoor ga aanslingerenquote:
Ze zijn allang weg. Nu is een of andere gabber aan het zingen genaamd Roan of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een dooddoener, no way dat ik nu dat stomme progamma alleen daarvoor ga aanslingeren
Waar gers stiekem meekijktquote:
My god, wie zijn dat !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
[ afbeelding ]
Rechts.
Op TV is ze knapper
Een duo van de xfactorquote:
Uiteraardquote:
Names, hyves, woonplaatsen ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:18 schreef gers het volgende:
me boca shirtje is tof![]()
ik wel er nog wel een real betis
WOOOOOOT Geldrop is hier maar 10 kilometer vandaan gek !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linker is Eva en heeft een vriend
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:22 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]best mooi
[ afbeelding ] ook wel aardig
Ik niet, pleuris gele randjesquote:
Hosselaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
Lol daar fiets ik vaak doorheen, Geldrop![]()
Toch maar eens ff een berichtje achterlaten dan maar
is een geel randje spaansquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik niet, pleuris gele randjesHopen dat het shirt dit seizoen zonder enige ¨spaanse¨ troep is (geen kraag van de spaanse vlag kleuren dus)
[..]
Hosselaar
Spaanse vlag is rood geel rood.quote:
sevilla ligt toch in spanjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Spaanse vlag is rood geel rood.
Joma (de maker) wilt de laatste jaren steeds meer Spanje er in dan Sevilla
Ja dus?quote:
dan mag er toch een spaans tintje in zetten , jullie zijn toch geen baskenquote:
Wel Andalusiërsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
dan mag er toch een spaans tintje in zetten , jullie zijn toch geen basken
Andalusie is dus het limburg van spanjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel Andalusiërs![]()
En daarbij, in heel Spanje wordt Andalusië/Sevilla gezien als achterstandsdeel (ergens wel terecht), maar de manier hoe op hun wordt neer gekeken is niet normaal.
Het is meer een soort van politiek iets wat er bij betrokken wordt zo. Moeilijk uit te leggen voor mij
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef sezten het volgende:Ongeveer hetzelfde als fan van een club uit Noord-Brabant dus
Suck on that baby!!quote:
tuurlijk top oss is mijn cluppiequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:03 schreef Acinonyx het volgende:
Goffedomme, ik schrik me rot, dat wordt dus weer ene maand lang met het licht aan slapen![]()
![]()
Tja dan wel jaquote:
TOP Oss till i diequote:
Heuy een tokkie, vang hem !quote:
yesh !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef sezten het volgende:
Sevillista hasta la muerte
Klinkt toch veel beter?
Deze tokkie ging gedurende zijn blessure wel voor het minimumloon voetballen omdat hij niet vond op meer recht te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze tokkie ging gedurende zijn blessure wel voor het minimumloon voetballen omdat hij niet vond op meer recht te hebben.
Een vangnet om hem te vangen.quote:
Och op zó'n fietsquote:
Hij voelt zich vast als een vis in het water in dat netquote:
En daarna als een vis op de bakplaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Hij voelt zich vast als een vis in het water in dat net
quote:
gesnovenquote:
een met wodka doordrenkte tampon in je anus stoppen schijnt ook te helpenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja ze wilde coma zuipen en ik had gelezen dat daar drank snuiven bij hoort
werkt datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een met wodka doordrenkte tampon in je anus stoppen schijnt ook te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |